Haha, waar kan ik tekenen Dat zou wel relaxt zijn! Dat is namelijk weer van latere zorg. Controlfreak als ik gaat dan iets doen dat ze nog nooit eerder gedaan heeft.. Nou dat wordt wat
Haha! Bij je verzekering onder documenten kan je een afvink lijst vinden voor de bevalling Hopelijk ga je je gewoon snel wat beter voelen meis
Butterfly, herkenbaar wat je borsten betreft. Ben ook vaak aan het tietenvoelen. Kwaaltjes heb ik vanaf het begin af aan al niet zoveel gehad, maar snap wel dat het je angstig maakt als ze ineens een stuk minder aanwezig zijn. Ik had omdat ik zo weinig kwaaltjes had ook de angst dat het mis zou gaan. Nu kan ik gelukkig steeds beter genieten, ook omdat mijn buik nu begint te groeien. Hommel, ik hoop ook dat het snel doorzet zodat een curettage je bespaard blijft. Dikke knuffel voor jou. Daantje, ik kan me voorstellen dat je het liefst in het zkh blijft. Zou ik me denk ik ook het meest veilig bij voelen. Missjuul, tieten in brand herken ik. Ik heb er vooral last van als het koud is . Man, dan staan ze vaak in de fik .
Voor de liefhebber ; http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/567541-lijst-gevoeligheid-zwangerschapstesten.html Ik blij met mijn gevoelige testen, blijkt dat kv al vanaf 8 aanslaat. begin trouwens wel steeds te twijfelen over woensdag testen... het leek me zo mooi maar 8dpo is wel echt vroeg he.
8 Dpo is idd erg vroeg. Ik stelde het meestal uit tot 9/10 dpo, maar ook dat is nog vroeg. Je kunt op 8 dpo een testje wagen natuurlijk, maar de kans dat ie negatief is, is dan heel reeël.
Ik zou wachten zo lang je het volhoudt. 8 dpo is indd erg vroeg Ben zelf meer van 14/15 dpo maar snap dat je dat niet wil
Nou ja ik test meestal pas 13 dpo ofzo maar omdat ik 25 maart vorig jaar ook positief testte leek het me zo mooi...
Ik wilde ook al 9 dpo testen. Maar ging zo tegen m'n principe in, dus toch maar niet gedaan haha. Wil trouwens ook niet die teleurstelling meemaken .. Heb al zo weinig vertrouwen erin en dan zou een negatieve test m'n gevoelens alleen maar erger maken ben ik bang..
Ik was eigenlijk van na NOD testen maar heb deze keer dus blijkbaar op 10 DPO behoorlijk positief getest.
Je moet het zelf weten Logan, maar 8dpo is echt heel vroeg vind ik. Zelf ging ik sochtends snel naar de wc zodat het te laat was voor testen. Zo heb ik het tot 14dpo weten te rekken. Maargoed, snap ook dat je heel nieuwsgierig bent hoor!! Elf, ik heb m'n echo morgen pas, niet vandaag. om 13.45uur. Maar ik gok dat het wel weer uitloopt.. Dus Denk dat ik tegen 15.00 meer weet!! Brandend gevoel... Gelukkig nog geen last van!!
Snap helemaal dat je wilt testen Logan en je dan eens zien in te houden is lastig. Kan je je testen niet laten verstoppen?
Die is de hele dag thuis Naa ze zet alles op de kop Beetje zonde vd schoonmaak 😂😂😂
In de herhaling op ned 3: Valerio en Dennis die weeen moeten doorstaan 😂 Edit: het is "het beste van" en nu gaan 2 kijkers het doorstaan