Butterfly vorige keer had ik de afspraak om 18.00 en toen moest ik van MvM mn ochtendurine bewaren.. kan dus prima Liana, veel plezier met shoppen Erikatje, fijn hoor dat je nog kan trainen! Ik heb de energie er echt niet voor nu (om 20.00 lig ik al voor pampus) en op het moment dat ik hopelijk wat meer energie heb wordt hockey afgeraden (na 12 weken). Ga zondag wel wedstrijd meespelen.. Ben benieuwd..
Succes met de afspraken vandaag! Moonlight is een groeiecho standaard eigenlijk? Of was dat vanwege een bepaalde groei bij de 20 weken echo? Weet namelijk niet of ik die wel krijg... zal t volgende week even navragen.
Succes met de echo's vandaag Sun en Moonlight! Liana veel plezier met shoppen! Elf +5 is ook super netjes voor 22 weken Butterfly je kan prima bewaren hoor heb ik ook alle keren gedaan. Erikatje idd heerlijk dat je nog kan sporten!
Ok dames, bedankt! Pfff heb vannacht zo iets engs meegemaakt. Werd wakker van de buikpijn onder in mijn buik. Al snel werd ik er naar van dus snel naar de badkamer, Daar werd ik niet goed, draaierig, misselijk, zweten, hyperventileren.. ben op de grond beland en dacht dat ik moest overgeven, dat kon ik gelukkig tegenhouden.. geprobeerd mijn ademhaling weer onder controle te krijgen.. dat lukte op een gegeven moment deels, toen ben ik snel naar de slaapkamer gegaan om op bed te ploffen. Daar ging er zo'n gevoel door mijn buik wat je wel eens hebt als je honger hebt, alsof er lucht doorloopt. Uiteindelijk werd de pijn minder en werd ik wat rustiger. Vond het zo eng! Vraag me af wat dat nu geweest is.. Lig nu nog in bed.. durf er nog niet uit te gaan.
Jeetje butterfly!!! Dat klinkt niet goed zeg! Misschien iets in je darmen geweest? Hoe voel je je nu?
Klinkt heel naar Butterfly voor mij klinkt het of je door de buikpijn een paniekaanval hebt gehad omdat je (on)bewust bang was dat het mis zou gaan (wat ik me heel goed voor kan stellen, en dan zeker 's nachts). En dat de misselijkheid, duizelig, zweten, hyperventileren symptomen waren van de paniek en niet van iets ernstigs. Ik bedoel er mee te zeggen dat het misschien 'alleen' maar buikpijn was en dat de rest het gevolg is van angst. Ik hoop dat het een beetje overkomt wat ik wil zeggen, want ik bedoel niet dat je je aanstelt of dat het niks voorstelt. Ik probeer je juist gerust te stellen, buikpijn is ontzettend eng in deze periode, maar het klinkt of er 'verder niks' aan de hand is. Als je je zorgen maakt gewoon even de vk bellen! Knuffel
Ik begrijp wat je wilt zeggen Sun Had dit nog nooit eerder zo heftig meegemaakt. De schrik is er nog maar de pijn is gelukkig weg, nog wel zo'n leeg - ik moet wat eten - gevoel in mijn buik dus zo toch maar het bed uit.
Dat is schrikken Butterfly! Denk dat wat Sun hebt wel kan kloppen, je bent wel bekend met hyperventilatie toch? Die buikpijn is wel schrikken maar niks geks. Alles verandert in je buik, je bm groeit, je darmen werken anders. De enige tips die ik je kan geven is genoeg slapen en op tijd eten (vermijdt dat honger/lege gevoel dat versterkt misselijkheid). Moonlight en Sun nogmaals succes zo!!
Zo zwart wit denk ik dat het hyperventileren van de stress kwam maar de rest geen idee. Heb je al een gynaecoloog gesproken voor je echo? Bel gewoon even de assistent. Als je hiermee blijft lopen ga je jezelf helemaal gek maken.
Succes bij jullie echo's vandaag Moonlight en Sun!! Dat klinkt akelig Butterfly, snap dat je met de bibbers in bed ligt! Het klinkt mij ook als je darmen in de oren en sluit me verder aan bij Sun. Knuffel meis xxx
Hopelijk was dit eenmalig! Ben helaas bekend met hyperventilatie, zo heftig alleen niet. Als het hier bij blijft dan is het ok.. Dankje dames! Eten probeer ik op tijd, maar 's nachts wil ik toch wel graag slapen Uitslapen lukt ook niet meer trouwens, hoort dat er ook bij? Nu al ?
Thnx voor de felicitaties! Succes met de echo's vandaag!!! Jij ook alvast gefeliciteerd Liana! Wij hadden ook een korte ceremonie, maar wel een ja-woord en ze las een gedichtje voor. Vond het best bijzonder. Ooit willen we nog wel gaan trouwen, maar vind het verder gaan toegevoegde waarde hebben. Vind het voor nu belangrijk dat alles is geregeld en dat we 1 familie zijn straks butterfly. Ik heb zoiets ook een keer gehad. Niet snachts maar savonds. Geen idee waar het vandaan kwam. Indd zo'n soort van hongerklop gevoel, maar vage krampen en overgeven en zweten. Daarna nooit meer gehad en alles is nog steeds goed. Kan me voorstellen dat het schrikken was vanacht.
Uitslapen komt wel weer terug. Tenminste bij mij wel. Slaap verbazend goed eigelijk. Moet er wel veel uit om te plassen. En elke met omdraaien word ik wakker, maar daarna slaap ik weer als een roosje
Ja ik volleybal nog zolang als het gaat. En het gaat nu weer beter, dus dat scheelt. En het scheelt ook dat ik ook recreatief niveau volleybal. En niet iedere week competitie heb..
Woow butterfly heftig.. Ik sluit me ook aan bij wat al gezegd is!! Komt best wel goed meid! Het is alleen nog even eng nu!! Knuffel!! Oké en nu echt aan het werk.. Doei!
Haha ik speel ook geen topniveau hockey maar heb wel een fanatiek team maar die harde ballen en sticken zijn gewoon niet zo slim als het niet meer veilig achter je schaambot ligt. Bovendien denk ik het conditioneel niet meer trek haha en de trainingen zijn gewoon 'te laat' (20.00). Nog 2 x een smoesje, 1 wedstrijd doorbluffen en dan kan ik het ze vertellen
Herkenbaar dat sporten. Ik had al een blessure toen ik Zwanger werd. Die heb ik maar eventjes verlengt
O ja dat niet-uitslapen..heeel irritant. Al dagen door de wekker heen geslapen, kan ik vandaag uitslapen lig ik om 5.45 uur naar t plafond te staren nou ja, misschien vanmiddag een dutje @sporten, lang leve het insanity ik kan er zo lang over doen als ik wil, ongegeneerd snel buiten adem zijn en niemand die het ziet