Ja.. maar dan nog.. er zijn meer opties.. wellicht wilde hij 'in het harnas sterven'. Suïcidale mensen denken over het algemeen niet helder na. Maar oh brr het idee dat je in het vliegtuig zat en weet dat je laatste minuten geslagen hebben. Vond ik ook zo naar bij 9/11.
Die piloot die op de deur stond te rammen dan.. wist wat er ging gebeuren. Draai je dan om en licht je iedereen in? Gadverdamme je zal maar weten dat je dood gaat.
Je hebt er inderdaad zieke geesten bij zitten die de rest van de wereld met zich mee willen nemen de dood in, omdat ze het niet eens zijn met de wereld of om wat voor onbegrijpelijke reden dan ook... En het zal nooit goed te praten zijn, want het resultaat is bij elke reden het zelfde.
Er is ook geen enkele verklaring die het goed praat, maar ik vind het wel echt heel bizar hoe snel dit naar buiten gebracht word terwijl er eigenlijk weinig zeker is. Er is amper onderzoek gedaan, er is niets zeker, geen motief, iedereen ligt nog in stukjes op die berg en er is nog niet eens van alle slachtoffers de familie gevonden, maar er word wel een soort van halve conclusie de wereld in geslingerd die ontzettend pijnlijk is voor de directe betrokkenen en waar de hele wereld mee aan de haal gaat.
Ja klopt, is inderdaad heel snel.. en gelijk ook allemaal foto's en details over hem. alles ligt zo op straat tegenwoordig.
Zo dames, ik ben ook weer geland Dat vliegtuig, brrr...de rillingen lopen over mijn lijf. Hoe ziek ben je dan zeg!! Daantje, balen van de striemen, je houdt t anders nog aardig lang striem-vrij voor een tweelingbuik! Logan, spannend hoor! Ik ben een slechte tuurder dus ik wacht geduldig op 1 van je dozijn overige testjes ik duim voor je! Naa, je startgewicht is wel een dansje waard. Wel een rustig dansje, anders zit je er meteen weer onder Wij komen net uit het zh. Eerst 45 minuten wachten...grr...vooral vl is daar heel slecht in en zat zich helemaal op te vreten. Toen we later hoorden dat een stel verdrietig nieuws had gehad was ik t meteen weer kwijt. Veel herinneringen aan dat zh, dat maakte t wachten wel zwaar . Voordeel vh lange wachten is dat we ter compensatie een snelle echo kregen . Kleine was ontzettend druk en had wederom de hik... Buikje was nu mooi dicht (was de vorige keer nog niet helemaal zo) en onofficiele meting vd nekplooi was 1,1 mm. Herhaling op Turner is zo goed als uitgesloten . Maandag voor de NiPT en daar laten we t vooralsnog bij. Nu een vakantie plannen
Wat een fijne geruststelling Sun, ook mooi dat je nog even een echo kreeg! Misschien moeten we de lijst maar weer tevoorschijn halen en de afspraken even aanpassen, want er zijn al een hoop genoemd, maar nog niet bijgewerkt volgens mij. Als ik m vanavond er nog niet bij zie staan doe ik het wel. Maar ik ga nu eerst naar huis!
Hoi dames.. Nou ik heb me mijn dagje wel achter de rug.. Ik lig nu in het zkh en heb net een curretage achter de rug.. Ik bleef nogal wat bloed verliezen.. Lees giga veel.. Tot ik een stuiptrekking kreeg en flauw viel.. De ambulance is me komen halen. Gelukkig alles achter de rug en geen pijn meer.. Nu even bijkomen
Jeetje hommel, wat erg zeg dat je ook zoveel bloed bleef verliezen en flauw bent gevallen. Gelukkig is het nu achter de rug. Sterkte meis!
Homme wat naar hoe voel je je nu? Moet je nachtje blijven? Heftig hoor met de ambulance! Sun, super fijn nieuws!! En heel fijn een compensatie echo! Waar ga je heen op vakantie?
Jeetje Hommel wat heftig nog Fijn dat nu alles wel achter de rug is. Hopelijk kun je nu een beetje aansterken en alles verwerken... Vele beterschap!
Hommel, jeetje wat een heftige onverwachte wending zeg! Gelukkig is het nu achter de rug. Dikke knuffel!