Paasei-kletsclubje DEEL 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Linky, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Goedemorgen dames.
    Wordt er nog getest vandaag :D

2. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die van mij is negatief.

3. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

He bakegirl balen :(

Mandy en Logan nog gete st?

Ga zo ff teruglezen.

Thanks voor de buikkrampverhalen dames! Fijn dat het er dus blijkbaar bijhoort. Gisternacht werd ik wakker van de krampen, was echt doodsbang dat het mis ging. Maar nu weer amper last. A.s. woensdag 6+1, de dag waarop het de vorige keer mis ging.... toch spannend

4. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Fijn vooruitzicht Elf ! Jaloers!!!!

Ik wilde vorige week gaan, maar gyn vond het niet verstandig. Achteraf maar goed ook.. Ben wel
    Echt toe aan vakantie!

Kan me voorstellen dat het spannend is ItP!

Balen bakegirl

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Goedemorgen, ik haak weer even vanaf hier in :) gister afstudeerfeestje van mn zusje. Was leuk! Einde niet gehaald maar tot 0.15 gebleven. Nu wel gaar haha! En ik vind bier stinken.. Erg fijn als iedereen bier drinkt haha :D

Bakegirl balen van de neg test :(

Wij gaan straks even wat huizen kijken op de open dag.

Fijne zaterdag vast :)

6. XmoonlightX

Bakegirl.. Dat zegt nog niks!! Twee weken geleden was je temp nog te laag.. Dus misschien zit je nog maar net op een paar dpo. !

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Lekker vooruitzicht Tenerife! Zou ook wel willen ;)

ITP, dat soort naderende dingen zijn eng. Herken het!
    Ik kan denk ik na de 12 weken pas wat rustiger zijn.

Bakegirl :(

Lianne, bier is sowieso vies haha. Toch netjes volgehouden! Ik was daardoor vorig weekend de volgende dag wel helemaal gaar. Vanavond weer een feestje, misschien maar wat eerder naar huis.

8. LianneE

LianneE Niet meer actief

8 weken al Butterfly :)!

Haha dronk wel bier voor ik zwanger was dus normaal geen problemen.. Maar nu blegh.

9. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Jammer bakegirl!

Butterfly, ik heb gemerkt dat de 'angst' zich steeds verplaatst... van die eerste echo, naar de tweede, naar de combi-test en 20-weken echo.. etc...
    Nu ik haar elke dag voel bewegen ben ik een stuk relaxter :) Heeft dus wel even geduurd hier!

Bier en sigaretten!! Echt zo goor, terwijl ik eerder ook echt wel een biertje dronk (en heel stiekem soms ook rookte) ;)
    Lianne, veel plezier met de open huizen! Ik wilde ook gaan, maar ml is weg voor het leger... misschien ook wel beter, want wij worden hebberig van huizen bekijken :)

10. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal,
    Jammer bakegirl, maar wel weer duidelijk dat dat niet de oorzaak is van de uitblijvende menstruatie. Wel balen dat je nu weer verder moet met wachten.

Elf veel plezier en geniet van je vakantie! Beetje uitrusten daar, heerlijk! (laatste vakantie met zn tweeën?)

Sun Japan lijkt me ook heel tof om naartoe te gaan!! Die kans zou ik nu.zeker niet laten schieten!

Over buikkramp gesproken, dat heeft me de hele nacht wakker gehouden. Niet zo erg dat ik dacht dat de bevalling nu ineens zou beginnen ofzo, maar wel een laag zeurderig, soms stekend gevoel. Het kwam met golven, maar niet om de zoveel minuten. Geen harde buiken dit keer. Na twee uur hield het op pas vanaf half 5 weer geslapen. En nu dus brak.

Maar wel de 30 weken gehaald!! ~((~

11. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen bakegirl.

Lianne fijn dat leuk was en goed volgehouden hoor!

Linky wat rot zeg! Misschien voorweeen? Heb ik vanaf week 30 iedere nacht en aantal uur gehad. Heel rot maar helaas niks aan te doen... :(

12. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Bakegirl, wat balen zeg! :(

Lianne, fijn dat het feest van je zusje leuk was! Ik vind bier sowieso vies en stinken, ook voordat ik zwanger was ;).

Elf, lekker dat je op vakantie gaat! Ik is jaloers.

Linky, wat balen dat krampen je wakker hebben gehouden vannacht. Kun je vandaag lekker rustig aan doen?

Hier een erg druk weekend voor de boeg. Straks op naar de korfbal. We zijn met ingang van vorige week verhuisd naar onze nieuwe locatie. Vandaag zijn de eerste competitiewedstrijden. Iedereen speelt thuis. Er is een open dag aan vast geplakt en ik ga de clinic voor de allerkleinsten straks geven. Verder zijn er allemaal spelletjes te doen, wordt er geschminkt, kun je poffertjes eten en er staat een springkussen. Vanmiddag om half 4 is de afsluitende wedstrijd van mijn team.
    Vanavond hebben we openingsbal. We hebben eigenlijk altijd kerst of nieuwjaarsgala, maar dat kon niet doorgaan omdat onze oude locatie afgebroken werd. Gisteren nog even een zwarte strakke jurk gekocht met zilveren diamantjes/steentjes in de kraag. Moet er goed uitzien vanavond, want ben weer genomineerd voor beste speelster van het jaar. In 2011 heb ik de titel al een keer gepakt. Denk dat ik dit jaar niet ga winnen, maar een vriendin van mij. Die verdient het gewoon. Er zijn drie speelsters genomineerd en bij beste speler van het jaar zijn ook 3 genomineerd. Iedereen uit de vereniging mag stemmen dmv een enquete en de stemmen van de trainers wegen daarin wel het zwaarst. Verder zijn er allemaal andere categorieën nog. Ik ben ook nog genomineerd met mijn commissie voor commissie van het jaar.
    Kan vanavond mooi al die dronken mensen uitlachen :D.

Morgen gaan we met schoonouders en broertje van vl en diens vriendin naar de dierentuin. Moeten om 10u al in de auto zitten :$ Ben benieuwd hoe ik me morgen avond voel. ;)

Fijn weekend lieve dames!

13. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bakegirl, :( maar wat moonlight zegt, misschien zit je net na je ei?

Daantje, nou naar die vakantie kun je voorlopig wel fluiten vrees ik ;) maar straks met 2 pikkies wel het plezier van een vakantie (wel meer denk ik) ook al dan niet de rust ;)

Lianne, bier en sigaretten vind ik sowieso smerig ;) Veel plezier met huizenjacht!

Elf, Tenerife klinkt heeeeeeerlijk, misschien helpt een andere omgeving ook om rust te nemen, en nu ECHT ;)

Linky, *30 weken dansje*, wel vervelend die steken en daardoor slecht slapen.

Hier vandaag (na al te hebben gesport en boodschappen te hebben gedaan) een bejaardendag en dan morgen weer in de actie modus. Lekker met roosvicee laxo en netflix op de bank denk ik ;). Regent het bij jullie ook zo, bah wil wel even naar buiten.

Edit: veel plezier Liana, foto van je jurk?? :D

14. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Wauw Liana, wat leuk al die nominaties! Mooie blijk van waardering, of je nu wint of niet. Veel plezier in ieder geval!

Lianne toch knap dat je het nog zo lang hebt volgehouden! Ik sluit me niet aan bij de anti-bier dames :D Maar ik lust eigenlijk alles wel met alcohol erin ;) (met mate natuurlijk en nu al bijna een jaar "droog")

Ik ga hier twee bejaarden-dagen tegemoet dus tijd zat om bij te komen. Vind het ook niet erg of zo, alleen die wallen nu :D
    En ik heb gisteravond tijdens het etentje afgesproken dat ik twee weken eerder met verlof ga. De praktijk gaat 1 week dicht en de vervangers beginnen 1 week eerder dan we hadden bedacht. Nog 1 maandje aftellen dus! :)

15. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Klinkt als het leuke dag Liana! Hoop dat het weer ook een beetje mee zit!

En ik ben indd benieuwd hoe je er morgen aan toe bent.. ;)
    Niet teveel hooi op je vork nemen hè?

Fijn Linky.. Aftellen nu!

Ga hier ook maar een dag netflixen.. Vampire diaries haha

16. XmoonlightX

Hier ook eens last v harde buiken.. Door alle rust is die buik niks gewend bij lichte inspanning in huis ;)

Fijn linky dat je wat hebt kunnen regelen zo!!

Ja hier regent het ook , bah!

Ben ook benieuwd naar de jurk liana :D

17. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ja 8 weken, al is dat volgens de eerste echo eigenlijk morgen maar ik houd voorlopig nog even 7 november aan.

Liana, wat leuk! Wel even een foto maken van je outfit hè ;)
    Heb een leuk zwangerschapsjurkje gezien, wanneer alles goed blijkt ben ik van plan die te gaan kopen.

Linky wat balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Maar wel de 30 weken vandaag, woehoe!
    Goed dat je besloten hebt eerder met verlof te gaan.

18. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Kan ik me ook wel voorstellen.. ;)

Oh en Lianne, veel plezier bij de huizenjacht!

19. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liana fijne dag vandaag! Ben ook benieuwd naar de jurk!

Ik kruip nu ook achter de vampire diaries daantjuh!

20. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Linky wat naar dat je zo,n slechte nacht hebt gehad. Goed dat je hebt besloten iets eerder te stoppen. 30 weken ik doe ook ff een dansje voor je.

Liana veel plezier vandaag, ben ook erg benieuwd naar je jurk.

Lianne lang volgehouden hoor, enne bier vind ik sowieso al stinken en niet lekker:)

Bakegirl balen!

Elf tenerife heerlijk zeg.

Vanacht heb ik gedroomd dat ik bevallen was, welles waar te vroeg. Maar alles was goed dus gelukkig geen nachtmerrie geworden. Denk dat deze droom betekent dat ik iets meer op moet schieten, aangezien ik soms nog denk alle tijd van de wereld te hebben:D

Deel Deze Pagina