Jullie heel graag eerst!! Anders zou niet goed wezen Moonlight voor jou is het echt aftellen zeg... Spannend hoor!
Vervelend Linky wel goed dat je de knoop heb doorgehakt! Ik geloof dat ik echt wat meer energie weer begin te krijgen en daar ben ik wel echt heel blij mee. Evenals de Emesafene-loze week Huizenjacht was ok, niet ons droomhuis gevonden maar op zich past het hier ook nog wel met de mini. Liana, veel plezier, ben ook erg benieuwd naar je jurk!
Jammer van die huizen, Lianne, maar wel goed nieuws wat betreft je vermoeidheid en misselijkheid Missjuul, dat besef van 'nog maar 15 weken en een beetje' komt hier ook langzaam binnen. Heb dus ook aardig wat gekocht bij Prenatal! En ik vind het nog steeds netjes, want het zijn ook veel nuttige dingen, zoals hydrofiel luiers enzo Liana, heel veel plezier vanavond! Ben benieuwd of je in de prijzen valt. En een foto van dat jurkje mag zeker Linky, 30 weken! Fijn hoor!! Echt aftellen nu... Voor jou ook al echt Moonlight. Echt leuk! Vind je het spannend worden?
Ja ben nu wel aan het aftellen, mede omdat ik al thuis zit. Zit nu het topic over bevallingsverhalen te lezen, te hilarisch voor woorden.. Heb grotendeels mn koffertje al gepakt.. Volgende week de laatste dingetjes kopen en dan ben ik er klaar voor... Naja eerst nog ff chillen hoor
Oef.. mijn lijf is wel een beetje boos nu over gisteren.. misselijk en mooeee..nou lekker bankhangen. Moonlight, inderdaad een beetje chillen maar kan me ook voorstellen dat je aftelt! haha, VL had vandaag in 1 van zijn vriendengroepen verteld dat we een mini krijgen. zagen het niet aankomen (zelf daar nog niet mee bezig), dacht 1 eerst dat hij bedoelde dat we een mini cooper hadden gekocht
Hahahah een mini cooper, briljant Ik heb echt een onwijs slome dag, tot een uur of 3 misselijk op bed gelegen en nu weer een beetje tot leven gekomen. Gister een lange dag gefotografeerd (7-21u), daar moet ik dan echt van bijkomen.
Waarop VL nog zei dat die cooper in zn geheel goedkoper was als je alles bij elkaar optelt Itp: had je een bruiloft gister? kan niks anders bedenken wat zo lang duurt haha om te fotograferen.
Nee, ik heb een gezin gefotografeerd. Ik ben nu portfoliomateriaal aan het schieten voor 'day in the life' series, waarbij ik een volledige dag uit een het leven van bijv. een gezin vastleg in een mooie, verhalende serie. Als alternatief op de geposeerde foto's die volgens mij totaal geen waarde hebben
Mini cooper briljant! ITP, klinkt erg leuk! Misschien dat ik je in de lente ook nog wel wil inhuren voor een mooie buik - reportage Fijn he, als je denkt er weer bijna te zijn, dat je lijf dan toch protesteert... Wij gaan straks lekker sushi eten en maar even een kopje koffie gedronken (dat stond me zowaar niet eens tegen) om t vol te houden en dan vanavond op bejaarde tijd naar bed. Oh en die roosvicee laxo was niet zo'n succes ( of juist wel, t is maar hoe je t bekijkt ). Halve eetlepel had echt mega effect zullen we maar zeggen...
haha wat ging er mis? Lianne, een mini cooper?!?!?! ITP, klinkt heel gaaf die serie! Ik vind geposeerde foto's vreselijk... daarom hebben wij op onze trouwdag ook geen shoot gehad, maar gewoon de dag laten vastleggen. Erg tevreden over! Moonlight wat een goede voorbereiding Ben benieuwd of ik tegen die tijd ook zo georganiseerd ben als jij!
Huh dat moet je mengen met water hoor sun hahaha.. Niet puur innemen Ja elfzover mogelijk wil ik het goed plannen haha.. Ik kan pas rustig zitten als alles geregeld is
Voor wie benieuwd is, een voorbeeld van zo'n serie die ik vorig jaar gemaakt heb kun je hier zien: https://vimeo.com/106531403