Elf, werd nogal misselijk vd koffie Moonlight, ik had t door de yoghurt gedaan hoor, puur Yek ITP, ga zo even spieken..
Rond 29 wk... Ik ben helemaal niet v h opruimen thuis, veroorzaakt nog wel eens wat woordwisseling Maar vl is nu heel blij met mij Ah okay sun , ik zag je al een hap zo wegslikken
Wauw Itp!! Heel erg gaaf!!! Balen Sun, dat het miss te goed werkte! (Ben stiekem wel blij dat ik er niet echt last van gehad heb gehad.. Obstipatie...Pff.. Lijkt me echt super vervelend!) En dan idd maar geen koffie meer! Bleh.. Het ruikt wel heerlijk!! Maar tis niet te drinken.. Hihi Liana, klinkt als een mega leuke dag!! Hopelijk houdt je het vol en ben je morgen ook nog lekker in orde!! Ben ook benieuwd naar je jurk!! Opruimen: ik ben hier vandaag ook begonnen. Kamer is gezogen, gestoft en gedweild! Morgen maar verder..
ITP wat gaaf zeg! Haha ik zie Sun nu ook zo'n eetlepel laxo doorslikken 😂 Bij mij helpt het niet ik zit aan de zakjes movicolon, anders is het helemaal ellende. @nesteldrang, in vlagen aanwezig... Heb wel steeds meer zin dingetjes te gaan doen Moonlight hier geen voetbal maar 2 puberzusjes te logeren.. Pff geef mij dan maar liever mijn mannetje van 2 met zijn nee-fase
Doe ik inderdaad.. Drink veel water. Gebruik die zakjes al jaren af en aan door mijn spastische darmen. En tijdens zwangerschap en na bevalling kan ik helaas helemaal niet zonder. Haha wil je ze lenen? 😂
Nee hoor, vl is al genoeg op dit moment 😂😂 Ik vind movicolon zooooooo vies, doe het altijd met appelsap mengen
Leuk.. Puberzusjes... Haha, geniet ervan!! Hier gelukkig geen voetbal erop! Ben fijn csi aan het kijken. Veel leuker! En heeeel fijn, ik heb een vriend die een hekel heeft aan voetbal!! Hij zit zelf op waterpolo en motorcross.. Dusja..
Het is idd verschrikkelijk smerig... Ik meng het ook vaak door een sapje. Erikatje, mazzelaar zeg! Geen voetbal en geen puberszusjes
Jaa zeker wel! Ben ik me ook wel bewust van. Hihi. Dat sapje klinkt echt super ranzig!!! Arme jullie!!
Nog even volhouden Heb je een voedingskussen? Dat schijnt wel te helpen (al denk ik dat je dat wel weet). Goedemorgen allemaal!