Yep! Het was heel erg warm (airco kapot) en heel druk.. ging redelijk lang goed, maar op het einde even niet meer Heb vooral last van mn ribben. D'r hoofdje zit daar echt tegenaan te duwen soms En daardoor moet ik ook echt helemaal rechtop zitten of een beetje naar achter hangen omdat het anders zo duwt. Veters strikken is ook al lastig aan het worden... hahaha
He wat rot meis! Denk maar aan jezelf. Dat klinkt niet lekker zeg dat hoofdje tegen je ribben. Ik had dat aan het eind met billen van zoontje. Ken het gevoel idd nog wel.. Erg irritant!
Dit echo bureau doet geen geslachtsbepaling. Misschien kan ik het zelf al zien maar er worden geen uitspraken gedaan. Het geslacht horen we met de 20 weken echo, dat wil vl graag
Ahh elf dat hoofdje ken ik.. Aan men bureau werken is echt ellende ik moet inderdaad meer dan recht op zitten of mezelf achterover laten hangen best een rot gevoel.. nu ook ineens last van men bhs omdat zen hoofd in de weg ligt 😂 volgende week een afspraak bij de bekkenfysio ben benieuwd Wat een leuk idee van de echo voor moederdag butterfly! Zal ze vast geweldig vinden Goed bezig logan nu lekker bankhangen Ik ook net wezen zwangerfitten ging best oké
Jo dames, ben ik weer ffies. ITP, wij gaan geregistreerd partnerschap doen met een verkorte ceremonie. Is in het gemeentehuis. Wel gewoon betaald. Het kan ook gratis op het stadskantoor in een klein kamertje, maar dan konden we pas in augustus terecht en dat is te laat. We doen er ook een trouwboekje bij. Eigenlijk is het gewoon hetzelfde als trouwen, maar geregistreerd partnerschap wordt niet altijd in het buitenland erkend. We kunnen het later alsnog omzetten in een huwelijk en misschien gaan we ook ooit nog wel 'echt' trouwen (ik wil zoooo graag een keer een trouwjurk aan ). Het is nu vooral om het allemaal goed te regelen voor de kids en met het huis enzo. Kan me voorstellen dat je erg uitkijkt naar de termijn echo. Leuk dat jullie kinderwagens gaan kijken als alles goed is met jullie mini! Sun, hahaha het is inderdaad ook best wel niet romantisch. Moet wel weer lachen om hoe de je conversatie met vl beschrijft. Enne, wat die knappe gyn betreft: heb wel veel naar hem gekeken ja, maar hij legde ook heel veel uit, dus 'moest' ook af en toe wel zijn kant uit kijken. . Buttefly, wat leuk dat je je moeder een echo cadeau gaat doen voor moederdag. Ik denk bij jullie ook aan een meisje . Elf, goed op jezelf passen hoor! Jij bent ook alweer 30 weken. Wat gaat dat snel zeg! Wensje, ik hoop dat die bekkenfysio wat voor je kan betekenen. Naa, fijn dat vanmiddag alles oké was bij de vk. Fijn idee dat ze je zo goed in de gaten houden. Linky, hoe gaat het met jou meid? Mamayo, knuffel voor jou! Hoe gaat het? Sorry als ik op iets vergeten ben te reageren.
Morning inderdaad haha.. Ben hier toch een partij misselijk. Gister nacht kon ik er niet van slapen en vandaag is het bij het opstaan gekomen. Gister dacht ik hmm zal dan m'n ei nu pas komen en de clearblue ovu "vals" zijn geweest. Nieuwe test en ovu negatief. Vaaaaag!
morning Mandy, wanneer was je ei ook alweer? *duimt dat misselijkheid teken is van iets anders * Butterfly, ik denk een jongen bij jou (maar ik heb het altijd mis...) Lianne, hoe staat het met de onderhandelingen vh huis? Liana, hoe was het gisteren? Doen ze nog iets speciaals met in ondertrouw gaan, of is het een formuliertje invullen?
Zaterdag denk ik sun.. Maar geloof niet dat m'n missjjkjeid van een zwangerschap kan zijn. Irritant is het wel haha En liana ik ben ook wel benieuwd naar wat de ondertrouw "voorsteld" Wij hebben hem dinsdag!
Bij ons was 2 jaar geleden ondertrouw niet heel veel bijzonders. Wat gegevens doornemen en formulier tekenen.
Bij ons was het ook niets bijzonders, is gewoon in zo'n zelfde hokje als waar je je paspoort of rijbewijs ophaalt. Even je naam kiezen, gegevens getuigen droppen en je staat weer buiten. We zijn daarna wel taart gaan eten
Gaat de goede kant op, we wachten nog op wat stukken voor we ons eindbod willen doen. Maar vind het maar spannend, moet je niet te vaak doen een huis kopen. @ondertrouw etc. schijnt inderdaad gewoon zo'n formaliteit te zijn. Wij gaan volgende vrijdag voor de erkenning, ook zo'n romantische bedoeling Butterfly denk ook een jongetje voor jou maar ja die voorspel-skills van mij zijn tot nu toe bagger