Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Thanks meiden :) ben er heel blij mee! over de tweede bikini twijfel ik nog even verder (niet dat ze zo extreem duur zijn maar ik had er al 1 en om nu in één keer 2 bij te kopen :))
    De andere vraag heb ik in de club beantwoord ;)

2. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Logan wat ontzettend balen zeg!

Wensje wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad.

Liana super leuk dat je zus ook in verwachting is.

Sun succes met je afspraak vandaag.

Cosy yessss, wat goed van je zeg. Ik zeg houden die bikini, die heb je dubbel en dwars verdient.

Erika succes bij de Suikertest. Fijn dat je mam mee gaat. Moet je serieus 3 keer die Suikertest doen?

Lianne, fijn dat de mom in balance leuk was. Soms is het echt ff lekker om te bewegen en ff lekker te zweten:)

Gelukkig kan je wat eerder weg butterfly, kan je nog even lekker tutten voor je naar de bruiloft gaat.

@ nachtrust pff begint echt schaars te worden. Ze zeggen dat het er bij hoort ja. Maar ik vind slapen zo fijn:D:p

Vanochtend de groeiecho gehad. Kleine man doet het goed. Is gewoon gemiddeld. Hij was ontzettend beweeglijk:). Meneer heeft besloten na weken in de goede positie te hebben gelegen. Te draaien in een soort stuit;) mama is not amused zeg maar:D. Volgens de gyn kon t allemaal nog goed komen. Dus daar gaan we dan maar op hopen.

Over twee weken moet ik terug om te kijken of ie weer goed ligt. Zou iemand de afspraak voor me op de lijst kunnen zetten? 25 juni.

3. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Logan, :( Balen van je ongi meis! Hoe lang is jouw LF normaal gesproken eigenlijk? er gaat iig iets gebeuren binnenkort en hopelijk met veel succes!

Missjuul, wat is dat toch met eigenwijze beebjes die nog even in stuit draaien. Draai eens even terug ventje! Wel fijn dat verder alles goed is.

Erikatje, succes met de suikertest. Maar waarom moet je die 3x doen?????

Lianne, klinkt goed Mom in Balance, lijkt me ook heerlijk lekker buiten bewegen. En gezellige meiden is ook mooi meegenomen (extra stimulans).

Cosy, jeeahh wat goed dat je doel bereikt is zeg!! Echt super! Ik vind ook wel dat je een bikini verdiend hebt (beter dan een reep chocola als beloning toch? ;)).

Ik mag pas om 17.45 uur naar vk. Ben stiekem toch wel blij met een controle nu. Gisteren avond ook weer pijnlijke krampen, met een kruik in bed gelegen (heerlijk ook een kruik met dit weer). Overigens heb ik een zielig lage pijngrens, dus ik denk dat de meesten deze pijn als zeurderig zullen bestempelen. Ik word er alleen een beetje naar van :(. Ik heb het idee dat ik mini nu ook minder voel sinds die pijntjes, maar ik weet niet of ik me dat nou verbeeld of niet. Kortom, laat maar even goed nakijken vanmiddag!

4. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Cosy super! En zeker die bikini kopen als cadeau aan jezelf :)

He Logan wat balen. Heb je die echo bij het Geertgen?

Lianne klinkt leuk! lekker ook zo buiten sporten met dit weer :)

Sun fijn dat je even naar de VK mag. Hopelijk is alles goed!

Meiden even bericht in de club, heb een 'leuk' ochtendje bij de huisarts achter de rug.

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Aaah jij ook succes vandaag, gelukkig ook bijna vakantie lees ik :)
    Ik vind dat je die 2e bikini zeker verdiend hebt, hier gaan er meestal 3 bikini's mee op vakantie :p

Jurkje komt van de Steps, pas ik nog net in ;) Ik kan zo even snel geen voorbeeld vinden maar zal vanavond even een foto voor jullie maken!

Missjuul fijn dat alles in orde was, hopelijk krijgt de gyn gelijk en wordt er nog gedraaid ;)

Ach fijn die krampen Sun, niet fijn.. Hopelijk vanmiddag een fijne afspraak en is alles in orde.

6. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Logan wat ontzettend sh*t weer zeg! Knuff meis.

Missjuul nee niet jou kleintje ook al! Gaan we hiermee hier ook statistieken verbreken ofzo? Dat al die kleintjes maar mooi goed mogen gaan liggen.

Erikatje succes met suikertest!

Cosy wauw wat goed van je, echt heel erg knap :D

vandaag alweer 34 weken, foto in de club :D

7. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Succes met de afspraken vandaag, ik heb even een lees dag ipv reageren. Morgen hoop ik er weer te zijn.

8. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Zo ben ik weer.. een nieuwe gembersessie :D

Logan, wat shit zeg :(

Erikatje, vreselijk he die suikertest. Of vond je het meevallen?

Wensje, hoop ook dat het zo loopt vandaag ;) maar denk dat we morgen nog steeds een mooi stuitliggertje op de echo gaan zien.

Leuk Lianne, die Mom in Balance! Klinkt een beetje als mijn sportklasje. Ben benieuwd tot wanneer ik het ga blijven doen trouwens :cool: Er komen soms nog dames met 39/40w sporten, echt stoer.

Butterfly, heksentijd :D haha
    Mijn collega is ook acupuncturist en hij herkende wel iets in het verhaal ;) Moxa is hem sowieso bekend en vond dit ook wel een creatieve oplossing. Als het maar warm wordt.
    Veel plezier vanavond op de bruiloft!

Liana, hoe is het meis?
    Leuk dat je ook nog tante wordt dit jaar!

Cosy, wooow!! Goed bezig!! Die 2e bikini heb je echt wel verdiend :)

Aah Missjuul nee he?! Je weet nu wat je eraan kunt doen :p :D

Sun, succes vanavond! Snap dat die controle nu wel heel goed uitkomt.

Naa, ook wel heel fijn die 34 weken! Nog 3 weken te gaan en jullie meisje mag zich melden :)

9. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Logan, getver niet leuk! :). Gelukkig word je wel geholpen nu!

Cosy, topper! Goed bezig hoor! :)

Sun, wat naar dat je zoveel last van krampen hebt. Gelukkig naar de vk vanmiddag voor controle.

Missjuul, wat balen dat de kleine man is terug gedraaid. Nu maar hopen dat ie zo lief is dit ook weer recht te zetten.

Erikatje, succes met de suikertest.

@hier: ctg was weer goed gelukkig. Bloeddruk was wel wat hoog voor mijn doen. Heb ook veel hoofdpijn, ook niet zo lekker. Nu van die nare druk achter mijn rechter oog en de benauwdheid is ook weer volop aanwezig. Goed, klaar met het gezanik ;). Ga zo ff een rondje wandelen.

10. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker fijn die 34 weken :)!!

Wat rot Liana, rustig aan meis en hoop dat het rondje wandelen misschien wat rust geeft!

Elf mogen we echt echt echt geen foto van je gember tenen?? :D

11. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    JaJaJa:D

12. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elf, jaaa!!! ahhh toe! Toe! Toe! :D

13. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Haha :D Ga ik jullie echt niet aandoen :p
    Het is niet zo spectaculair hoor..
    Alsof er een pleister om je kleine teen heen zit, maar dan zit er een stukje gember tussen die pleister en de zijkant van je teen.

14. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    #2014 Erikatje, 11 jun 2015
    Laatst bewerkt: 11 jun 2015
    Ja, hebben ze me gezegd in het zh... Extra zekerheid ofzo.. Nou ja. Moet maar dan. Ben wel benieuwd wat er nu uit gaat komen!! En het drankje viel me reuze mee!! Na alle horror verhalen! Was niet lekker... Maar ook niet heel vies gelukkig, zat een citroen smaakje aan. ;) en ik vond de eerste miep liever met prikken dan de tweede miep... Man... Deed nog zeer ook! :O

Sun, hoelaat mag je vandaag?? Hopelijk kunnen ze je iets gerust stellen!! En valt het uiteindelijk mee!! Knuffel!!

Ach Misjuul, niet ook al gedraaid!! Gelukkig heeft hij nog even tijd om te draaien. :)

Liana, geniet van het rondje wandelen! Hoelaat heb je morgen je afspraak??

Ik ga hier nog even paar dingen opmeten voor een schuifwand voor de kast.. Want die zit ook op de babykamer...

15. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Had jij een smaakje?! :$ Gelukkig viel het mee!
    Wanneer hoor je de uitslag?

Wij kunnen dit weekend eindelijk de babykamer afronden :D

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Erika, fijn dat het enigzins mee viel. Wanneer krijg je de uitslag?

Leuk Sun! :D

Ik ga er vandoor dames, omkleden, optutten, eten en dan hopelijk een gezellige avond.

Ik haak morgen weer in :)

17. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Ja en mocht zelfs kiezen, lauw of koud! :p Hihi!
    Euhm, ik weet eigenlijk niet wanneer ik de uitslag krijg.. Zal morgen eens bellen. En anders zal ik het volgende week wel horen?

Wat fijn dat jullie hem af kunnen maken dit weekend Elf!! Ben wel benieuwd hoe hij is als het klaar is!!

Veel plezier vanavond Butterfly !! :)

18. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nog even sun, dan mag je weer naar de vk. Kan me voorstellen dat je blij bent dat je vandaag controle hebt.

34 weken alweer Naa. Gaat echt snel.

Fijn dat de ctg weer goed was liana. Maar wat rot dat je hoofdpijn hebt en je bloeddruk wat hoog is. Moet je binnenkort nog bloedprikken?

Erika fijn dat de Suikertest bij jou meeviel. Ik had ook een smaakje maar was echt niet te pruimen. Maar die man die het gaf zei inderdaad dat veel mensen het nog best lekker vinden.

19. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veel plezier vanavond butterfly.

Leuk elf dat jullie van het weekend de babykamer af kunnen ronden. Ben benieuwd.

20. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Nou ik vond het echt niet lekker!! :p maar na alle verhalen viel het me mee hoor Misjuul!! :)

Deel Deze Pagina