Veel plezier Butterfly! Elf, leuk dat jullie de babykamer kunnen afronden dit weekend. Erika, fijn dat het drankje meeviel. Je had je natuurlijk op het ergste voorbereid . Ik heb morgen om half 9 de afspraak. Mooi op tijd. Missjuul, nee hoef geen bloed te prikken voor zover ik weet.
Haha idd ja!! Daar gaan we dus ook maar van het ergste uit! Fijn Liana, meteen half 9 al!! Hoop dat je er wat aan hebt!! Hoe voel je je vandaag?? Knuffel
Even kort: net bij de vk geweest en alles is goed mini doet t prima en alle klachtjes hebben te maken met groeispurtje. Als t me geruststelt mag ik nog testen op een blaasontsteking. En 1 keer raden wat ik na mn vakantie mag doen...... Een suikertest Haha, had t wel verwacht (mn vader heeft ouderdoms diabetes), maar moest toch wel even gniffelen..
Maar dat is heeeeeeeeeeeel lekker hoor Sun Fijn dat alles goed is trouwens en gelukkig dat het een groeispurtje is.
Erika, lief dat je het vraagt. Voel me de afgelopen twee dagen gelukkig wat minder somber. Hoop dat dit zo blijft en er een stijgende lijn in zit. Sun, fijn dat alles goed is en dat je klachten horen bij een groeispurt! Enne, jij moet dus ook aan de suikertest geloven... .
Had nog niet gereageerd zie ik... sorry.. Hoop dat je je snel beter voelt Liana! Niet fijn al die klachten... Heeft het wandelen een beetje geholpen?
Wat fijn om te lezen Sun, dat het van een groeispurt was! Altijd schrikken als je lichaam van die gekke dingen gaat doen! Gelukkig viel het reuze mee!! En leuk ook een suikertest! Tip neem iemand of een boekje oid mee!! Gaat de tijd veel sneller!! Liana, fijn dat er een stijgende lijn in zit!! Hopelijk zet die gewoon lekker door!! Knuffel!! En idd, wat Elf vraagt, heeft het wandelen nog iets geholpen tegen de koppijn ed?? Ik ga zo nog even zwanger en fitten, hopelijk niet te fit... Gaaaap...
Sun heel fijn dat alles goed was meis! Is dan toch weer even een geruststelling. En een suikertest kan ik niet over meepraten maar de andere hebben vast veel tips hihi. Liana hoop ook dat de stijgende lijn blijft doorzetten lieverd! Butterfly veel plezier vanavond Erikatje fijn dat het meeviel die suikertest! Fijn elf babykamer afmaken! Alle kleertjes ook al gewassen en in de kast? Hier vandaag de laatste kleertjes gestreken en mevrouw heeft gewoon een grotere garderobe dan ik heb haha Ik net deel slijmprop verloren.. En denk dat ze weer met hoofdje beneden ligt. Althans in voelde de hik heel laag in mijn onderbuik. En die voel je niet het beste in de billen denk ik haha.
Missjuul fijn dat de echo goed was.. Toch wel spannend altijd met die suiker. Hopelijk draait jullie draakje ook weer terug! Erika fijn dat de ogt meeviel. Ik vond het ook niet super vies ofzo. Was op het ergste voorbereid haha Wanneer krijg je de uitslag. Liana leuk dat je tante wordt. Ik ook begin dec. Super cool en tof voor de kindjes ook! Fijn dat jij de afgelopen dagen weer iets beter voelt. Hopelijk lichamelijk ook weer snel. Tis ook best zwaar die tweeling zwangerschap. Op jou termijn lag ik al plat in het ziekenhuis. Vind het sowieso respect voor je! Sun gelukkig weer goed nieuws! Toppie! Naa 34 wkn alweer! Mooi termijn! Iig alweer gehaald! Op naar de 37! Spannend die slijmprop. Elf jij had morgen ook weer een echo toch!? Hopelijk ligt ie inmiddels weer goed! Wat denk jezelf? Hier vandaag naar het cb geweest. Ze volgen netjes hun groeilijntje. Ze hadden een curve voor prematuren. En ze zijn mooi gemiddeld. Tenminste iets daaronder. Ook hebben ze vandaag hun 1e vaccinaties gehad. Ze zijn Iig heerlijk rustig! Ze zijn nu 3200 & 3300 gr. Net heerlijk een stuk gewandeld. Word zo blij van dit weer. Echt zo fijn dat m'n verlof in de zomer valt
Ik voel de hik vaak wel het beste in de billen Hoofdje beweegt dan uiteraard ook wel mee maar ik voel het juist heel goed onderaan. Grappig hoe anders dat ook weer is. Hoop dat die slijmprop weer snel aangroeit
Daantje wat fijn dat alles zo goed gaat met je mannetjes! Qua verlof heb je dit idd perfect getimed Ik heb morgen echo/ctg maar dat is vooral als voorbereiding op de uitwendige versie. Oh en ze ligt zeker weten nog verkeerd. Het hoofdje is zo duidelijk zichtbaar
Daantjuh, hoe lang heb je eigenlijk nog verlof? Fijn dat alles goed gaat met je mannen! Naa spannend, en grappig lijkt me dat om de baby te voelen hikken De rest, ik reageer later, nu lekker tukken en morgen een mooie bruiloft. Fijne dag morgen!
Fijn daantjuh dat alles goed gaat! Hoe gingen de prikjes? Elf misschien is ze dan ook wel niet gedraaid hoor, ik dacht het door de hik maar verder kan ik er geen touw aan vast knopen hoe ze ligt haha. Hoop dat die slijmprop ook aangroeit of in ieder geval de rest ervan zich 3 weken gedeisd houd haha.
Naa, ik hoop dat het voor jou gewoon anders voelt en dat ze weer lekker met haar hoofdje naar beneden ligt
Fijn sun dat alles goed was, en dat het aan de groeispurt ligt. Daantje fijn dat alles goed was bij het cb en dat ze netjes de groeilijntjes volgen. Heerlijk he, dat lekkere weer en er dan met je jongens op uit kan. Hopelijk groeit je slijmprop weer aan Naa. En anders moet de rest ervan zich inderdaad maar rustig houden de aankomende weken.
Het wandelen heeft wel een beetje geholpen gelukkig. Nu alleen weer koppijn, dus maar snel gaan slapen zo. Daantje, wat fijn dat het goed gaat met je mannen! En leuk dat je ook weer tante wordt! Is waar ook, jij lag met 29 wkn al in t zkh. Merk sinds een paar dagen wel dat het echt zwaarder begint te worden, terwijl ik nog niet eens zo'n dikke buik heb. Ze moeten nog maar mooi even blijven zitten, maar hopelijk niet veel verder dan 36 weken. Volgens mij ga ik langer echt niet trekken . Naa, oeh een deel van je slijmprop verloren. Laat de rest nog maar mooi even zitten. Zou mooi zijn als je draakje gedraaid is. Ik voel de hik ook ontzettend laag in mijn buik en Jip ligt ook met zijn koppie naar beneden. Elf, heel veel succes morgen!