Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    oeh Naa, spannend een deel vd slijmprop verloren. Hopen dat de rest zich nog even koest houdt!

grappig hikkende billetjes :D

Daantje, heerlijk op stap met je pikkies in dit weer. Kan me goed voorstellen dat je daar super blij van wordt! En wat fijn dat ze het zo goed doen, je zult wel ontzettend trots zijn!

Liana, gelukkig hielp het wandelen een beetje? Of was het het ijsje op de terugweg die het hem deed? :p Ik hoop dat de stijgende lijn blijft en dat je je een beetje oke blijft voelen.

ITP, veel plezier met de bruiloft vandaag!

Ik heb nog wel iets grappigs... ik heb altijd zo'n mega last van een jetlag, en nu ben ik aan t proberen om mijn ritme alvast een klein beetje aan te passen zodat ik er straks wat minder last van heb. Had een schemaatje gevonden op internet, waarbij je telkens iets eerder opstaat en gaat slapen. Dat betekent dus dat ik vanochtend om 5.30 opgestaan ben (normaal 6.20 uur dus het valt mee) en dat ik vanavond om 21.00 naar bed 'moet'. hahaha. Maar dat zou dus ook betekenen dat ik zondag om 4.30 uur moet opstaan. En volgens het schema zou ik dan moeten gaan sporten. hmm... ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat toch iets te optimistisch is :D (ik zie me zelf al staan voor de tv om 4.30!!)

2. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn daantjuh dat je nog even verlof hebt.!

Liana hoe is het nu met je hoofdpijn, snap helemaal dat je het op deze manier niet mega lang volhoud. Is gewoon heel pittig als je je zi naar voelt :(

Haha Sun om 04.30 op zondag is idd wel heel optimistisch :D

Elf succes vandaag meis! Hoe laat moet je?

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wow Sun, wat gedisciplineerd. Ik heb het eigenlijk altijd vooral op de terugweg of dat nou naar west of oost is komt denk ik omdat je op vakantie gewoon rust heb en hier gelijk weer van alles moet :) hopelijk helpt het voor jou!! Fijn ook dat alles goed was met de beeb!

Daantje, wat fijn dat het goed gaat, lijkt me inderdaad heerlijk met dit weer verlof!

Naa, hopelijk blijft het rustig. Fascinerend toch die lichamen, slijmproppen die aangroeien.. blijft gek klinken :D

Liana, rustig aan he! Tis ook niet niks allemaal wat er op je bord komt.

Elf, veel succes vast!!! hopelijk werkt het!

Ik ben blij dat het bijna weekend is.. ben echt zo gaar van 3 dagen werken. Heb in ieder geval een plan gemaakt voor mijn verlof + vakantiedagen. Ik wil er 5 meenemen naar volgend jaar (die leveren me dan relatief veel op omdat ik naar 24 uur ga, 1 fulltime week is dan opeens bijna 2 weken) en dan wil ik dit jaar nog een lang weekend weg met VL en de laatste weken 3 a 4 dagen werken. Komt precies mooi uit, ga ik met verlof met 36 weken en begin op zijn vroegst 5-1 weer :)

en ole als het goed is komt morgen iemand ons logeerbed ophalen wat ik via marktplaats heb verkocht, dan hebben we ruimte om te ontruimen in de logeerkamer/ toekomstige babykamer ;)

4. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow sun, ik zou het niet kunnen. Dat schema zou heel mooi naast m'n bed liggen. Maar zodra de wekker zou gaan, denk ik dat ik me gewoon om zou draaien.:D ik zie je zondag al staan.

Fijn lianne dat het bed is verkocht. Kunnen jullie gaan beginnen met de babykamer leuk hoor. Heb je al veel spulletjes?

Elf succes straks.

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Nee, wat ik heb past in een verhuisdoos (kleertjes, flessterilisator) + een tummytub. Rest kan ik nog niet kwijt. Er moet eerst serieus opgeruimd worden nl.. Wagen krijg ik van mijn ouders en meubeltjes wil ik als set op marktplaats kopen. Co-sleeper kan ik overnemen en een maxicosi misschien ook of koop ik nog. Ohja de box die wil ik ook 2e handskopen.

Ik ben nog een beetje sceptisch, eerst maar eens zien dat ie komt opdagen (veel idioten al gehad deze week als reactie).

6. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lianne, hoop het ook dat er een 'idioot' komt vanmiddag. Zou leuk zijn als je kunt beginnen met het kamertje!
    En je verlof plan klinkt ook goed!

Elf, succes!!

Voor op het lijstje: 10 juli controle vk

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Deze was nog normaal haha! Ik doelde meer op die aasgieren die voor niks het bed wilden hebben en 100 vragen hadden over het matras.. ;) hij komt morgen, ben benieuwd.. word soms een beetje moe van mijn hormonale onrust :D

8. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Sun, fijn dat mini het goed doet! en respect als je zondag ochtendplan je lukt, ik vind het al moeilijk om om 7 uur wakker te worden :)

Liana, trek je het vandaag een beetje met de warmte en benauwdheid combinatie?

Erika (en andere sportende paaseitjes) echt supergoed dat jullie sporten tijdens de zwangerschap!

Daantjuh, wat goed van je mannen en je hebt idd in een hele fijne periode verlof :)

Elf, heel veel succes vanmiddag! hoop dat het je mee gaat vallen en dat mini meewerkt.

Lianne, marktplaats zit er vol mee met dat soort types. Dat zijn dezelfde types die op een smartphone 50 euro bieden en zeggen dat ze hem dan gelijk komen ophalen, echt zo kansloos ;).
    Maar alle malloten terzijde, de meeste "troep" raak je er wel kwijt en je krijgt er dan toch nog wat voor terug :)

*zeurmodus aan*
    oh mennn en ik maar denken dat ik gister werkontwijkend gedrag vertoonde :)
    mijn focus is echt foetsie vandaag
    *zeurmodus uit en geeft zichzelf een trap onder de kont*

9. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lianne, maar misschien is dit wel een idioot vermomd als 'normale' ;)
    vreselijk die types op mp. Heb ooit wel eens iets te koop gezet voor 100 euro en dan krijg je biedingen van 5 euro. En dan boos worden als je daar niet op in gaat....zucht...

cosy, je bent al heerlijk in de vakantie modus denk ik ;)
    ik kan me ook nooit zo goed concentreren met die hitte...*telt ook de uurtjes af*

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Sun, wanneer ga je precies op vakantie?

11. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    zondag :)

12. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedemorgen dames, bijna middag ;)

Ik voeg vanaf hier weer in! Lag vannacht om 2:00 uur op bed volgens mij, kon de slaap maar niet vatten.. Toen uiteindelijk in slaap gevallen maar werd gewekt door een mug, vl moest die natuurlijk vangen dus klaar wakker haha. Toen ook nog een vogel concert en om 7:30 uur ging de wekker weer, ben behoorlijk brak haha. Dank voor de complimenten trouwens op FB, heel lief van jullie!

Viel me wel mee dat ik het gisteren goed vol kon houden, dat was wel fijn! Ook volop gedanst maar moest wel continue aan die mini in mijn buik denken maar ja ik dacht er zijn ook nog dames die sporten etc. dan kan een beetje dansen vast geen kwaad.

Vannacht in bed nog goed kunnen voelen, nu is het rustig. Ik hoop toch in de loop van de dag weer een teken van leven te krijgen. Onzekerheid blijft!

Sun
    fijn dat alles in orde was en dat de klachten van een groeispurt komen. En jij dus ook voor een suikertest, wat een feest ;)

Waar heb je dat schema gevonden? Ik heb er een app voor gedownload maar snap er nog niet zoveel van haha. Maar zondag 4:30 uur dus een workout voor de tv :p ?!

Daantjuh
    , leuk dat jij ook tante wordt! Ik had er nog helemaal niet over nagedacht maar ik dus eigenlijk ook weer, voor of na de geboorte van onze beeb.

Fijn dat jullie boys netjes de groeilijntjes van het cb volgen, hoe gingen de vaccinaties? Lijkt me zo moeilijk om als moeder te moeten toekijken.

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

*zoekt ook focus in kantoor zonder airco*

Sun, oh wat heerlijk!!! hoelaat vlieg je? al een beetje gepakt?

Butterfly, dansen zeker doen.. van bewegingen vallen mini's vaak in slaap dus dan voel je zo ook minder. En Mom in Balance vond ik een stuk intensiever dan dansen ;). Mijn mini vond Las Vegas ook veelste druk qua lawaai enzo dus toen heeft ze zich een paar dagen koest gehouden en vervolgens toen we in de natuur waren lekker rond te stampen :D sinds een paar dagen voel ik haar wel echt dagelijks, volgens de vk normaal. Ze worden steeds groter en sterker. moraal van het verhaal: geen paniek als hij/zij zich vandaag even stil houdt ;)

14. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pff focus is hier ook heel ver te zoeken. Zeg nog net geen ja bla bla bla, als mn cliënten me onzinnige dingen vertellen.

Mp mensen oh don,t get me started. Ik kan echt niet met ze. Die achterlijke biedingen. Dan gooi ik t nog liever kapot dan dat ik t aan die gieren geef.:D

15. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Butterfly fijn dat de bruiloft geslaagd was en je lekker hebt gedanst. Beetje jammer dat je zo rot hebt geslapen.

Zondag al lekker weg sun, heerlijk zeg.

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Je bent lief! ♥

Oja en MP, daar was ik nog vergeten op te reageren. Wat een figuren zeg! Daarom handel ik liever via de groepen op Facebook, dan zie je tenminste met wie je zaken doet.

17. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Even ego hier:
    Ben naar t zkh gestuurd om zwangerschapsvergiftiging uit te sluiten. Bloeddruk was weer wat hoger en in combinatie met hoofdpijn, vlekken zien, benauwdheid, bloedneus van vanochtend en de pijn in mijn bovenbuik gisterenavond, willen ze het toch voor de zekerheid uitsluiten. Net n plasje gedaan om eiwitten te checken en er komt nog iemand voor bloedprikken zo. Daarna wachten op alle uitslagen. Feest weer dus.

18. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Heb over een uurtje de afspraak...

Ben vanmorgen al wel gesmolten op het werk: geen airco, bovenste verdieping met plat dak en een heleboel warmteproducerende apparaten ;)

19. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ah Liana, wat rot dit zeg :(
    Hoop dat het allemaal meevalt voor je.

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Vervelend :( sterkte en hou ons op de hoogte!

Deel Deze Pagina