Ach lieve Liana, het zit je ook niet mee zeg . Ik hoop voor je dat het snel uitgesloten kan worden, wel fijn dat ze je goed onderzoeken. knuffel!
Pff gelukkig Liana dat alles goed was! Weer even spannend zeg zo! Slaap lekker meis. Butterfly dansen kan echt geen kwaad, lekker doen en van genieten denk dat je beebje dat geschommel heerlijk vond! Sun wat heerlijk zeg bijna op vakantie! Hier vandaag lekker een dagje van de zon in de tuin genoten.
Gelukkig viel het voor jou mee Liana! Alsof je niet al genoeg zorgen hebt... Sun je bent knetter, zo vroeg staat niemand vrijwillig op op zondag, zeker niet om te sporten De rest heb ik verder echt gelezen, maar ga niet met op alles reageren (doe ik wel in de club hoor!), ik kom er niet echt aan toe hier Ik heb de foto's in onbewerkte vorm binnen een kan er wel een paar laten zien in de club. Die heb ik van de "kijk-en-uitzoek-site" geprintscreend en het watermerk eraf geknipt .
Ik zeg: doen linky! Heel benieuwd naar de kleine meid Liana, hopelijk lig je al op een oor lekker te tukken of heb je al een paar uur bijgetankt jij had ook al zon pittige dag! Hier: warm warm warm, nou heeft het geregend is het nog superklef warm.. Hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen want schijnbaar zie ik er heel moe uit (van je collega's moet je t hebben he? ) Misschien maar even de ventilator van zolder plukken.
Dankje voor jullie lieve reacties meiden. Heb vanmiddag een beetje bij kunnen tukken. Zo maar weer gaan slapen.
Fijn dat je een beetje hebt kunnen bijtanken Liana. Sun, zondag om 4.30u opstaan?! Hihi.. succes Voor jou en Cosy alvast een hele fijne vakantie!! Wij gaan morgen als 2 bezetenen dat kamertje fixen (ml vooral natuurlijk) en dan vooral relaxen en niet teveel doen....
Cosy en Sun alvast een fijne vakantie! Elf, succes met het kamertje! Ik ga snel even in de club kijken.