Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Elf, ik heb morgen weer afspraken, maar heeft niet zoveel zin die op de lijst te zetten.

Sun, fijne vakantie lieverd! Heb de beebs al ff streng toegesproken en ze blijven gewoon nog een tijd zitten.

Mandy, herkenbaar dat moeten wennen weer aan het werk te gaan na je vakantie. Ben al benieuwd hoe het voelt om straks na mijn verlof weer aan het werk te gaan.

Lianne, hoop met je mee dat die rare snuiter dat bed komt halen.

2. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Hoe is het met jou lieverd?

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

#2123 XmoonlightX, 14 jun 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2015
    ;)Hmm ik heb ei pijn ....
    Ik ga toch stiekem eens even temperaturen de aankomende dagen :D

4. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Oeh Moonlight :D, weer een baby maken😂.

Mandy, gaat op zich wel ok hier. Houd het alleen wel weer even spannend, want moet mss terug naar t zkh voor een controle CTG. Verpleegkundige belt me straks als de arts mn CTG beoordeeld heeft. Was niet heel variabel, maar vpk voelde wel beweging onder de knoppen. Volgens mij ging het vooral om de hartslag van Jip, die was wat vlak. Ook qua bewegingen heb ik hem minder gevoeld de afgelopen 24u. Mss heb ik geluk dat ik niet terug hoef te komen, omdat ik morgen op de terugkomdag al om 8.30 CTG heb. Even afwachten weer dus.

5. XmoonlightX

Pfff echt niet 😂😂

6. XmoonlightX

Pff je houdt het wel spannend elke keer liana... Hoe voel je je ee inmiddels onder?

7. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Moonlight, het gaat wel hoor. Vind het allemaal wel heel spannend en verschillende emoties en gedachten wisselen elkaar af.
    Hoef gelukkig niet voor controle CTG naar het zkh. Arts vond 'm ook niet heel variabel, maar omdat de verpleegkundige wel beweging onder de knoppen voelde en ik morgen toch om 8.30 CTG heb, hoef ik nu niet terug te komen.

8. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Gelukkig Liana!
    Hopen dat er morgen wat meer actie te zien is.

Ik pas de lijst morgen wel weer aan (ik was al te laat om te wijzigen Missjuul), dan zet ik mn eigen afspraken er ook meteen bij.

9. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig Liana dat het voor nu acceptabel was! Hopelijk morgen een beter ctg.

Mandy ook rustig aan meis en lekker op tijd je bedje in.

Als het een ei is Moonlight is je cyclus wel mooi vlot weer terug zeg :)

10. Logan

Logan Niet meer actief

22 juni Geertgen voor het volgen van de cyclus.

11. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Idd vlot herstel als het idd je ei weer is!
    Al nagedacht over anticonceptie?

12. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh wat fijn liana dat je er vandaag niet heen hoeft. Succes vast morgen.

Oh is goed hoor elf, alvast bedankt iig. Hoe voel je, je verder? Nog last gehad van krampjes of iets?

Zo moonlight, dat zou inderdaad al snel zijn dat je cyclus hersteld is.

13. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Gister beetje onrustig, vandaag weer wat minder. Voel wel af en toe een krampje en wat rugpijn, maar echt minder dan gister.
    Alleen die plekken waar ze zo enorm hebben geduwd zijn nog pijnlijk. En verder voel ik me wel ok :)

Hoop dat jij bij je volgende afspraak weer een mooie hoofdligging hebt! En liefst ingedaald.
    Heb je al een beetje nagedacht over de opties als het toch nog een stuitligging blijkt te zijn? Hoop niet dat ik je heb afgeschrikt met mijn verhaal ;) Dit geldt ook voor Naa trouwens...

14. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat weer wat rustiger is.! Hoop dat dat beurse gevoel snel wat minder is.
    Ik wil zowiezo een versie proberen als het kan. En als ze nog in stuit blijft liggen en qua gewicht en ligging is het gunstig genoeg dan ga ik denk ik voor de stuitbevalling, maar goed wil dan wel alle voors en tegens bespreken tov een keizersnede.

We gaan het zien morgen hoe ze ligt heb wel het idee dat ze weer gedraaid is.. Maarja kan er ook erg naast zitten of mevrouw draait nog even rustig terug in stuit haha!

15. Elf84

Elf84 Niet meer actief

De kans dat ze zelf nog draaien is groot bij jullie! Die van mij ligt al zeker 10-11 weken in stuit, is nooit gedraaid in die tijd, dus dat maakte de kans op succes toch wel iets kleiner.

Mag een stuitbevalling thuis, Naa? Heb ergens in mn hoofd zitten dat dat niet mag ivm mogelijke complicaties en dus snel ks nodig.
    Eerst maar die echo morgen afwachten! Duim voor je!!

16. XmoonlightX

Het zal wel niet hoor 😂😂
    Ja ik doe toch maar de pil denk ik..
    De 1e keer dat ik gestopt was , had ik wel een nette cyclus gelijk.
    En de 2e keer was ik na 7 mnd zwanger, dus ook netjes..

Ik vind het wel fijn dat ik een cyclus kan verplaatsen door door te slikken..,
    En helemaal geen cyclus werkt hormonaal niet bij me 😂

En een natuurlijke cyclus vind ik door de onregelmatigheid ook geen optie

17. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat het wat rustiger is elf. En je, je verder ok voelt. Hopelijk snel geen last meer van de beurse plekken.

Stoer hoor Naa, dat je een stuitbevalling aan durft.

Ik heb tot nu toe niet over de bevalling nagedacht. Maar sinds ik heb gehoord dat hij niet meer met z'n hoofdje naar beneden ligt, slaat de paniek wel ligt toe. Die versie die jij hebt geprobeerd lijkt me echt eng. Heb d'r een filmpje van gezien en vond het er vooral heel scary uitzien. Een stuitbevalling pff weet niet of ik dat aan durf hoor. Een ks zou ik niet zo ontzettend erg vinden, alleen dat je herstel wat langer kan duren en t meespeelt bij een eventuele tweede zwangerschap. Ik blijf gewoon hopen dat ie nog terug draait. Wat je zegt elf, bij mij ligt ie nog niet zo lang zo. Hoor tzt wel wat m'n optie,s zijn, wat voor hem het beste is doe ik sowieso.

18. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee een stuitbevalling moet zowiezo in ziekenhuis vanwege de complicaties. Morgen geen echo maar alleen controle dus vk zal zelf voelen hoe ze ligt. En bij twijfel misschien echo..

Missjuul lief dat je dat zegt maar voor mij geldt ook wat voor haar goed is doe ik. En aan een stuitbevalling zitten toch best wat risico's dus alleen als ik van de gynaecoloog groen licht krijg doe ik het.
    Mijn voordeel is dat ik al kindje heb gekregen via natuurlijke weg en dat de weg al 'vrij' is en ontsluitingsperiode waarschijnlijk vlot zal verlopen.

Maar goed eerst maar zien morgen wie weet is ze gewoon weer netjes gedraaid :)

19. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Snap jullie allebei :) Spannend meiden... mijn duimen draaien!!

Moonlight, de pil lijkt mij ook de 'makkelijkste' optie.
    Ook wanneer je voor een evt. 2e zou willen gaan. Geen gedoe, gewoon stoppen en afwachten.

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Logan, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Leuke plannen vandaag??

Hier weer beetje last van moeheid helaas :) en het is weer stil aan de zijde van de rare snuiter die mn bed wilde. Probeer t deze week nog via mp en anders bel ik de kringloop dat ze het mogen ophalen ;)

Deel Deze Pagina