Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

Oh echt? ik leer hier nog van alles :D
    wel mooi dat het een 'calamiteit' wordt genoemd haha.

2. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als je geregistreerd partnerschap heb, hoef je niet te erkennen. Kan die ook weer van je to do lijst ;)

Voor de rest was hier een internetstoring, dus wel alles gelezen, maar geen tijd om te reageren :)

3. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    KDV is inderdaad absurd duur. Vl werkt fulltime en ik wil na mijn verlof wel 1 of 2 cliënten erbij, zodat ik kan werken op twee dagen. Schoonma gaat waarschijnlijk oppassen, die woont een paar min. bij ons vandaan. Wil zelf denk ik naar 10/12 uur wat werken betreft in eerste instantie. Maar goed, voor hetzelfde geld loopt het allemaal anders en veranderen de plannen weer.

Vl gaat als de kraamzorg er is waarschijnlijk halve dagen werken en hij houdt vakantie dagen achter. We moeten nog even kijken hoe we die inplannen. Hij heeft op zijn werk in elk geval aangegeven dat ie nog niet weet hoe ie zijn vrije dagen in wil plannen en daar is gelukkig begrip voor.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Wensje, bij ger partnerschap is idd alles al geregeld! :D
    Dus dan hoef je het niet eerst apart te doen.
    De erkenning is alleen maar de naam en dat de vader erkent is.. Verder zegt dit niks. Dus dat hoef je echt niet eerst te doen totdat je bij 35wk het ger. partnerschap gaat regelen

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik vatte het eigenlijk op dat in het geval van vroeggeboorte het niet geregeld is ;) (dat bericht van Wensje).

6. XmoonlightX

Ohh zo :D
    Maar dan nog heeft het volgens mij niet veel meerwaarde.. Sommige regelen het ook pas na de geboorte

het gezag regel je sowieso pas na de geboorte, of van te voren door trouwen of ger partnerschap

Het lijkt mij persoonlijk een beetje dubbelwerk ?

7. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ook

8. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier gaat Vl waarschijnlijk ook halve dagen werken zolang de kraamzorg er is. Daarna weten we nog niet:D

9. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Genieten van je verlof nu hoor linky! :)

Mandy wat vervelend die misselijkheid, hopelijk een voorteken?

Wij hopen dat vl nog wat vrije dagen kan opnemen als kleine er is.. Is vakantieperiode op zijn werk dus ze zijn al onderbezet. Dus in het slechte geval moet hij na 3 dagen weer aan het werk en dan dus meteen 24 uurs diensten.. we gaan het allemaal zien :)

10. XmoonlightX

Oh dat zou minder zijn Naa ....

11. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha je kunt het maar geregeld hebben he ;) En met van die rustige dagen op kantoor moet ik me toch ergens mee bezig houden :p

12. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop dat hij gewoon wat vrije dagen op kan nemen. En niet meteen 24 uurs diensten. Dat zou echt k#t zijn.

13. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Ik haak hier eventjes weer in, want wat een boel.berichtjes alweer!!

Oew Naa, ik hoop ook dat het mee valt en dat hij lekker vrij kan nemen dan!!

Mandy, Hmm.. Niet ziek worden nu.. :( Ik duim heeeeeeeeel erg hard voor je dat je eitje gesprongen is!!

Logan, ik hoop dat je duidelijkheid krijgt maandag!!

Cosy, wat fijn dat je lekker kunt loungen, omdat je genoeg te doen hebt! Voor je het weet zijn die twee weken voorbij!! :)

Is het tegenwoordig voor papa's niet zo dat ze ipv 2 dagen 5 dagen krijgen na de geboorte? Waren ze toen wel mee bezig dacht ik??

Mja... Mijn lief kan 4 weken vrij nemen! Dus ik bof helemaal! Ben ik ook wel erg blij mee!!

Nu mn koffertje pakken voor een weekendje Berlijn!!

14. XmoonlightX

Die 3 dagen is onbetaald verlof, dus dat is een optie

15. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
  16. XmoonlightX

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

17. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Ah, oké! Zover had ik me er nog niet in verdiept. ThnQ! :)

Ik wist alleen nog dat ze het toen over 5 dagen gehad hadden :)

18. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Hebben ze zeker de gulden middenweg gekozen ;)

Gelukkig heb ik een lieve mama en zusje dat bij komen springen. Vl zal niet te lang vrij kunnen nemen vrees ik.

19. LianneE

LianneE Niet meer actief

Lijkt me voor jouw vriend ook lastig plannen met werk :)

Maar inderdaad, het is wel zo prettig dat een werkgever het niet kan 'weigeren'. Zo wel wat geleerd vandaag. En net even een rondleiding aangevraagd bij het KDV ;) wordt wel heel echt zo.

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Hij houdt er nu al wel rekening mee in de aanvragen enz. Geen buitenland tripjes in die periode.

Heb het wel eens omgeroepen horen worden. 'Pietje kan vanavond niet aanwezig zijn ivm de geboorte van zijn zoon' haha. Dus mocht het in NL zijn dan zou dat ook voor kunnen komen ;)

Deel Deze Pagina