Wat lief! En dat kan dan ook makkelijk! Dat zal iedere dronken gast nog snappen!! Ook als hij halverwege een set stoppen moet! En denk idd dat ze er tussenin zijn gaan zitten!
Haha ja.. het is natuurlijk ook lastig om in een lange periode helemaal niks te plannen maar binnen Nederland is wel zo handig.. zie het al voor me: uhhm sorry mensen ik moet nu weg want de vliezen zijn gebroken
mijn vriend slaat oktoberfest in Duitsland over dit jaar.. "schat, het is begonnen kom je naar huis".. "oh sorry ik heb al 3 liter bier op" (het gaat per liter daar )
Haha een heel salaris op aan reiskosten. Een heerlijk naar bier ruikende man naast je bed in lederhose . Dat is pas een onvergetelijke bevalling haha.
Hahaha heerlijke humor zo! Alle dames een ondertrouw vast gefeliciteerd en alsnog gefeliciteerd ik had vandaag mijn eerste dag en ben werkelijk KO. Avondje bankhangen en vroeg slapen voor mij.
Whaha, jaa ik zie het ook voor me! En dat dat een duur grapje is... Pff... Wil niet eens weten hoe duur ongeveer.. Kun je een hoop luiers voor halen. Hehe.. Oew Logan, hoe was het?? Snap dat je nu ko bent! Geniet van je rustige avondje!!
Leuk Logan, hoe was het? Hopelijk leuk! De erkenning is gedaan, mevrouw nam netjes de tijd en gaf nog wat uitleg. Officiële document maar een mooi plekje geven tot november