Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

34 weken dansje voor Liana :D

Wel bizar dat er nu opeens 3 mensen synchroon ongesteld worden ;) Daan, fijn dat je geen primolut nodig hebt gehad en succes met de prikken!

hier niet zoveel te melden.. Is het al vrijdag? ;)

2. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Dus zelfs via internet kun je blijkbaar menstruaties synchroniseren... :D

Erikatje spreek je mini eens toe, dit kan niet hoor, ga maar mooi weer ondersteboven hangen!

Succes vandaag Daantje met de prikjes..

Liana Jeej 34 weken, het komt steeds dichterbij!

Itp ik vind het toch knap dat je nog aan het sporten bent hoor, ik had het al veel eerder opgegeven (op een beetje zwemmen na dan)
    En Sun wow waar haal je de energie vandaan? Put je jezelf niet uit meid? Een beetje afleiding is goed, maar niet te ver gaan hoor!

3. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    jaa, bananendansje voor Liana!

Erikatje, weer zo'n eigenwijsje...draai eens even mooi om mini!

Inderdaad bizar, dat synchroon menstrueren...
    Lianne, ik voel hier toch een synchroon bevalling aankomen :D

Daantje, succes bij het cb. Fijn dat je die stomme Primolut niet nodig hebt!

Linky, nee hoor, put mezelf niet uit. Insanity was het enige fysiek inspannende gisteren ;)

Hier ook weinig bijzonders...
    Hoefde ik er eindelijk niet tig keer uit vannacht om te plassen, zat er een mug op de kamer....:x...zucht.... *gaap*

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha, ik heb het idee dat de mini of op 10 oktober of op 15 oktober komt ;) 15 is jouw UD toch?

5. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Erikatje, gelukkig kan je mini nog alle kanten op bewegen! Hoop dat 'ie op tijd terugdraait :)

Synchroon ongesteld... gezellig ;)
    Lijkt me raar Moonlight, weer aan de pil..

Sun, voor jou ook een dansje: 27 weken!!
    Liana, lekker hoor 34 weken :) Nog 3 weekjes blijven zitten en je kindjes zijn gewoon voldragen (vind ik een rare term eigenlijk).

Daantje, succes met de prikjes

edit: jeetje wat is die banner van mij stom. gecorrigeerde leeftijd 1 dag ;) alsof we weer helemaal opnieuw beginnen met alles..

6. Logan

Logan Niet meer actief

We waren nog op tijd. Of nou ja, een half uur te laat. Om kwart voor zes heeft ml gebeld dat we 'in de file stonden' en dat we kwartiertje a twintig minuten later waren. Toen vertelde ze dat het geen punt was en de gene na ons waren er uiteindelijk al en die zijn dus eerst gegaan. Echo zag er goed uit en wederom de prognose was goed. Prikinstructie gehad en toen we eenmaal bij de apotheek stonden had ik wel echt zo'n momentje van, het gaat echt gebeuren. Je hoopt zolang op hulp en ineens heb je pcos en en krijg je hormonen terwijl je altijd verteld is dat het niet nodig zou zijn. (Ik ben dolblij dat er wat gebeurd hoor! Maar het was even zo'n binnenkom-momentje)
    Spuiten gaat goed! Het is wel naar als je er naar kijkt maar het is me nu al twee keer gelukt dus het gaat vast makkelijker. :)
    Oh en, volgende week moet ik weer terug. Dan heb ik einde van de week weer vrij en zo ook de week erop maandag en vrijdag morgen. En dan hoop ik mijn eitje wel gehad te hebben.

Lianne, Oohh wat cool! Beweegt je buik? Lijkt me magisch om te zien! En ik kan me voorstellen dat je graag parttime gaat werken. Hopelijk schieten die 4,5 week een beetje op.

Bakegirl, toch spannend dus! Wel logisch dat je mannetje mee wil. Ik ben echt benieuwd, ik neig bij jullie naar jongentje. Maar goed, ik heb tot nu alleen butterfly goed geraden dus van mij moet je niet uitgaan :p

Zo sun, powervrouw! Wat doe jij nog veel. Insanity? Man ik word al moe als ik aan die filmpjes denk! Gaat het met jezelf nog wel?

Fijn om te horen Naa! :)

Wat jammer ITP! Wil je het nu niet ergens toch gaan bekijken? Je past wel goed in het beleid dan he ;) wat meisje betreft dan.

Linky, ik zou ook echt geen zin hebben om te werken! Ik vind de joolz kinderwagens allemaal zo prachtig!

Qua kleuren enzo, ik wil een zwarte wagen. Mijn oog is gevallen op de mutsy evo en dan zwart met een bruine duwstang. (Hoe noem je zoiets;))
    Kamertje word met grijs en wit, witte meubels en (wat er al ligt) houtskleruig laminaat. Accessoires dan roze of blauw met zilver.
    Waarom weet ik dit allemaal al? :)

Fijn dat je echo goed was Mandy!! Wat ga je snel zeg.

Fijn die stuit Bakegirl!

Ga mijn afspraak nog even op de lijst gooien en mijn NOD maar ff veranderen... Ik zie dat dat vergeten is.

7. Logan

Logan Niet meer actief

Paaseieren kletsclubje! ♡

Zwanger worden
    > Cosy - rond 21 juli
    > Logan - 9 augustus
    > Mamayo - geen NOD datum

Zwanger!
    ♡ > Missjuul - 25 juli 2015 - ♂ it's a Boy!
    ♡ > Wensje88 - 31 juli 2015 - ♂ it's a Boy!
    ♡♡ > Liana84 - 27 augustus 2015 - ♂ they're a Boy & ♀ a Girl!
    ♡ > Erikatje - 7 september 2015 - it's a surprise!
    ♡ > LianneE - 12 oktober 2015 - ♀ it's a Girl!
    ♡ > Sun123 - 15 oktober 2015 - ♀ it's a Girl!
    ♡ > ButterflyNova - 5 november 2015 - ♀ it's a Girl!
    ♡ > Itakepictures - 2 december 2015 - it's a surprise!
    ♡ > Bakegirl - 11 december 2015 - ♂♀?
    ♡ > Mandy3 - 22 januari 2016 - ♂♀?

Geboren!
    > Op 9 april 2015: ♡ Q. en D. ♡ 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85!
    > Op 13 mei 2015: ♡ ♀ Dochter van XmoonlightX!
    > Op 29 mei 2015: ♡ J.F. 2990 gram. Dochter van Linky!
    > Op 19 juni 2015: ♡ ♀ 2400 gram (36+2). Dochter van Elf84!
    > Op 5 juli 2015: ♡ M. 3360 gram. Dochter van Naa!

We have 5 boys, 8 girls, 2 surprises & 2 twins!

* XmoonlightX * Daantjuh85 * Linky * Naa * Liana84 * Erikatje * Sun123 * ButterflyNova * itakepictures * Mandy3 * steunen Moeders voor Moeders

Afspraken
    > Logan - follikelmeting - 20 juli
    > Bakegirl - controle vk - 20 juli
    > Liana84 - CTG en flowmeting - 20 juli
    > Wensje88 - controle - 20 juli
    > LianneE - controle vk - 22 juli
    > Linky - kindercardioloog - 23 juli
    > Bakegirl - SEO - 28 juli
    > Sun123 - controle vk - 29 juli
    > Elf84 - controle gyn - 30 juli
    > Mandy3 - geslachtsbepaling - 3 augustus
    > LianneE - controle vk - 5 augustus
    > ButterflyNova - controle vk - 5 augustus
    > Erikatje - controle gyn - 6 augustus
    > Bakegirl - controle vk - 17 augustus
    > Elf84 - kinderarts - 18 augustus

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin*
    Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3)
    Oktober 2014, Liana84. (5+1)

Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden

8. LianneE

LianneE Niet meer actief

#3188 LianneE, 16 jul 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2015
    Spannend allemaal Logan! Fijn dat het goed gaat! En fijn dat je ook vrij bent al voor die afspraken, scheelt weer stress enzo :)

Ja mijn buik beweegt haha, heel veel. Cool om te zien :)

Ach ja het is totaal nog maar ongeveer 7 weken tot mijn verlof. Ben alleen zo moe steeds, vooral als ik moet opstaan en dat blijft zo gedurende de dag. Ben benieuwd wat mijn hb is, ben ik gisteren ook op geprikt dus zal uitslag woe wel krijgen van de vk. Of ik ben gewoon moe omdat dat bij T3 hoort geen idee..

9. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik was je NOD niet vergeten maar dacht m voor de veiligheid even op 'onbekend' te zetten omdat je net begonnen bent met de spuiten e.d.
    Wel heel fijn en spannend lijkt het me allemaal!! Gelukkig valt het spuiten mee.

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Kan je trouwens niet een banner nemen zonder die gecorrigeerde leeftijd? Of is dat niet mogelijk bij Lilypie? Of smokkelen door je UD op haar geb. datum te zetten :)

11. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Logan, fijn dat er nu wat gebeurt en dat het spuiten goed gaat. En goed geregeld dat je al vrij was voor die afspraken (of t zo gepland hebt). Hopelijk heeft het snel resultaat!

Elf, raar die gecorrigeerde leeftijd, ik snap überhaupt niet wat ze daar nou mee bedoelen ;)

Ik wilde trouwens net even vk bellen over dat bloedprikken met 27 weken. Heb ik niks over gehoord en volgende controle is pas bij 29 weken. De assistenten hebben een zomerrooster wb bereikbaarheid en om die duidelijk zichtbaar op de site te zetten hebben ze een mooi plaatje uitgezocht, nl.....'mijn' avatar :D. hele rare gewaarwording om opeens naar sun te kijken :D

12. LianneE

LianneE Niet meer actief

Sun, het gaat volgens mij om de rhesus factor. was jij de eerste keer rhesus positief of negatief? Dat HB doen ze sowieso rond de 30 weken maar de VK vond het handiger om dat nu te doen als ik toch bezig ben ;) Babytjes.nl :: Over Zwangerschap en baby

Wel grappig dat ze jouw ava hebben haha!

gecorrigeerde leeftijd bedoelen ze volgens mij leeftijd vanaf UD aangezien Elf gisteren haar UD had en de baby dus dan 1 dag zou zijn als ze dan zou zijn geboren. Maar oke welke baby wordt er nou op de UD geboren :( zeker in dit clubje :p

13. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lianne, thanx voor de info, weer wat geleerd :).

Ik dacht dat die rhesus C weer iets anders was dan waar ik 1e keer op geprikt ben. hmm..nu ik erover nadenk weet ik het eigenlijk ook niet zeker meer... ik ben iig rhesus positief dus dat kan het ook nog verklaren... ;)

Gecorrigeerde leeftijd klinkt idd wel logisch zo ja...

14. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Leuk van de bewegende buik! Zo tof dat daar gewoon een echt mensje in zit. Blijf het echt iets wonderlijks vinden.

Spannend Logan! Ik maakte ook wel eens foto's van het spuiten. Ik
    Hoop echt dat dit het voor jou is! En wellicht ook wel een Gonal Twin :D.. Kleuren van de kamer is herkenbaar. Maar toen ik eenmaal zwanger was, MOEST het allemaal anders haha

Hahaha grappig van die avatar Sun! Het zijn stiekem je stalkers! ;)

Net bij het Cb geweest en het blijven mini's, maar volgen netjes hun lijntje.
    Q= 4410 gr - 53,8 cm
    D= 4130 gr - 56,8 cm

Ze hebben hun 2de prik gehad. En gaven amper een kik. Wederom een compliment gehad over hoe rustig ik overkom. Ze hadden wel anders gezien bij tweeling moeders.
    Vind het altijd wel fijn om zo'n compliment te krijgen. Vind het namelijk af en toe rete zwaar, en soms wens ik echt dat ik maar 1 baby had. Maar toen ze net de cb arts weer met hun mooiste lach om hun vingertjes wonden. Tja, daar word ik een hele gelukkige mama van.

15. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Als je rhesus positief bent hoeft er niet meer geprikt te worden. Bij mij kwam er uit dat ik rhesus negatief ben dus ik moet met 27 weken nog eens prikken dacht ik.

16. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja volgens mij is dat het. Ik denk dat ik dan ook negatief ben. Het moest ook perse in week 27 nl.

Sun de volgende keer zal de vk wel je ijzer (laten) doen dan als je dan 29 weken bent :)

Daan fijn dat het goed was bij het CB. ik kan me je gevoelens helemaal voorstellen. Volgens mij denkt iedereen dat een tweeling superleuk is en gezellig maar vergeten veel mensen dat het een pasgeboren baby keer 2 is ;) En heel terecht dat je blij bent met het compliment, je doet t toch ook harstikke goed :)

17. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Die gecorrigeerde leeftijd is idd op basis van de UD. Op zich wel handig, omdat ik verwacht dat dl iets achter zal lopen qua ontwikkeling. Voor nu houd ik gewoon aan dat ze al bijna 4 weken is :)

Nou Daantje, daar mag je zeker trots op zijn :D Die complimenten zijn veel waard!!
    Fijn dat de jongens het goed doen (volgens hun eigen curve) en dat de prikjes meevielen. Hoop dat ze koortsvrij blijven!

Hier een iets minder relaxte mama... Alleen maar huilen, huilen, huilen (niet stil te krijgen) en heb net de hele maaginhoud over me heen gehad. Ze is nu ongeveer 3 uur aan het spoken. Darmkrampen van de JBPM? ;) Vanmiddag ook CB-afspraak. Ben benieuwd.

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

:):)
    Lekker dan.. hopelijk kan het CB je wat wijzer maken :)

19. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw

20. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2