Woh linky echt? Nou hier gelukkig niet .. Zal wel te weinig vrienden hebben 😂😂 daan wat vervelend meis ! Hadden ze last vd warmte?
Heb van half 4 tot 9 uiteindelijk geslapen. ML heeft om 7:30 zelf de voeding gedaan. Geen idee waar ze last van hebben. Misschien naweeën van de prikjes van afgelopen donderdag? Pfff was ff doodvermoeiend, maar heb daarna dus 5,5 uur redelijk vast geslapen ben weer blij iig
Gelukkig maar Daan. Hopelijk vannacht een betere nacht Het opruimen van het kamertje is klaar!!! Donderdag komt het grofvuil voor alles wat weg mag en dan kan het geverfd worden volgend weekend door VL en dan kan de meubeljacht op marktplaats beginnen. *vreugdedansje* *voorzichtig want wel last van mijn rug*
Fijn Daan dat je nog wat uurtjes hebt kunnen maken Ah heerlijk lianne kamertje opgeruimd, zal vast ook relaxed voelen?
Vervelend daan, fijn dat je toch nog hebt geslapen! Jeej Lianne dat gaat helemaal goed komen! Nu kunnen jullie los Volgens mij hing de slechte nacht in de lucht. Hier tot 5 uur wakker geweest vl moest helaas vroeg weg, dus ik hoop vanmiddag nog wat in te kunnen halen.
Fijn Daan dat je nog wat uurtjes hebt kunnen pakken. Jeeh eindelijk kan je op meubeljacht lianne. Hoop voor jou ook een betere nacht linky, en dat je vanmiddag nog ff wat mee kan pakken.
Hier niet hoor linky durf het bijna niet te zeggen maar ze sliep van 22 uur tot ongeveer half zeven Heel goed mogelijk door de prikjes lijkt me
Balen Daan van zo'n spooknacht. Gelukkig toch nog wat uurtjes kunnen pakken en vl die helemaal zelf de voeding gedaan heeft: top!! Lianne, jeaah, nog heel even en het leuke deel kan gaan beginnen!
Klinkt ook als een pittig nachtje, hier vannacht ook maar zo'n 3/4 uurtjes slaap gehad. Heb je nog even kunnen liggen vanmiddag?
Hier ook een lange nacht gemaakt, maar was ook echt kapot! Gister een lange bruiloft gehad in de hitte en dat was echt zwaar. Gelukkig is manlief vandaag mijn boodschappen & schoonmaak held dus ik kan chillen
Yep, hier ook... een heel hongerig meisje vannacht Linky, heb je nog wat kunnen slapen? Gelukkig heb je nog even kunnen bijtanken Daan. Ik helaas niet Wat fijn Lianne! Lekker speuren op MP. Hopelijk kom je iets naar wens tegen! Vanmorgen draagconsult gehad. Rekbare doek gekozen en leren knopen. Helaas kon ik m daar nog niet kopen (nog niet in het assortiment), maar hij is net online gekocht Dus ik hoop dinsdag in huis! Gisteren op aanraden van Daantje bij chiropractor geweest met dl. Reflexen zijn helemaal prima, ze heeft alleen een behoorlijke spanning links in haar nek. Ik had wel dat vermoeden omdat ze altijd naar rechts ligt met haar hoofdje of terugdraait zodra ik haar naar links draai. Dus daar wordt aan gewerkt; hierdoor gaat ze hopelijk ook minder overstrekken en wordt ze iets relaxter (minder onrustig slapen bijvoorbeeld).
Niet meer kunnen slapen, ja een half uurtje, ze blijft onrustig vandaag. Veel huilen, niet duidelijk waarom :/
Onee die prikjes reactie was voor Daan.. Hier slaapt de kleine meid al vanaf vier weken door en vannacht voor het eerst de laatste fles eerder