Logan, lachen mag hoor is ook wel weer een actie voor mij... En waar die energie vandaan komt is me ook een raadsel, zelfs voordat ik zwanger was had ik niet zoveel energie Spannend morgen! Hoe laat heb je de afspraak? Gisteren ook nog gekeken voor meubeltjes. Had op internet mooie aanbieding gezien, maar de kwaliteit viel in t echt erg tegen. Ledikantje was wel prima, maar misschien toch maar langs de ikea voor een gewoon ladekastje dat dienst kan doen als commode. Maar de ikea hier is vreselijk, voordat je bij de ingang bent heb je er al een vierdaagse opzitten Bakegirl, wat voor kamertje hebben jullie gezien?
Bij de ikea hebben ze ook goede ledikantjes hoor. Irritant dat de ingang zo ver weg is. Kan je niet met een vriendinnetje gaan , die jou dan eerst ff afzet bij de ingang?
Lekker Sun, dat je zoveel energie hebt! (heb je ook wel nodig als je nog een paar muurtjes moet verven... ) IKEA heeft een hele mooie serie babykamer spul! Logan geniet van je rust! Je hebt het al druk genoeg (gehad). Ben benieuwd naar je foto in club Aah heb je hem alweer weggehaald Nog meer slechte nachten dus vorige nacht. Afgelopen nacht was voor mij een enorm verschil: ze sliep ineens van 22:30 tot 5:00! Nou hopen dat ze het een beetje zo door kan zetten..
Dag dames, balen zeg van de gebroken nachten Wij zijn gister naar de babypark geweest, wat een verschrikking vond ik het. We wilden alleen wat vragen over de wagens nou dan moet je op de lijst en wachten... T wordt in ieder geval een Joolz maar heb m nog niet gekocht. Zit voor t kamertje aan de ikea te denken trouwens als marktplaats niet lukt..Verder keuken opgeruimd en heringericht en weer wat spullen op marktplaats gezet (werkeloze senseo etc). T wordt nog eens wat hier Sun, lekker bezig haha. Fijn dat je energie hebt!! Logan, lekker uitrusten hoor! Ik heb je foto wel gezien, zag er gezellig uit samen op de fiets
T is meer dat ik tegen de tijd dat we de ingang bereikt hebben, ik chagrijnig ben en geen zin meer heb . Ben bang dat snel bij de ingang maar wachten op een ander weinig verschil maakt Lianne, heb ik je aangestoken met mn energie en opruimwoede? Ohhh logan, waar is je foto gebleven?
Haha nee.. bij mij gaat t een stuk trager.. niet zoveel energie en snel last van pijntjes ik probeer nu de harde schijf van een oude computer die weg moet te deleten maar dat is nog niet zo eenvoudig als het lijkt
Haha ik hou nooit zo van mn gezicht hier op zp en ik dacht iedereen heeft hem wel kunnen zien, niet dus
Mijn laatste verlofweek is vandaag aangebroken 😱😱 ( okay erna nog twee wk vrij) Om alvast een beetje in het ritme te komen , ga ik morgen optijd uit bed.. Tenminste dat zeg ik nu 😂😂
Ik heb een lichtgrijze meegroeikamer gezien. Van de week ga ik nog met sm en sz, zal dan effe foto maken voor in de club.
Das een moedig voornemen! ben benieuwd of het lukt (ik doe vanaf hier weer een poging om in te haken hoor! )
Zeg Cosy.. Over die banner van je.. Gaat er morgen getest worden ? Moonlight, goed streven haha al zal ik denk mss toch gaan voor nog genieten. Die eerste dag wordt toch afzien
Nou das vanmorgen al gebeurd op 11dpo en die was wit . Kreeg even testdrang door een positieve test bericht van een ander maarja, dat blijkt dus niet besmettelijk te zijn . (de positieve test dus, de testdrang is wel besmettelijk haha)
Pfff moonlight, dapper! Ga je voor de cold turkey aanpak of ga je t langzaam opbouwen, dus morgen 10.00 en de dag erna 9.30 enz.? Cosy, 11dpo zegt nog niks toch? Was t maar waar dat positieve tests besmettelijk waren.. Nog wat geoogst uit je tuintje?
Over dat vroeg opstaan: heb jij je pre vakantie jet-lag aanpak eigenlijk destijds nog uitgevoerd? dat viel een beetje samen met mijn vakantie en heb ik geloof ik gemist Tja, het hoeft nog geen game over te zijn, heb nog geen bruinverlies oid gespot maar om nu te zeggen dat het geweldig nieuws is, dat nu toch ook weer niet Geoogst: maar natuurlijk! voornamelijk veel courgettes, komkommers en ik heb ondertussen de tweede mand aardappelen ook "geslacht", daar kwam netjes 1,5 kilo aardappels uit niet slecht voor de 5 mini aardappels (poters) die ik er met pasen in stopte! Vorige week heb ik weer wat nieuwe vulling gezaaid: radijs, wortel, veldsla, andijvie en bietjes. Die staan al stoer met hun blaadjes boven de grond uit!
Ja die anti-jetlag 'training' heeft zeker geholpen. Vergde wel wat discipline (zowel door de week als in t weekend om 5.00 opstaan om te sporten ), maar die 4 dagen hebben wel geholpen. Heb bijna geen last gehad werd eerste dagen daar rond 10.30 uur wakker en was zonder 'training' ongeveer 15.30 geweest... Klinkt goed je tuintje! Moet extra gezond voelen als je dat eet, ik voel me al gezonder worden door t alleen al te lezen