Ik ga zo aan de slag bij Zalando (arme creditcard, gister al geshopt voor mijn mini en die van mn vriendinnen haha) Ik heb een rekbare van bamboe/katoen Draagdoeken Erg prettig! Niet te warm en het rekbare vind ik fijn omdat ze nog zo klein is.
Ik heb medelijden met je creditcard! Ook met die van mij trouwens haha, een dezer dagen wordt onze vakantie afgeschreven *auw* Wat een mooie draagdoeken! Ik wil ook graag gaan dragen, zoek ook zoiets. In ieder geval niet van die BabyBjörn uitziende draag dingen.
Haha ik heb laatst 3 zakken normale kleding weggegooid zodat ik niet in de verleiding zou komen ze na mijn zwangerschap weer aan zou trekken (kon echt niet meer...) BabyBjorn is ook niet ergonomisch dus die moet je sowieso skippen. Ik krijg van schoonouders een bondolino.. kan als het goed is vanaf geboorte (als ik geen klein kindje krijg). Lijkt me ook wel wat ziet er ook zo gezellig uit altijd
Bondolino heb ik ook voor later Er zijn een heleboel sites met goede, ergonomische draagdoeken en draagzakken! www.babybij.nl bijvoorbeeld
Zo, ik ben ook weer boven water hoor en weer terug met een goed humeur Even bij gelezen want dat was hard nodig! Logan, morgen weer een meting zie ik, spannend! ben heel benieuwd wat er uit komt. Lijkt me best fijn zo'n checkmoment Wat betreft namen, onze jongensnaam ligt al vast maar de meisjesnaam veranderd ieder jaar haha Sun, tof dat je bij je tweede zwangerenclubjes activiteit meer op een lijn zit, das toch fijn voor het sociale contact. Flauwvallen als je ongesteld bent? dat blijft me dan gelukkig bespaard Lianne, gaat lekker met die nesteldrang bij jullie , wat leuk dat de naam er op het proefkaartje mooi uit zag! Die menstruaties waren altijd al erg hoor, al moet ik wel zeggen dat ze sinds ik de vorige keer -14 kg erger werden. En nu ik nog wat lichter ben zijn ze nog wat pittiger geworden. (Reden om niets meer af te vallen ) Heb wel veel minder hoofdpijn, dus de klachten zijn een beetje anders van samenstelling tegenwoordig. Wensje, jee wat komt het opeens dichtbij Missjuul, hoe is het met je dwarsliggertje? Elf, gaat het langer slapen en minder huilen nog steeds goed? Ik zou zeker gaan shoppen! die zwangerschapskleding heb je nu wel gezien toch? en het is niet voor niets sale Linky, ik heb werkelijk waar geen idee. Maar ik vind er gewoon niets meer aan, dat ik iedere maand een dag kan wegstrepen en niets kan plannen vanwege de klachten. Heb het lang uitgezongen onder het mom van: nog een keer en dan ben je vast weer zwanger, ff volhouden" maar nu is de maat vol hoor. Heel benieuwd wat de HA er van gaat zeggen . (ik heb even gemist waarom je onder je steen zit, maar: hoop dat het er lekker rustig is ) ITP: een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd!! Hier: weer opgekrabbeld en besloten om er gewoon weer vol verse moed tegenaan te gaan (mwoehahaha, als ik het teruglees klinkt het wel erg dubbel). We sluiten de afgelopen 2 jaar even gevoelstechnisch af en doen net of we weer opnieuw beginnen. Dat betekent dat ik er weer lekker alles in de gaten ga houden , op naar de ovulaties testjes, multivitaminen, kussens onder de kont en tarwekiemolie. Want dat geneuzel over "als je er niet meer mee bezig bent, lukt het vast", "afvallen kan heel positief voor je vruchtbaarheid zijn"" , "minder stress en beter in je vel zitten, helpt vast" daar trappen we niet meer in. Ik bedoel, het staat 2-0 voor de gefocuste optie versus de struisvogelpolitiek . Hebben jullie nog leuke weekend plannen? ik heb net besloten dat ik morgen gewoon vrij neem, als cadeautje voor mezelf omdat ik dinsdag zo moest afzien en geen vrij had door die flauwekul , zaterdag een dagje treinen met moeders. (heeft er hier nog iemand Leeuwarden tips?) en zondag weten we nog niet, in ieder geval iets met manlief.
Ja dat onwerkelijke, ik had gedacht dat het nu wel zo langzamerhand begon door te dringen maar niet dus (wat blijkt uit het geregeld ergens tegen aan lopen/vast zitten omdat ik mijn buik 'vergeet'). Elf, +2,5 is netjes toch? Wordt weer tijd voor een 'honey I shrunk the baby'-foto van je buik! Er is inderdaad altijd een reden om te shoppen! Gelukkig hier geen creditcard, maar dan nog... Wat heerlijk Elf dat dragen, lijkt me ook zo knus. Moet me er nog wel in verdiepen, want ook in draagdoekland zijn er weer miljoen keuzes... zo'n mei tai lijkt me ook wel wat.. @babykamer: toch maar gegaan voor de 'grote' babykamer Dus gisteren muur geschilderd (en als iemand nog het woord verf of kwast noemt ga ik gillen ) en boekenkasten versjouwd. Nou ja, 600x heen en weer gelopen om zo min mogelijk te tillen en de kasten min of meer gesleept (is ook maar een afstand van 2 meter). Morgen op meubeljacht
Cosy, goed te horen dat je weer wat moed bij elkaar geschraapt hebt! Ik vind het knap hoor hoe optimistisch je elke keer blijft en weer verder gaat. Tuurlijk helpt negativiteit ook niet om sneller zwanger te worden, maar das makkelijker gezegd dan gedaan. En die dag vrij heb je zeker verdiend!! MIssjuul, jij al op controle geweest vandaag?
Fijn meis! Gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt! En als loslaten hielp zou de HA wel doorverwijzen naar een tropisch bounty eiland ipv de gyn ik vind het top dat je er zo in staat en kan alleen maar heeeel hard duimen dat het snel raak mag zijn (alleen al om die horror menstruaties!!). Ik heb trouwens de kussen-kont techniek zeker ook gebruikt hoor @Leeuwarden, ik ben er met VL een keer geweest paar jaar terug voor een kort weekendje. Het is niet super groot maar wel een gezellig centrum om te lunchen/eten etc. en die scheve toren is ook wel leuk! Vanaf boven mooi uitzicht over de stad. Maar misschien weet de Noorderling in ons midden hier wat meer over
Haha ja die namen. Echt zum kotsen. Heel fijn cosy. Alles word zo strak in de gaten gehouden er kan niets misgaan nu. Ik weet ook haast zeker dat het nu niet meer lang gaat duren. Ik heb trouwens wel een blauwe plek op mijn buik nu. Komt door het spuiten denk ik? Al die verre zwangerschappen. Lijkt me heel fijn zon banner te hebben
Wat Sun zegt Cosy! Heb bewondering voor je positiviteit Voor Leeuwarden heb ik helaas geen tips. Hoop dat je een leuk weekend hebt! Morgen staat voor mij in het teken van het Nijmeegse wandelevenement en zaterdag en zondag hebben we oppasdienst haha, nichtje en neefje komen logeren. Dat wordt nog wat. Mocht er iemand nog tips hebben voor een meisje van 5 en jongen van 3, brand los!
Jeetje cosy, sterk van je dat je weer alle moed bijelkaar geschraapt hebt. Dat je dat maar gauw de vruchten van mag plukken, om maar even in de sfeer van moestuintjes te spreken (daar ging het qua vruchtbaarheid prima!) Elf +2,5 is toch super? Die laatste kilo's gaan iets langzamer . Shopze met je arme creditcard, die vast niet zo flexibel is als je draagdoek (ik heb m van dezelfde site, Babybij.nl, kan ik iedereen aanraden!) Ik kijk of ik straks even verder kan reageren, we moeten zo naar het ziekenhuis. Fijne dag iedereen!
Oh en Cosy.. die opmerkingen moet je maar langs je heen laten gaan. Dat zijn altijd van die mensen die geen idee hebben waar ze het over hebben. We gaan er voor! Onze tijd laat vast niet lang meer wachten.
Logan, dat zou goed kunnen ja, een soort blauwe plek idee. Hopelijk snel een banner voor jou! (en voor Cosy!!). Krijg je eigenlijk van NijGeertgen ook een soort klusschema "opgelegd" ? Butterfly, t wordt slecht weer.. de minion-film of heb je die al 3x gezien ?
Nee niks bijzonders. Gewoon wanneer we zin hebben met het oog wel op de vruchtbare dagen. Verder mag ik alles van ze, behalve roken. Maar goed dat deed ik al niet dus dat is niet erg
That's the spirit! Aan duimen draaiende paaseitjes zal het iig niet liggen! En die blauwe plekken kunnen goed komen vh spuiten hoor! Had ik ook wel eens in het begin, prik je net in een klein bloedvaatje.
Haha ja sorry ik was gewoon even nieuwsgierig maar dat is fijn dat ze je niet allerlei dingen opleggen
Haha pas 1 keer, netjes hè Film heb ik wel aan gedacht, gaan we in onze eigen bios zitten. Kunnen we zaterdag misschien de film doen en zondag iets buiten? Dan wordt het weer wat beter. Wil ook niet het hele weekend met die kids binnen zitten. *Hoe gaan we dat straks doen met onze eigen meid* denk ik nu
Mag je vragen hoor Lianne. Tegenwoordig ben ik zo makkelijk. Ik trek zo mijn broek naar beneden zonder er over na te denken. toen ik de eerste keer een inwendige echo kreeg deed ik een jurkje aan en liep ik al trillend naar die tafel. Sun, denk het ook. Als het bij deze ene blijft vind ik het best.
Haha ja ik denk altijd maar ze zien niet anders daar... Je eigen kinderen zijn altijd beter te handelen dan andermans kinderen denk ik maar heb je niet een leuk bos/kinderboerderij/speeltuin achtig iets in de buurt?