Haha, alles went zeggen ze dan Ik vind je in ieder geval een topper meis! Ik hoop dat je snel een mooie banner hier mag hebben. Ja dat is ook zo, daar groei je in enz. Zijn wel wat dingen in de buurt, we gaan eens kijken waar we uit komen. En kan ze ook niet de hele tijd entertainen
Logan, idd alles went. Volgens mij zien die artsen ook 'gewoon' een medisch iets ipv een intiem lichaamsdeel. Ik vraag me wel af wat voor invloed dat heeft op hun prive leven Butterfly, of samen koekjes bakken, heb je er zelf ook nog lol van Wel suikervrije, anders worden het stuiterballen die niet meer te entertainen zijn
Wel ons spammen met je ovulaietesten he cosy. Ik kijk graag met je mee Pfff hier nog +10 boven start gewicht... Pas wel mn eigen broek 😏 Hij rekt netjes mee 😂😂
Haha ik ken wel wat artsen en zo ver ik weet hebben ze er geen last van. Trekken de deur van het ziekenhuis achter zich dicht (figuurlijk dan meestal zijn ziekenhuis deuren niet dicht te trekken) en klaar. Ik ben wel ooit in mijn studententijd bij een inpakhal geweest van een erotische webshop (ik zal zo uitleggen waarom) en daar zetten mensen 8 uur achter elkaar speeltjes in te pakken.. vraag me af hoe je dan thuiskomt (oke waarom ik daar was: je hebt vaak met studentenfeesten dat bedrijven iets sponsoren in ruil voor reclamemateriaal.. er moest dus een boekje met dat soort spullen in een goodiebag voor na een gala, nou dat was hilariteit al om in de nachttrein naar huis )
@ elf Goede nacht gehad hier. Van 22:30 (slapend vanaf 00:15) - 6:00 - 10:00 Ik heb gemerkt als ze overdag veel buiten zijn dat ze snachts dieper slapen ofzo. Of het is toeval... Anyway.. Ze liggen nu buiten in de tuin
Thanks meiden , ben zelf ook wel blij dat ik het nog positief kan inzien hoor! Lianne haha nu moet ga ik dus op zoek naar de scheve toren in Leeuwarden he? dat snap je wel! Butterfly, hier geen tips vrees ik. Ik kom bij regen meestal niet verder dan koekjesbakken, een tent/fort in de kamer bouwen, iets leuks knutselen of naar een leuk kindvriendelijk museum gaan. Dat is ook zo, maar af en toe verdienen ze toch een b*tchslap hoor . Ik vind echt dat wij zwanger 2015 uit moeten gaan hihi nou komt dat even goed uit, deze maand ga ik die van de action uittesten want mijn z&k sticks waren op en had geen zin om ze online te bestellen.
Hahaha dat is wel het betere lopendebandwerk Daan wat fijn dat je een goede nacht hebt gemaakt! Misschien veel indrukken buiten wat ze moe maakt? Wachtbankdames, ik duim heel hard voor jullie! Het zwanger worden blijft zo'n gekke loterij... Ahhh ik zoek al vanaf dat mn buik begon te groeien naar leggings in van die pantystof zeg maar, kon ze nergens vinden en m'n niet-zwangerschaps variant zit niet lekker meer. Dus allemaal positieleggings van dikkere stof gekocht (waarvan 1 van 37,50 al na 1x dragen een gat heeft...) en ja hoor nu heb ik bij good old H&M eindelijk leggings in pantystof gevonden! 2 voor 10 euro en ze zitten perfect En ik krijg nu echt strepen op mn buik
Nee.. ik kan me wel uit het boekje het luchtbed voor in het zwembad herinneren. Met een sexy vrouw erop gedrukt incl. strategisch gepositioneerd gat Die leggings zijn fijn he ITP? Vind sowieso alle zwangerschapskleding van H&M fijn (de Mamalicious heb ik definitief de oorlog verklaard). Vervelend van je strepen heb ik gelukkig nog niet.. al moet ik wel afscheid gaan nemen van mijn navel vrees ik binnenkort pffff het is hier zo SAAI. Het is echt volle bak vakantie en er gebeurt gewoon heel weinig.. gaat de tijd zo langzaam van
Kan niet missen op m'n facebook staat bij albums ook een album Leeuwarden, kan je vast zien hoe íe eruit ziet (incl. foute foto waarop ik 'm tegen hou zoals iedereen altijd bij de toren van Pisa staat )
pfff... same here. Al mijn afspraken vd middag hebben afgebeld en al mijn collega's hebben of een dagje vrij of vakantie. Zit dus helemaal in mijn uppie en van de afspraken vanochtend zijn er ook 2 niet komen opdagen... gelukkig heb ik mn ereader bij me Tot hoe laat moet/mag jij?
Ben gelijk wezen kijken (zit hier ook me te vervelen achter mijn pc) en heb de apotheek en de toren aan mijn sightseeing lijstje toegevoegd. Moeders had het Fries museum al aangevoerd dus doe er een paar winkels en een lunchroom bij en we hebben een mooi dagje .
Ik heb gelukkig nog wel gezelschap en targets lopen altijd door (maar ja als je niemand te pakken krijgt..). Ik ga om 17.00 weg omdat we om 18.00 bij dat kamertje gaan kijken ga ik iets eerder nog 3 uur