Bij -10 pas naar binnen Hahahaha! Maar ze zijn buiten wel een stuk rustiger dan binnen hiero! Hahahaha
Paaseieren kletsclubje! ♡ Zwanger worden > Logan - 9 augustus > Cosy - 22 augustus > Mamayo - geen NOD datum Zwanger! ♡ > Wensje88 - 31 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡♡ > Liana84 - 27 augustus 2015 - ♂ they're a Boy & ♀ a Girl! ♡ > Erikatje - 7 september 2015 - it's a surprise! ♡ > LianneE - 12 oktober 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Sun123 - 15 oktober 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > ButterflyNova - 5 november 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Itakepictures - 2 december 2015 - it's a surprise! ♡ > Bakegirl - 11 december 2015 - ♂♀? ♡ > Mandy3 - 22 januari 2016 - ♂♀? Geboren! > Op 9 april 2015: ♡ Q. en D. ♡ 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85! > Op 13 mei 2015: ♡ ♀ Dochter van XmoonlightX! > Op 29 mei 2015: ♡ J.F. 2990 gram. Dochter van Linky! > Op 19 juni 2015: ♡ ♀ 2400 gram (36+2). Dochter van Elf84! > Op 5 juli 2015: ♡ M. 3360 gram. Dochter van Naa! > Op 22 juli 2015: ♡ ♂ 4315 gram. (39+4) Zoon van MissJuul! We have 5 boys, 8 girls, 2 surprises & 2 twins! * XmoonlightX * Daantjuh85 * Linky * Naa * Liana84 * Erikatje * Sun123 * ButterflyNova * itakepictures * Mandy3 * steunen Moeders voor Moeders Afspraken > Logan - follikelmeting - 24 juli > Bakegirl - SEO - 28 juli > Sun123 - controle vk - 30 juli > Elf84 - controle gyn - 30 juli > Mandy3 - geslachtsbepaling - 3 augustus > LianneE - controle vk - 5 augustus > ButterflyNova - controle vk - 5 augustus > Erikatje - controle gyn - 6 augustus > Cosy - afspraak huisarts- 12 augustus > Bakegirl - controle vk - 18 augustus > Elf84 - kinderarts - 18 augustus > LianneE - controle vk - 19 augustus Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden
Wat Cosy betreft: Helemaal mee eens! Leuk als we je hier ook weer vaker gaan zien! Hoop echt dat jij en Logan binnenkort met goed nieuws komen.. mijn duimen vallen er al bijna af Missjuul op controle?! *PROEST* Check de club!
Sun, die buik is niet meer gekrompen Zal later of morgen nog wel een foto voor je maken, haha Cosy, sale = happy elf Ik ben lekker bezig... schoenen, shirtjes, vestjes... *ik voel mn zwangerschapsuitkering met de minuut zieliger worden* Veel plezier dit weekend! Heb geen tips voor je; ben daar nog nooit geweest. Wij krijgen weer wat visite zaterdag (hele leuke mensen) en zondag (schoonouders), morgenavond uiteten voor mn verjaardag nog met mn ouders, zusje, gezin Inderdaad bizar die -10 graden in dat artikel
Ouderwetse gezelligheid hier Zijn net wezen kijken bij het kamertje, hele aardige mensen en prima kamertje. Goed kwaliteitsspul. Mooi bedje, handige commode met veel ruimte en een fijne grote kast oh ja en nog zo'n plank. Op de commode zie je bij het randje waar je tegen aanleunt wel dat het gebruikt is maar dat kan altijd bij geverfd. Hebben het bedje gelijk meegenomen en de kast en commode gaan we zaterdag ophalen (m'n ouders zijn hier dan en die hebben een grote auto ). Ben er erg blij mee zeker voor het zeer vriendelijke prijsje wat ik voor de hele kamer heb betaald (170 ) edit: met fotootje
Lianne netjes prijsje voor die mooie meubeltjes! Ziet er goed uit! Hou je het allemaal wit? (ik meen me te herinneren dat je de muren ook wit wilde hebben )
Ja klopt, wil een kleurrijke muursticker(s) kopen. Omdat we hopelijk nog gaan verhuizen binnen een jaar en je muurstickers mee kan nemen en een geverfde muur niet
Super koopje Lianne! En fijn dat je ouders met grote auto even helpen, want alles op je dak is toch niet echt haalbaar
hihi arme rekening heel benieuwd naar je schoenen vooral O Jij hebt ook een druk weekend met al het bezoek. En heel stoer om te kunnen typen dat je met je gezin uit eten kunt. Edit: hehe stom toetsenbord van telefoon
Dat is een fijn koopje Lianne Ik kreeg vandaag deze set rompertjes van de H&M binnen, in maat 50, zooooooo schattig! Product Detail | H&M NL
Haha ja dat zag vl ook gelijk in toen onze auto vol lag met het bedje voel jij je alweer wat beter qua pijn en narigheid? Veel plezier in t Hoge Noorden! Itp, schattig hoor!!