Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    die ligt vast bij te komen van haar babyshower ;)

2. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ben ook benieuwd hoe het met Liana gaat!

Logan, hoop op goed bericht voor je maandag :) Krijg je nu trouwens ook inseminatie, of monitoren ze alleen je cyclus om te zien of en wanneer een eitje springt?

3. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Hey meiden, sorry dat ik zo stil ben... :( Doe ik niet met Opzet! En ik zal na het weekend even flink bijlezen! Want ik ga lekker feest vieren op de zwarte cross!! :) Heb gister op de radio kaarten gewonnen!! :) Vet koewl, want ik win normaal nooit wat!! Hihi!
    Dikke kus voor jullie!!

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Have fun!! En ik ben jaloeeeeerssssss :( boehoe.. ik wil daar ook heen....

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Cool. Ik zag het al op facebook :D veel plezier!

6. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Aaah, Elf! Ik zal een watertje op je drinken!! :)

7. Elf84

Elf84 Niet meer actief

En een dansje doen aub ;)

8. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Of course!!! :) Maar ik ga niet te veel springen! Want je weet maar nooit! Haha! (Ik dacht even aan die meid met carnaval in Brabant die even een tweeling op de wereld zette.... :D)

9. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Erikatje ik las het! Heel tof!!!

Logan ben je een beetje tevreden over die uitslag? Loopt het zoals je had gehoopt/verwacht? Ik heb er niet zoveel verstand van, maar het is wel fijn om te lezen dat ze je serieus nemen!

Het gaat hier wel wat beter, maar ben nog steeds veel tijd kwijt aan kolven, voeden, medicijnen toedienen etc. Helaas niet zoveel steun van vl als ik had gehoopt. Hij heeft altijd al slaapproblemen gehad en nu is hij helemaal niet te genieten. Hij doet niets uit zichzelf. Ik moet alles aan hem vragen of hij het wil doen, daar ben ik al geen ster in, maar ik zal wel moeten om zelf niet oververmoeid te raken. En voor alles moet ik hem weer achter die verrekte computer vandaan halen. Word ik soms wel een.beetje pissig van :)

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ahh volgens mij hebben alle mannen daar wel een beetje last van Linky ;)

11. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Vervelend Linky. Kunnen jullie daar samen over praten? Kan me ook zo voorstellen dat hij het misschien last vind wat hij kan doen omdat kolven etc wel echt jouw ding is zeg maar. En misschien enorm wennen aan de nieuwe situatie? Al is het gevoel hebbend at je er (deels) alleen voor staat gewoon niet leuk :s

12. Logan

Logan Niet meer actief

Haha wat vinden jullie zo leuk aan de zwarte cross joh? :D ik had kaarten gewonnen maar ik heb ze verkocht haha
    Veel plezier Erika!

Hmm Linky, das niet zo leuk. Misschien eens op een rustig moment aankaarten?
    Ik ben erg blij met de aanpak! Ze nemen me erg serieus en dat is al erg prettig.

13. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Hai dames,

Weer bijgelezen en onder de metersdikke steen vandaan gekropen.

Wilde gisterenavond wat van me laten horen, maar toen had ik ineens vriendinnen in huis voor een babyshower. Was echt vet gaaf, maar moest vandaag wel even flink bijkomen.

Heb er niet zo'n lekkere week op zitten. Voel me nu weer wat beter, maar tot en met woensdag was ik niet echt te genieten. De navelstreng flow van maandag van ons jochie was niet heel goed. De flow was 1 keer goed binnen de curve gemeten, maar hij week ook twee keer af. De echoscopist zei dat ie aan z'n eind lijkt te zitten. Daarnaast is hij van P20 naar P10 gegaan en ook ons meisje is heel weinig gegroeid. Maar het was allemaal geen reden voor meer controles en dus een zkh opname gelukkig. Kan gewoon in de thuismonitoring blijven. Gelukkig zijn de CTG's tot nu toe nog goed, al is ons jochie wel een stuk minder variabel als ons meisje. In eerste instantie waren daar natuurlijk zorgen over, wat haar groei betreft. Maar nu heb ik ook nog eens de zorgen voor hem erbij. Laat het maar snel 37 weken zijn, dan kunnen ze eruit (als het niet eerder is). Ben benieuwd wat de flow meting maandag aangeeft.

Ok, dat was een behoorlijke ego post:)

Missjuul, heeft haar kereltje eindelijk zag ik :). Gefeliciteerd lieverd!

Lianne, een super mooi kamertje :).

Cosy, balen dat je weer ongesteld bent. Wel super goed hoe je het oppakt. Het is nu ook wel een keer jullie beurt!

Logan, mooi dat het de goede kant op gaat met de follikel(s). Hoop dat de dominante follikel maandag nog een mooi eindje gegroeid is!

Dat was zomaar even een greep uit de berichtjes. Wil echt mijn best doen weer meer te volgen en te reageren.

14. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden ik spring hier weer even in, zoals jullie in de club hebben gelezen heb ik momenteel weinig puf.

Lianne mooi hoor dat kamertje :)

Logan hoop op een mooi gegroeid eitje voor jou maandag. Ben al heel blij voor je dat er eindelijk wat gebeurd!

Erikatje wat leuk zwarte cross! Geniet ervan ;)

Linky ik herken je gevoel.. Pittigs het he op deze manier :(
    En mannen.. Die hebben het volgens mij altijd zwaarder, en zijn altijd vermoeider en zieliger :D :p
    Bewijst alleen maar weer dat je een sterke vrouw bent dat je dit eventjes doet meis!

Sorry dat ik verder niet gereageerd heb op anderen. Ik ga weer verder met kolven, antibiotica, spruw en flesje geven en dan hopelijk even 4 uurtjes slapen.

Edit: Liana wat een onzekerheid en zorgen toch telkens voor jou! Hoop echt dat kindjes nog even kunnen blijven zitten en dat het voor jou snel wat rustiger word allemaal. Knuffel!

15. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Denk het ook ;)

16. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Liana, wat een zorgen over je kindjes :(
    Nog 12 nachtjes (toch? ;) ) tot de 37 weken... kop op meis! Je bent er bijna :)

ZC is leuk Logan!! De sfeer, de muziek, de cocktails/bier...
    Voor ons ook gewoon leuk om een heleboel kennissen, vrienden en familie tegen te komen :)
    Erikatje, baby binnen boord gehouden? :p

17. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Liana ik hoop voor je dat je het nog een beetje trekt, iedere dag maar bezig moeten zijn met de gedachte of het wel goed gaat met je kindjes, steeds weer te horen krijgen dat ze op de grens zitten...
    Nog 12 dagen idd, maar ik kan kan me voorstellen dat dat nog als een eeuwigheid kan voelen. Heel veel sterkte en kracht de komende dagen, je kunt het! Je hebt maar sterke mini's die nog heel goed veilig bij mama blijven zitten :)

Wensje ik heb gedroomd dat je was bevallen, klopt dat toevallig? ;) :D

En tja, mijn gezever over mannen... Ze hebben er idd allemaal een handje van en ik denk dat ik het misschien wat beter bij hem neer kan leggen dan hier. (Maar ik moest even gal spuwen.)

18. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Ahh liana wat een spanning weer..! Konden we voor joh maar even de tijd doorspoelen naar 37 weken.. wel super leuk een babyshower! Moet je nu maandag weer opnieuw voor de flow meting? Hopelijk is het weer wat stabieler..!

Linky, hier nog niet de ervaring op die manier maar ik kan me heel goed voorstellen dat je daar toch wel een beetje gefrustreerd van raakt.. zou me ook niets verbazen als het straks hier ook zo gaat :) maar inderdaad ik denk dat je gewoon moet praten met hem en jij de taken moet verdelen... (al heb je dan ws zoiets van ik doe het zelf wel kost minder energie ;))
    Hoe gaat het met de spruw?

Heb je nog een beetje kunnen slapen Naa?

Ennn.. niet bevallen hoor.. duurt lang 😂

19. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    [QUOTE=Wensje88;18843378
    Linky, hier nog niet de ervaring op die manier maar ik kan me heel goed voorstellen dat je daar toch wel een beetje gefrustreerd van raakt.. zou me ook niets verbazen als het straks hier ook zo gaat :) maar inderdaad ik denk dat je gewoon moet praten met hem en jij de taken moet verdelen... (al heb je dan ws zoiets van ik doe het zelf wel kost minder energie ;))
    Hoe gaat het met de spruw?

Dat "ik doe het zelf wel" is idd een valkuil ;)
    Herkenbaar?

De spruw zit er nog en lijkt nog niet echt minder, maar het is pas dag 3. Ze wil al wel weer een paar slokjes bij mij drinken dus ik denk wel dat de pijn bij haar minder is geworden. :)

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Voor mij ook herkenbaar... ik moet ml ook echt wakker maken 's nachts, hij slaapt overal doorheen. Zolang hij het in het weekend maar een beetje overneemt. Afgelopen woensdag ben ik even boos geworden en sindsdien is het beter qua verdeling.

Deel Deze Pagina