Obese-maatjes uit de VS Feetje valt klein. Verder redelijk normaal (Noppies, Name it,...) bevalve HEMA dus, dat is wel weer groot. Succes
Ahh leuk al die pakjes kopen hè Z8 valt ook redelijk groot.. Hier redelijk wat pakjes in 56 maar nog heel weinig in 62/68 dus ik ga straks ook nog lekker shoppen Hier is het nu weer heerlijk weer gelukkig geen schade van de storm.. Hahaha daantje het poep verhaal 😂 Nog plannen vandaag dames? Cosy leuk geweest in Leeuwarden?
Zeeman heeft trouwens ook verrassend leuk spul, rompertjes en broekjes in heel veel kleurtinten en mouwlengtes. Maarrr... Het valt enorm groot uit, soms wel twee maten te groot. Hema is heel wisselend! Jip en Janneke spul vind ik weer vrij klein vergeleken bij de merkloze hema kleertjes (vooral t-shirtjes zijn groot). T is nog een hele puzzel
Haha idd! Ik kijk ook maar niet meer naar de maten, maar leg de verschillende shirtjes op elkaar en hoop dat dl de kleinste dingen aan kan
Kleertjes in maat 50&56 moet ik ook nog veel van kopen, heb nu 6 rompertjes met lange mouwen, 4 met korte mouwen volgens mij (cadeautje) en 2 broekjes. Maar hoeveel broekjes & shirtjes heb je eigenlijk nodig in die maat?
De eerste weken deden we prima met 1 setje per dag, maar sinds dat ze lekker zo aan het spugen is 😏 gebruiken we meerdere setjes per dag
Maar ja het us dus afhankelijk van je kind. De ene 3,5 kilo is de andere 3,5 kilo niet. Tis ook echt afh van de bouw. Neem de dochter v linky , die heeft al maat 62 , terwijl de mijne dit echt net aan kan ( iets te groot) terwijl mijn dochter toch ouder en zwaarder is Broeken heeft ze nog gewoon maat 56 en topjes kunnen ook nog
wow, ik moet echt nodig gaan shoppen geloof ik. Heb nog helemaal niets op wat losse dingen die ik gehad heb na.
Ach en als je na de bevalling toch tekort komt: niets is leuker van snel even naar het centrum om wat extra babykleertjes in te slaan, zeker omdat je dan weet hoe het ze zal staan Een ben je niet zo mobiel, dan zijn er duizenden online shops met mooi spul!
Hier ook nog lang geen mt 62.. Daar verzuipen ze in. Had vd week 2 pakjes van z8 aan gedaan in maat 62, maar dan moeten we echt de mouwen omslaan.
Fijn daantjuh dat ml zo meehelpt en dat de kleintjes jullie wat nachtrust gunnen. Hier ook de ervaring dat hema groot valt. En wat Moonlight zegt, ene kind is andere niet. Kleine zit hier nog veel in maat 50, bij 56 moet ik veel nog omslaan. Terwijl ze afgelopen week toch echt al 3700gram was. Hier gaat even niet zo lekker, zit er doorheen. Heb voor mijzelf ook de knoop doorgehakt dat ik ga minderen met kolven en eventueel helemaal stoppen als minderen niet voldoende is. Ik herken mijzelf niet meer, ben heel down en geniet niet meer van mijn dagen. Ben iedere dag alleen maar op de klok aan het leven. Het is gewoon niet leuk meer zo.
Op dit moment draagt ze zelfs een pakje van maat 62-68! Alleen de mouwen zijn te lang. Ik had haar eerst een 56 pakje aangedaan om te proberen, maar de broekspijpen waren veel te kort en zaten strak om dr dikke kuiten, 't zag er niet uit! Maar volgens mij zegt de lengte van je kindje meer over de kledingmaten dan het gewicht. Morgen weer naar het cb (dan ook prikjes) dan zien we wel hoeveel ze gegroeid is. Lieve Naa, heel goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Het is erg moeilijk om iets los te laten wat je graag wilt, maar wat je opbreekt. Ik hoop dat je je snel weer wat meer de oude zult voelen 😘
Hier ook ff ego.. Dex drinkt al weken slecht. Drinkt niet de flessen leeg. Zuigt flessen niet goed vacuüm, maar vandaag is het helemaal drama. 6:30 uur met pijn en moeite 110 ml ( hij moet 134 ml drinken), om 10:30 was het maar 70 en net om 15:00 wilde hij helemaal niet drinken. Tussendoor slaapt je alleen maar. Gelukkig niet huilen oid. Moet me straks om 19:00 melden in het ziekenhuis. Ze willen ook ff meekijken met de fles. Aan de hand daarvan word er bepaald of er een opname nodig is. Pffff dat zou ik echt zoo gaar vinden. Waarom drinkt ie nou zo slecht
Naa, goed je knoop hebt doorgehakt.. is inderdaad ook niks zo Daan, gets zeg. Hopelijk kunnen ze helpen in het ziekenhuis en geen opname nodig... Haha die maten.. echt hogere wiskunde
Verstandig Naa, dikke knuffel!! Daantje, niet leuk Hoop dat D vanavond wel gewoon zn fles leegdrinkt. Is hij wel wakker en alert verder? Hier gaat alles goed. Draagdoek vinden we helemaal fijn. Vanmiddag meer dan een uur mee gewandeld en ze lag lekker te slapen (totdat ze honger kreeg ). Vandaag en gister visite gehad, was gezellig! Heb een voedingsschort gekregen, handig joh! Kan nu gewoon met visite erbij voeden zonder gehannes met tepels en blote borsten Heb nog een leuk fotootje met ons bezoek van gister, komt zo in de club!