Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

Rennies. Ik had de suikervrije.

Linky, vervelend dat het allemaal anders liep dan.. maar goed mijn wensen zijn in 1 zin samen te vatten (en het loopt vaak toch zo anders..) dat ik het bevalplan lekker laat zitten ;)

2. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Vervelend he dat brandend maagzuur, ik heb er ook veel last van. Ik merk nu dat het vooral komt door bepaalde kruiden (geen idee welke, maar van vegetarische filet americain en een bepaalde saus die we gister gegeten hebben krijg ik veel last) en koolzuur. Bij mij helpt een glaasje optimel drinken wel goed :) Je kunt ook gaviscon proberen volgens mij, maar melk/optimel werkt tot nu toe nog best goed.

3. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bakegirl, vervelend dat maagzuur. Kleinere porties eten hielp bij mij wel en ik hoor ook regelmatig vanillevla voorbij komen maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Geboorteplan: itp, klinkt alsof jullie duidelijke ideeen hebben die belangrijk voor jullie zijn. Vastleggen lijkt me dan wel extra slim en dan maar hopen dat ze er naar luisteren. Anders kopietje op de zh deur plakken ;)

Linky, erg vervelend dat ze je plan zo in de wind slaan. Een aantal dingen kun je misschien niks aan doen, maar zoals aantal stagiaires is toch niet zo moeilijk te controleren zou je denken..

Ik raak altijd gestesst van dat soort dingen, heb ik me nl nog helemaal niet mee bezig gehouden en dan denk ik meteen 'o jee, dat moet ook nog' enndan liefst NU natuurlijk ;). Kan t ook weer loslaten hoor ;)

Trouwens hier terug van weggeweest: moeheid en misselijkheid. Soort deja vu moment ;). Herkenbaar? Wellicht onderdeel v laatste trimester?

4. itakepictures

Of een shirt laten drukken voor mij en manlief waar het op staat ;)

Vervelend die misselijkheid! Geen idee of dat er bij hoort. Hoe gaat het trouwens met 'de situatie'?

Linky, wat vervelend dat er toch veel gebeurd is wat je liever niet wilde. Vooral van stagiaires is toch iets wat niet noodzakelijk is en wat ze makkelijk kunnen voorkomen. En inderdaad, ook al loopt het helemaal anders, als de afloop positief is is dat het belangrijkste :)

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

*rolt luchtbed op van onder bureau en kruip weer op stoel* waar heb je het over ;)? nee HEEL herkenbaar. ik ben moe moe moe en sleep me door de werkdag heen. vaak wakker in de nacht en als de wekker gaat lig ik coma en moet ik mezelf uit bed sleuren. Misselijkheid ook bij vlagen, ik vermoed dat de mini op mijn maag ligt/stampt waardoor het komt.

6. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    kleine porties probeer ik al en vanillevla kan nog proberen. heb nu andere vla vanwege het feit dat melkproducten zou helpen, maar lijkt ook niets te doen. Prik laat ik ook staan, gaat hier standaard doordeweeks niet eens open. Ga morgen toch maar even om rennie of gaviscon, nog niet gedaan omdat ik in de ochtend er echt totaal geen last van heb.

7. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Als je een niet medische bevalling hebt neem ik aan dat ze wat meer de tijd voor je hebben om alles door te lezen. En dan mag je vk er ook bij zijn, ik weet zeker dat ook zij ervoor zal waken dat jullie plan niet uit het oog verloren raakt. Spreek ook met je man af dat hij voor jullie kan spreken als het niet zo gaat als in het plan, en neem een kopie mee voor jezelf, zodat je het kan laten zien wanneer het anders gaat. En hele hoop dingen lijken voor de artsen nodig, maar dat is het lang niet altijd. (zo had bijvoorbeeld de kleine prima bij mij kunnen blijven na de operatie, want de onderzoeken die gedaan werden hadden ook na 6 weken gekund, zo was vooraf al afgesproken). Een bevalling is iets bijzonders, het blijft je altijd bij. Dan zou het mooi zijn als je daar een goeie herinnering van kan maken.

Bakegirl ik gebruikte gewone rennies. Werkte het best :)

8. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Sorry sorry sorry lieve Schatten!!
    Hier beroerd.. Vanochtend alles eruit gespuugd, wist niet wat me overkwam.
    Hoezo na 13 weken wordt het beter??
    Daarnaast extra werken, en van baan wisselen..
    Verder druk met dingen regelen en voorbereiden voor de bruiloft.
    In combi met de zwangerschap valt t me allemaal best tegen:(
    Ben snel moe, misselijk en geïrriteerd.
    Verder hoop ik dan op steun van bepaalde mensen, maar hoor ik vervolgens niets van.. Even een bleeeehhhh week dus!
    Lees wel alles mee hoor :):)

9. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha je beschrijft t weer mooi! Zie je al liggen onder je bureau :D maar in jouw geval komt de vermoeidheid natuurlijk ook door t weinige bewegen en vele chips eten, mevrouw :D:p

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

watch it... :x het is een gevoelig punt. ik heb in het verleden wel wat kilootjes teveel gehad en daar hard voor geknokt om het te krijgen zoals het was voor mijn MA. is een gevoelig punt daarom.

Ik heb trouwens denk ik al eeuwen geen chips gegeten :D

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

Nope die malaise duurde bij mij ook tot week 16 :( vervelend zeg. Schiet het wel op met de bruiloft? Waar ga je eigenlijk trouwen? gemeente/kerk/kasteel/anders?

12. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Blehhhh! Maar heb dus helemaal niet gespuugd nog. Dus schrok me de pleuris..
    Het schiet op.. Maar toch, zoveel kleine dingetjes nog haha
    Trouwen voor de gemeente en kerk & dan feest in ons huis/tuin.. Tegen die tijd plaats ik foto's met de versieringen enz:)

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

Leuk hoor! Ben benieuwd :)

Ja dan denk je het gehad te hebben... ik had overigens na 12-13 weken wel minder misselijkheid maar die moeheid bleef heel erg.

En dinsdag je geslachtsbepaling.. heb je een voorgevoel :D?

14. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ik snap je helemaal hoor! Ik zou ook echt not amused zijn! Waar haalt ze t lef vandaan :x
    Was je alleen maar aan t plagen omdat dat mens zo stom deed, was niet rot bedoeld!

Mandy, goed te horen dat alles goed is! Natuurlijk wel vervelend die misselijkheid :( duurde hier ook tot week 16 ofzo. Bruiloft komt dichtbij!! :)

15. LianneE

LianneE Niet meer actief

Geeft niet :) is meer mijn frustratie naar de VK ;)

16. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Maandag al!
    Nou dacht al de tijd een jongentje, tot ik vorige week over een meisje droomde..
    Sterk voorgevoel is hier niet aanwezig haha!

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

oh ja maandag is 3, ik dacht dat maandag 2 aug was haha. ben benieuwd, hoelaat is je afspraak?

18. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Spannend! Ik schrok van je banner... wat gaat het snel.
    En balen dat je je zo beroerd voelt... ik had tot 16 weken echt last van de misselijkheid :(
    En succes met de voorbereidingen voor de bruiloft! Leuke dingen allemaal voor je :) geniet ervan!!

19. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Thanks meiden.. Nog even doorzetten dus!
    9.00 mag ik al! Heeeeel fijn

20. itakepictures

Yep hier ook tot een weke of 16 misselijk, daarna werd het beter en nu is het vrijwel weg. En spannend die geslachtsbepaling :D Ben echt benieuwd of we wéér een meisje op het lijstje mogen zetten hahaha

Deel Deze Pagina