Ah rot Mandy dat je je zo voelt! Misschien komt het ook wel wat door extra drukte? Ik kan me herinneren dat ik vooral misselijk was als ik moe was. Maar wel spannend maandag!! Ik blijf erbij: voor iedereen een meisje, behalve voor Erika tot nu toe alles nog goed gegokt (behalve bij mezelf!), dus ik ben heel benieuwd!!
Thanks voor je advies Ik denk idd ook dat het wel goed komt omdat het poliklinisch (en ze zijn best chill daar, hebben ook een bevalbad etc en voor zover ik het begreep laten ze je zoveel mogelijk je eigen gang gaan) is maar vind het wel fijn voor mezelf dat het op papier staat zodat ik het los kan laten of er juist op terug kan grijpen als het anders gaat. Ga het ook samen met manlief opstellen zodat hij ook z'n wensen kan bespreken en we allebei op de hoogte zijn van elkaars wensen. Ik hoop ook gewoon dat het voor ons allebei een mooie ervaring gaat worden
Haha Linky! Bijna iedereen denkt een jongetje bij ons! Bij Mandy zou ook wel eens een jochie kunnen zijn... Spannend! Wel fijn dat je zo vroeg mag Mandy! En sorry, maar ik was tot 18,5 week misselijk.... Dus het kan nog even duren. Pff nog even een ego: Alsof het allemaal nog niet genoeg was.. Vandaag ook te horen gekregen dat een oom van me ongeneeslijk ziek is.. Alvleesklierkanker en darmkanker.. 1 van die 2 is zelfs al uitgezaaid naar de longen en lever.... Heb niet heel veel contact met hem.. Maar het blijft familie... Bedankt iig dat ik hier even mn ei kwijt kan lieve meiden!!! Dikke knuffel!!
Ik hoop ook dat het een mooie ervaring wordt voor jullie Itp! En als je die wensen hebt, zeker op papier zetten! Kunnen ze ook niet zeggen, van ja maar, u had niets op papier... Ik weet nog niet of ik wat op papier zet.. En anders worden het 5 regels denk ik. Hihi!
Ik heb morgen weer een meting (banner klopt niet, ff is in de war ) en naar verwachting heb ik vandaag of morgen mijn ei. Vandaag had ik wel ff wat vreemde krampen in mijn onderbuik. Nog nooit gevoeld en ik dacht misschien is dat wel mijn 'superei'
Oew spannend Logan!!!! Hoop ook dat het je superei is!!! Duim duim duim!! Wensje, wat een mooi ventje zeg!! Zag hem net op fb! Smelt!! Cosy, hoe is het met jou? Heb je al.een afspraak staan met de ha? Over eventuele verder onderzoeken??
Bakegirl dat maagzuur is heel irritant, enige wat bij mij hielp waren rennies. Nadeel als je er eenmaal aan begint heb je er steeds meer nodig naarmate je verder in zwangerschap komt. Althans dat was bij mij wel Linky wat rot dat zo anders liep, waren toch best dingen die ze hadden kunnen nakomen. ITP je hebt al heel duidelijk in je hoofd wat je wilt, goed op papier zetten Sun vervelend zeg die vermoeidheid en misselijkheid. Herken het wel hoor. Was bij mij tijdelijk Hahahaha lianne ik zie je al sneaky liggen onder je bureau zou er zoiets bestaan? Een pop up luchtbed wat zich binnen paar seconde opblaast voor een snelle powernap onder bureau? *fantasie slaat even op hol* Lieve mandy wat ellendig zeg die misselijkheid! Spannend geslachtsbepaling, ik denk bij jou ook een jongetje. Erika wat een slecht nieuws allemaal. Sterkte meis! Logan ik duim voor een superei voor je meid!
Thnx meiden! Hihi Naa, nu zie ik nog beter voor me hoe LianneE onder haar bureau ligt!!! Haha!! En is het zeker weten een luchtbed?? En niet een waterbed? Gezien haar relatie met water... Trusten lieve meiden!!
Zat even te grasduinen om bij te blijven op eitjes gebied! Maar omdat je er zo lief naar vraagt toch ook maar even een berichtje schrijven. Het gaat zo zijn gangetje hier. Een beetje te druk geweest en de rek is er wat uit merk ik. Veel moe en wat vage keelpijn en t kost me stukken meer moeite om positief over de kinderwens te blijven . Nog twee daagjes werken en dan weekend, zaterdag is geblokt als rustdag want anders trek ik het niet. De ha staat de 12e op de planning, heb een dubbel consult aangevraagd dus moet er wel ruimte voor mijn vragen zijn.
Zo even een wat uitgebreidere reactie.. Erikatje wat een naar nieuws sterkte meis! Cosy, knuffel voor jou! Heel goed dat je een dubbel consult heb aangevraagd. Gaat ml met je mee? Logan, een superei, klinkt goed! hopelijk is het 'm Heb vandaag besloten er een productieve dag van te maken.. ik moet mezelf even een schop onder m'n kont geven anders wordt het een lang laatste maandje
Even een ego update voor ik weer naar de achtergrond verdwijn Nog geen superei gehad helaas dus vanavond mijn laatste spuit gonal f en dan morgen een pregnyl spuit. (Even een huge shoutout naar de meiden die voor mij gepiest hebben ) Dan heb ik als het goed is zaterdag of zondag een eisprong en dan mag ik 18 augustus testen. Tenzij ik iets ervoor ongesteld word maar door de pregnyl kan je niet eerder testen, dat is voor mij wel goed. (Mocht iemand de lijst gaan doen, mijn mod mag op de 18e)
Dat snapte ik, maar was wel heel benieuwd, vandaar! Heel goed dat je een dubbel consult aangevraagd hebt! Ik hoop echt dat ze jullie vragen kunnen beantwoorden en jullie weer positief kunnen krijgen!! Geniet van je rust zaterdag!! Je hebt het verdient meisje!! Dikke knuffel!!
Spannend meid! En graag gedaan! En de 18e is een goede datum!!!! Hopelijk brengt m'n verjaardag geluk!! Ik ga superhard voor je duimen meid!!! Dikke knuffel!!! LianneE, is het nodig ja?? Die schop onder je kont?? En vandaag wel droog op je werk aangekomen?? Een maandje nog en dan ook alweer met verlof.. Pfoe! De tijd gaat echt snel! en lijkt bij anderen soms nog wel sneller te gaan! Hihi! En jaa, deze week hangt van slecht nieuws aan elkaar geloof ik, gister ook nog gehoord dat een kennis ook op sterven ligt door k..... Deze week mag wel snel weer over zijn! En dan gaan we weer positief door!!