Ook hier een headbangende mini op mijn blaas en gelukkig geen ontsteking! ik denk dat ik vandaag wel 20x naar de wc ben geweest
😂😂😂😂 Tnx lieve dames. Het is gelukkig te overzien tot donderdag. (Of eerder als het met mij slechter gaat).
pee pee tee pee (plas wigwam) Ah Liana shit man, dat is niet leuk Maar je bent nu wel op de juiste plaats en je bent wel zo goed als 37 week. 't Komt goed meis! Nog even en je bent mama
hahaha je zal er maar op zijn gekomen net thuis van voorlichting in het zkh. was prima, praatje van vk, gyn, anesthesist en verpleegkundige. laatste was het nuttigst (rest wist ik al grotendeels) want die gaf praktische info over het ziekenhuis en daar bevallen en wat er allemaal wel en niet mogelijk is. al met al informatief en duurde nog geen 5 kwartier.
Even een vraagje voor de mama's over kraamvisite.. Hoe deden/doen jullie dat als je net visite krijgt en je mini ligt eindelijk diep in slaap in bix/wandelwagen.. en lieten jullie al je visite de baby vasthouden..? Hmm onzekere beginnende mama vraagjes
Wensje, als ze slaapt dan blijft ze lekker in haar bedje/box/reiswieg liggen. Ik ga haar niet wekken voor visite en ze gaat nog steeds niet de hele kring rond.
Ik ben geen mama maar ik zal hem zeker laten slapen hoor! Ze zien hem heus nog een keer wakker en als ik ergens ben en de baby ligt te tukken kijk ik naar een slapende baby. Leuk als je beeb mag vast houden maar anders ook prima
Liana wat mooi kl*tee. als je je verveelt dan stuur je maar selfies en probeer ik tussen het werken door te reageren. (Knip knip flits knip knip. ) nee zonder gein... echt niet leuk! Hopelijk word het snel beter en anders snel inleiden. Ik vind het wel super snel gegaan bij je! Mandy yeeee een jongen! Om de statistieken een beetje gelijk te trekken lol. Daarom je wens of ben je niet zo'n paaseitjes fanaat? (Ik moet echt naar bed, ik word veel te flauw.) Hopelijk een lekker dagje gehad daantjuh! Je ontbijt zag er heerlijk uit. Elf wat balen.. maar die dag kan je vast nog eens inhalen. Linky, ja een heel goed gevoel! Dat is het nadeel gelijk, dan is de teleurstelling gelijk gigantisch.
Geeft toch niks wensje! Hier liet ik haar liggen in de box als ze sliep. En als ze boven lag, liet ik ze alleen om het hoekje kijken.. En ik snapte best dat iedereen dr wil knuffelen , maar dat is ook teveel prikkels.dus liet dr lekker in mijn armen. Of alleen ff voor de foto in de armen
Tnx dames Wensje, idd lekker laten slapen. Doe wat voor jou goed voelt en wat je moeder instinct je ingeeft. Logan, pas maar op, straks ontploft je telefoon nog van al die selfies die ik je ga sturen.
Thanks meiden dan kan ik men gevoel gewoon volgen voelde me een beetje een beschermende mama leeuw en wilde even checken of het niet te overdreven zou zijn.. kleine man hier heeft ook snel last van prikkels en zo sneu als hij dan niet meer in slaap kan komen.. Liana jetje meid het zit je ook niet mee hè.. pff hopelijk kunnen ze alles mooi onderdrukken tot de 37 wk en voel jij je niet al te ellendig in het ziekenhuis.. hopelijk kan je nog een beetje redelijke nachten maken.. ik denk aan je meid! Dikke knuffel
Goedemorgen lieve meiden, Ik kom ook weer even reageren hier. De afgelopen dagen wel mee gelezen maar moest even voor mijzelf een paar knopen doorhakken. ik ga helemaal stoppen met de bv. Het is mooi geweest zo, ben helemaal klaar met dat kolven. Zal proberen zoveel mogelijk te reageren Mandy gefeliciteerd meis, wat ontzettend leuk een jochie! Daantjuh wat fijn zo even wat me-time! Kan een mama soms heel goed doen. Fijn dat je mannetjes het ook prima vonden! Lianne gelukkig dat je wel nog wat vernieuwende informatie hebt gehad tijdens bijeenkomst. Liana wat een tegenslagen voor jou telkens. Hoop dat de zs vergiftiging wel stabiel blijft. Nog paar dagen meis en dan weet je waar je het voor gedaan hebt. Elf wat jammer zeg van je dagje strand. Hopelijk snel een keer inhalen. Hoe is het nu met je kleine meid? Hahahaha die plashoedjes. Hilarisch Sun gelukkig geen blaasontsteking maar een kleine met een bewegend Hoofdje op je blaas kan soms ook heel vervelend voelen. Sorry voor wie ik ben vergeten!
Oh en wensje vergeet ik jou: lekker laten liggen die kleine. Ons mannetje had ook altijd veel last van prikkels dus daar was ik blij als hij sliep. Hield hem lekker bij mij of in bedje/box.