Hihi butterfly ze kunnen er wat van die kleintjes soms. En idd kan soms best naar voelen.. Succes erikatje! Kan mij voorstellen dat je gespannen bent. Heel normaal ook lijkt mij. Knuff meis. ITP wat zei vk? Hoop dat het wat geruststelling heeft gegeven om wat vragen te stellen. Lianne keek even naar je banner en je bent gewoon alweer 31 weken.. Wat gaat het hard zeg!!
Erika is alles goed gegaan? Baby weer ondersteboven? Heb even met vk gebeld, moet deze en volgende week even rustig aan doen met sporten en in bed even niets anders dan slapen Uit mn urintest kwam wel weer wat bacteriezooi, dus ze gaan het op kweek zetten en dan hoor ik morgen meer. Kan goed dat een blaasontsteking dit veroorzaakt heeft. Ik ben weer zen iig En vandaag een superleuke knuffel voor de baby (check Noodoll, zulke leuke knuffels) en babydekentje binnengekregen, dus positieve vibes
Ja leuk zijn die! Heb die op onze cadeaulijst gezet Benieuwd wat er uit de kweek komt ITP! Fijn dat je weer zen bent en even rustig aan dus jij
Ah, balen Itp, maargoed.. Fijn dat ze je serieus nemen!! En idd maar even kalm aan doen! Ik heb net bijna 4 uur in het ziekenhuis gezeten... Pff.. Ctg was helemaal goed, m'n bloeddruk ook. Maar uk ligt nog steeds in stuit en ook muurvast... Dus ik heb een datum nu voor een keizersnede.. Best wel gek.. Iets hebben om naar af te tellen.. Versie was ook best pijnlijk... Maar gelukkig gaf ze redelijk snel op..
Eventjes een ego berichtje ... Ik zit nu op 10dpo. Eisprong staat echt vast vanwege gonal, pregnyl en echo's. Zojuist een beetje bruine afscheiding, kan dit van een innesteling zijn of kan ik door de medicijnen eerder ongesteld worden?
Jeetje Erika wat een dwarskontje! Hoe vind je het zelf? Vervelend dat het pijn deed en dan helemaal als het dan ook nog niet lukt.. Lieve Logan ik hoop en duim voor een innesteling!! Ik heb verder geen idee hoe het zit met medicatie dus aan mij heb je niks
Ik heb de hele tijd al wel het gevoel gehad dat het wel eens een keizersnede zou kunnen worden.. Dus ben er wel rustig onder. En mocht de uk toch nog draaien voor die tijd dan is het ook goed. Dan gaan we het zo doen.
Spannend Erika! En fijn dat je er ook rust in hebt. Lijkt me ook gek om nu ineens een geboortedatum te hebben Zo ik zit in het ziekenhuis voor de glucosetest. Dat suikerdrankje is niet echt mn hobby op de vroege ochtend...
Itp, balen van de blaasbacterien. Heb je nog die cranberrypillen gehaald? Heeft mij in ieder geval destijds wel van het chronische afgeholpen. Succes met de glucosetest!! Erikatje, rot zeg maar fijn om te weten waar je aan toe bent en goed te horen dat je er rustig onder bent! Zal ik dan de eerste zijn die de 40 haalt?? Logan, hmm bij mij was bruin nooit goed op 10 dpo maar had een lf van 11/12. Wat was jouw lf eerst? Duim nog even verder voor je! Ga zo nog even in de club reageren. Nu op weg naar werk van de fysio. Fijne dag meiden!
Logan jouw bericht even gemist, maar hier ook geen ervaring met bruinverlies. Wanneer ging je ook alweer testen, dit weekend toch? Hoop op goed bericht!
Erikatje, balen dat de versie pijnlijk was en dan ook nog voor niks. Gelukkig ben je zelf relaxt over een ks, gek idee lijkt me dat er een datum vast ligt. Logan, ook aan mij heb je niks vrees ik . Geen idee of je lf korter wordt door de gonal (de logica zou ik in 1e instantie niet zien), maar ik had v mezelf geen cyclus dus ik kan met en zonder gonal niet vergelijken. Ik duim voor je! ITP, lekker dat drankje? Leuk ook die uren wachten.. Ook weer bizar wb statistieken, hoeveel v ons zo'n suikertest hebben moeten doen.. Hier een baby-dagje.. Straks op pad voor een kinderwagen en vanmiddag komt de kraamhulp kennis maken. Ben benieuwd..
Succes met de suikertest Itp!! Snap dat het geen hobby is! En volgens mij mocht Logan dinsdag 18 aug testen van haar ml. iig niet eerder. LianneE, ik hoop idd dat jij dan de eerste bent die de 40 gaat halen! Moeten we nog een bokaal laten maken?? Ik ga het iig voor 99% zeker niet halen, tenzij uk toch besluit te draaien. Dan wordt de ks nog weer afgeblazen.
Leuk Sun!! Lekker dagje genieten dus. Weet je al waar je de kinderwagen gaat halen?? En is idd best wel gek om een datum te weten. Maar ik houd er ook rekening mee dat uk zich eerder aan dient, we gaan het zien iig.
Nee hoor, ik hoef geen bokaal. Ik hoef het ook niet perse te halen.. ergens tussen 39-41 weken vind ik helemaal goed ik vind het wel een bizar idee dat ze over 6 weken al 'mag' komen. Sun, leuk hoor! Waar ga je op jacht?