Verplicht voor nieuwe auto's en nieuwe stoeltjes.. mogelijk.. maar dat is er nog niet doorheen op Europees en/of landelijk niveau. ze roepen heus degenen in omloop niet terug. net als auto's zonder airbag.. die rijden ook nog steeds rond. maar goed wat Elf al zei.. lekker doen waar jij je prettig bij voelt Fijn dat het goed was bij de controles dames!
Precies het is zo mooi dat iedereen overal een mening over heeft, dat mag natuurlijk maar iedereen moet doet waar hij/zij zich goed bij voelt. Bakegirl, fijn dat de controle goed was Elf, ik moest even Google raadplegen om te weten te komen wat hemangiomen zijn. Kan me voorstellen dat die bij de kuit / knieholte niet lekker is. Is dat eenvoudig te verwijderen?
Oh sorry.. aardbeienvlekjes Die in haar hals is het grootst/dikst en die op haar kuit het vervelendst omdat het kan gaan bloeden of ontsteken icm strakke broekjes. Onder haar oog het kleinst en op de rug ook nog eentje. Ze kunnen het behandelen met medicatie. Dat middel wordt eigenlijk gebruikt in de cardiologie en ze hebben per toeval gezien dat die plekjes verdwenen bij de kindjes die het gebruikten. De plekjes worden in eerste instantie inactief om daarna te slinken.
Als je erop Googlet kom je echt erge plaatjes tegen. Zo erg zijn ze hier niet. Zal een foto maken en in de club zetten. Die in haar hals lijkt soms wel een hartje ❤ Edit: zie club
Elf, klinkt alsof het goed te behandelen is. Maar bij 'goedaardige tumor' krijg ik toch wat kriebels (klinkt zo eng). Aardbeitjes klinkt toch wat vriendelijker Brengt het verder nog risico's met zich mee? (behalve dat het vervelend is). bakegirl, fijn dat alles goed was met de controle!
Heb even gebeld en ga nu voor de zekerheid even richting ziekenhuis.. Voor bloeddruk en ctg. Maar waarschijnlijk is er niets aan de hand
Tumor is Latijn voor zwelling, niks engs aan Bedoel je risico's van die plekjes zelf of van de behandeling? Spannend Erikatje! Hoop dat alles goed is!!
Risico's hemangioom zijn oa bloedingen en ontstekingen. Soms wordt de functie ook beperkt bijvoorbeeld als zo'n plek enorm groot is en thv het oog. Gelukkig niet het geval hier. En risico's behandeling ben ik ook benieuwd naar Net een topic geopend. De bijwerkingen van de medicatie zijn wel te Googlen: http://www.hecovan.nl/pdf-artikelen/Behandeling_van_hemangio-i.pdf
Erikatje gefeliciteerd meis! En hoop dat alles goed is in ziekenhuis, fijn dat ze even extra controle doen! Elf goed te horen dat alles goed is met jullie meisje en ze het hartruisje ook nog keer extra checken! Goed dat je ook kijkt naar risico's van behandeling ben ook wel benieuwd. Kende deze behandeling ook nog niet. Linky hoe gaat het vandaag met creëeren van een schema? Bakegirl fijn dat je controle goed was Cosy wat balen meis, dikke knuffel voor jou en ook voor Logan! Lianne helemaal mee eens over de lijst Easybase/isofix/met gordel/ zonder gordel/ helemaal geen autostoel/ achteruit of vooruit Wij gebruiken hier een isofix en in de andere auto niks (jaa wel de maxi cosi ) vind allebei net zo veilig, de isofix is vooral handig omdat ik maxicosi erin klik. Maar verder is het denk ik heel persoonlijk wat je fijn vind.
Gelukkig alles is prima! Wel meer harde buiken al dan vorige week. Maar ook allemaal nog normaal! Waarschijnlijk ligt uk flink te duwen.. Heb wel het gevoel dat uk wel eens eerder kan komen dan de geplande datum! Ben benieuwd Elf, wat ze er aan gaan doen. Ze heeft er geen last van dus??
Gelukkig maar erikatje! Wel vervelend dat je er zo'n last van hebt. Ben ook benieuwd wat ze ertegen kunnen doen, Elf.
Hier wat info: http://www.hecovan.nl/pdf-artikelen/Behandeling_van_hemangio-i.pdf Sun, hoe is het met je? En thuis? Liana, hoe gaat het met jou en je kleintjes? Daantje nog op vakantie? Vermaken jullie je nog?
Lianne, succes met de controle vandaag. Erikatje, hoe is het met pijnlijke buik? Leuke dag gehad gister? Vraagje aan de mama's: hoe kun je nou het beste een flesje klaarmaken? Ik lees zoveel verschillende dingen. Alleen koud of gekookt water, geen warm water uit de kraan? Schudden of roeren? Hoe lang in koelkast bewaren na klaarmaken? (maw kun je flesjes voor de avond/nacht al klaarzetten?) Hoe vaak steriliseren jullie nog? Ik moet t nog doen voor de kolfspullen, dus de flessen gaan dan gewoon mee. Maar is het nog nodig? Vriendin zei 6 maanden, boekje kraamzorg zegt dat t niet meer nodig is Wat een vragen