Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wat rot zeg Naa! Beterschap weer voor de kleine meid!!

Erikatje, succes bij de gyn!

2. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Naa, wat vervelend. Hopelijk helpt de medicatie snel!

Elf, jeeah 2 maanden alweer wat gaat dat snel!

erikatje, succes vandaag!

3. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Erika succes bij de gyn!

Aww Naa wat zielig, hoop dat ze snel weer opknapt!

Zo baby is weer goedgekeurd, groeiecho was in 5 min, klaar, alles ligt netjes op schema, Baby heeft lange benen en een wipneus, zo lief!

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    :) Heb vannacht gelukkig stukke beter geslapen, geen idee hoe ik gelegen heb haha. Doet een mens in ieder geval goed!

Wat vervelend dat jullie meisje zoveel pijn heeft van de spruw, hopelijk is het afgelopen nacht beter gegaan? Ik hoop dat ze snel pijnvrij is en opknapt.

Wat fijn ITP en dat ging vlug :D

Erika, succes meis!

Trouwens gisteren een mail gekregen van de Babydump dat de commode 4 september geleverd wordt. Dat is ruim een week later dan ze beloofd hadden, maar ja het is niet anders. Voordeel is dan wel dat we ook de intake van de kraamzorg hebben en ik samen met vl thuis ben ;) Uiteraard wel even laten weten dat dat niet de afspraak was.

5. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn ITP dat alles weer goed was! Waarom kreeg je eigenlijk een groei echo?

Lianne, veel plezier met je lange weekendje vrij! Gaan jullie vanochtend al weg?

Butterfly, misschien kunnen ze als tegenprestatie de commode voor je in elkaar zetten? ;)

De meubels zijn hier gisteren gekomen en op de site staat nadrukkelijk dat ze het bij de voordeur afleveren. Maar deze man heeft het allemaal voor me naar boven gesjouwd :)

Nog niet in elkaar gezet, vl was weer eens een afspraak vergeten en had daardoor geen tijd. Op zich geen ramp, nu doen we het zaterdag, maar mijn hormonen waren er wat minder blij mee :)
    En al 2 dagen internet-storing hielp ook niet mee met mijn humeur...

Vandaag toch een treurige dag :(. Precies een jaar :)$!!) geleden dat we afscheid hebben genomen van onze eerste dochter. Was ook echt even verdrietig vanochtend, zegt vl 'gefeliciteerd met de verjaardag van ons eerste meisje', tja dat was natuurlijk helemaal brullen. Hoewel het wel een positievere manier is om daar naar te kijken ;).

6. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dat gaan ze al doen Sun ;) Met dat voorstel kwamen ze zelf al, en we krijgen nog een extra attentie, ben benieuwd wat dan :p

Wat fijn dat het naar boven gesjouwd is, staat het gelijk waar het thuis hoort. Wel jammer dat jullie niet direct aan de slag konden maar hopelijk gaat het zaterdag wel lukken.

Moeilijke dag vandaag voor jullie! Wel lief dat vl er aan dacht en het zo mooi weet te verwoorden. Een hele dikke knuffel voor jou meis, laat je emoties lekker gaan.

7. itakepictures

Knuffel vandaag Sun! Moeilijke dag en wat is er dan een hoop gebeurd in een jaar.. Gaan jullie iets doen om het te herdenken/vieren?

Ohja drang om het dan ook meteen in elkaar te zetten, ik kan me er wat bij voorstellen hehehe. Ik heb ook echt onwijze nesteldrang, vandeweek manlief meegesleurd naar de Ikea omdat ik perse nieuwe opbergbakken voor m'n werkspullen wilde hebben :( ;) Ben ook erg aan het opruimen de laatste weken. Zaterdag moet ik een bruiloft vastleggen en dan gaat manlief mijn nieuwe werkplek in de eetkamer maken, en dan kan ik eindelijk beginnen met de babykamer ontruimen

8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Hier is het opruimen ook begonnen :) Gisteren de keukenkastjes uitgesopt en opnieuw netjes ingedeeld en een schapje vrij gemaakt voor de babyspullen die gaan komen.

Daarbij is vl op zolder begonnen, babyspullen naar beneden, spullen weggooien etc.

Voelt lekker :p

9. itakepictures

Wat dat betreft kan ik ook niet wachten tot het lekker herfst en winter word, dan kan ik heerlijk knus in huis allemaal babydingen gaan doen :p

Sun groeiecho's zijn trouwens vanwege een te hoog bmi, moest daarom ook de suikertest doen. Is protocol, want de baby geeft geen aanleiding tot extra controle, hij/zij is zeker niet te groot, alleen de benen zijn wat langer. Gewicht lag precies op schema voor deze termijn :)

10. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahaha herkenbaar die opruimwoede en dat dingen opeens NU moeten. Zo had ik deze week opeens de drang om dat matrasje voor het ledikantje te halen. Want je snapt, als ze over tig maanden in dat bedje ligt (dat nog niet eens bezorgd was), moet dat wel NU op orde zijn :(;)

Butterfly, goede deal dat ze het in elkaar zetten! Ben benieuwd wat de attentie is..

11. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    oh dat wist ik niet. Wel dat je dan de suikertest kreeg. Maar is de kans dan groter dat de baby te groot is of zo als je zelf een hoog bmi hebt? Nou ja, gelukkig niet aan de orde en hopelijk blijft dat zo want je zit ook niet te wachten op het uitpoepen van en 10-ponder ;)

12. itakepictures

Het is volgens mij een combi van de groei van de baby checken en dat ze het uitwendig slechter zouden kunnen voelen dus daarom een echo. Ik vind het allemaal prima, zoals het er nu naar uitziet word het geen tienponder :p

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik weet het inmiddels, omdat in de e-mail niet duidelijk stond dat ze ook komen monteren wilde ik dit wel graag zwart op wit hebben, dus ik heb een kopie van de factuur gekregen en daarop staat ook de attentie haha. Een knuffelbeer :D Nu heb ik er al een voor op de slaapkamer dus deze gaat in de box gok ik.

Trouwens net even in de lunchpauze naar de Primark gelopen, dacht even wat fijn zittend ondergoed aanschaffen. Ik liep alleen naar buiten met twee tassen vol :D:D Ben nu ook voorzien van een aantal nieuwe pyjama's en fijn zittende longsleeves voor later in de zwangerschap. En kan het niet laten ook nog wat baby dingetjes te kopen ;) Oops..

14. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Haha Butterfly boefje!! :p had ik ook gedaan hoor! Hihi!

Oew en al die meubeltjes!! Leuk leuk!! Zal van de week nog even een foto maken van ons kamertje. ;)
    Snap best dat je Baalt Sun! Verwacht je dat je het meteen in elkaar kan zetten... Mja.. ;) wel vet lief dat die man het naar boven heeft gesleept voor je!!

Vandaag kennis gemaakt met de gyn die me open gaat snijden! Hele aardige vent!! Gelukkig! :) Haha!
    Het is ook echt stom om af te tellen nu.. :p

15. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve sun knuffel voor jou op deze moeilijke dag. Fijn dat je meubeltjes bezorgd zijn. Ben benieuwd.

Erika nog gefeliciteerd meis! Fijn dat alles goed was, toen je naar het ziekenhuis moest. Oh nog even en dan is jou kleine er ook. Ben zo benieuwd boy or girl????

Ittakesapicture fijn dat alles goed was bij de groeiecho.

Butterfly fijn dat ze iig komen op een dag dat jullie toch al thuis zijn. Had ook wat kleertjes van de primark gekregen voor die kleine. Leuk spul hoor.

16. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Sun nog een dikke knuffel voor jou! Moet een moeilijke dag zijn geweest voor je! :(

Spannend erikatje zo de dagen/weken? aftellen. Ben heel benieuwd wat voor moois er in je buik zit! :)

ITP fijn dat alles goed was :)

Heerlijk toch even shoppen butterfly! Ze hebben er idd ook leuke babykleertjes!

Hier heeft meisje heel goed gedaan vannacht. 19.15 laatste voeding en van 20.30-05.30 geslapen :)
    Ik alleen vanaf 03.30 wakker gelegen met knallende hoofdpijn, heb ik helaas bij zl ook gehad een periode. Hoort bij het ontzwangeren denk ik. :(

17. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank jullie meiden, was idd toch een verdrietige en rare dag. Ik wilde toch iets bijzonders doen voor een bijzonder meisje, maar ja wat doe je dan? Uiteindelijk dus ook niet zo veel, behalve veel aan haar denken en een kaarsje branden. Ik vertrouw er maar op dat zij wel weet dat ik haar nooit zal vergeten en van haar zal houden.
    Gek idee dat ik toch een jaar geleden al mama ben geworden. Ik blijf t ook een moeilijke vraag vinden als mensen vragen of ik zwanger ben vd eerste. Ik zeg altijd maar ja (is ook zo raar om aan onbekenden dit toe te lichten), maar voelt toch niet goed.

Naa, gelukkig een behoorlijke nachtrust! Wat balen vd hoofdpijn zeg. Wordt de spruw al minder of is dat nog te vroeg om te bemerken?

Erikatje, spannend! Gek idee dat je precies weet wanneer t gaat gebeuren. We houden je activiteiten hier nauwlettend in de gaten ;)

Primark, zit dat niet vooral in zuid holland? Of zeg ik nu echt iets belachelijks? ;)

Dit wordt een heeeeeele lange dag. Ben alleen op t werk en kan niet in t systeem. En ik kan dan dus letterlijk helemaal niks, alleen kletsen met de muur ;). Gelukkig voorbereid op een saaie pauze en ipad mee, kan ik iig op internet :)

18. itakepictures

Pff lekker saai werkdagje Sun :S En moet inderdaad een gekke en verdrietige dag geweest zijn gister. Kan me indenken dat je je verhaal ook niet met iedereen wilt delen die 'zomaar' de vraag stelt maar dat dat ook gek voelt. Misschien kun je het eens een keer proberen en kijken hoe dat voelt?

Bij ons op de zwangerschapscursus zit er ook een stel die vorig jaar een dochter verloren zijn 4 weken na de geboorte. Vond het echt moedig dat ze dat zo vertelden in een groep die elkaar eigenlijk amper kent.

Erika wat spannend! Ben benieuwd wanneer het zover is ;)

Naa wat fijn dat ze beter slaapt. En balen van je hoofdpijn. Doe rustig aan vandaag!

Gister dus voor het eerst zwangerschapscursus (Samen Bevallen). Het idee is dat je man daarin een soort van getraind word als bevallingscoach/doula. De groep moet nog wel een beetje ontdooien zeg maar, maar ik vind het heel interessant en manlief is ook erg enthousiast. Heb wel zin in de komende weken :)

19. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedemorgen dames!

Wat fijn Naa, wel vervelend dat jij dan zo'n knallende hoofdpijn hebt :(

Haha nee hoor, maar er zijn er de laatste jaren steeds meer geopend zoals in Enschede, Arnhem, Nijmegen en Eindhoven.

Mag je niet naar huis Sun? Je zit daar nu voor Jan met de korte achternaam.. ;)

Gisteren weer last gehad van buikpijn, of het nou kwam omdat ik 's middags te snel / lang gelopen had maar ging gisteren uit eten met vriendinnen en had veel last van pijn in de bovenbuik. Kon niet eens een beetje voorover zitten. Gelukkig is het nu weer minder. Zou het weer een groeispurtje zijn?

20. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sun ook hier nog een dikke knuffel.. dat zal een moeilijke dag zijn geweest.. wat is er toch veel gebeurd in een jaar tijd he.. Ik vind jou een onwijs sterke en lieve vrouw!

Erikatje.. ohhh wat komt het dichtbij he! Zet hem op de laatste loodjes!

ITP gelukkig is alles goed.. nu moet die trend zich gewoon blijven volhouden tot het einde :)

Butterfly.. shoppen hoort er echt bij hoor! Heerlijk! Een grote droom voor mij .. me zo zeker voelen dat ik durf te gaan shoppen.. daar hou ik mij echt aan vast

Ohhh Naa.. slapen ze lekker krijg jij hoofdpijn... niet leuk.. helpt er iets tegen?

Butterfly.. misschien harde buiken? Even rustig aan doen misschien?

Sorry dames dat ik zo weinig van me laat horen.. ik blijf op de een of andere manier bang om er over te schrijven.. om goed nieuws te delen.. uit angst dat ik het weer moet ontkrachten.. stom bijgeloof dingetje waar ik wel vaker last van heb. Maar wat ben ik blij dat hier alles goed gaat met de babys!!

Ik heb er nog een spannende periode op zitten.. voor mijn verjaardag mocht ik een middagje ontspannen in de sauna (niet in de sauna maar boekje lezen, wat zwemmen, eten enzo) Toen ik naar de wc ging zag ik wat leek op een beetje bruine afscheiding.. en bonk daar viel mijn hart op de grond. Ontspannen was er niet meer bij voor mij en ben maar naar huis gegaan. Toen een hele lange dag moeten wachten op de 11 weken echo die we hadden. Ik voelde me ook wat beter qua misselijkheid en vermoeidheid dus maakte me zo een zorgen.. er hing thuis echt een grafstemming. Maar wat een geluk, alles was nog goed. Hij was aan het hupsen, keek ons nog eventjes recht aan, en was zelfs vooruit gezet naar 11,4. Voor nu even heel erg opgelucht. Volgende week de combinatie test. Weer een nieuwe mijlpijl..

Maar waar ik een beetje mee zit.. misschien herkent iemand dit.. gisteren met mijn kleine meid gepraat en op de een of andere manier kwamen we er op. en nu weet ze dat er een baby in mijn buik zit.. zij heeeel blij.. zo schattig.. maar toch vind ik het doodeng.. wanneer het nu fout gaat.. ze zal zo verdrietig zijn.. heb een beetje spijt dat ik het verteld heb.. weer dat jinx gevoel.. erg he

Deel Deze Pagina