Ik hoop dat jij ook zo'n moment krijgt Eiffel, dat je vol trots een mooi pakje afrekent bij de kassa. Ik kan me zo goed voorstellen dat je het eng vindt. Die angst heb ik de eerste weken ook gehad, maar ergens was daar bij ons wel het gevoel dat het goed zat. We hebben ons zoveel mogelijk aan dat gevoel proberen vast te houden en nu probeer ik vooral heel erg te genieten, maar ik heb nu makkelijk praten Moet zeggen dat het met name na de 20 weken wat beter ging, ik hoop dat het voor jou ook zo zal zijn. Wat zul jij geschrokken zijn van de bruine afscheiding! Wel fijn dat de echo liet zien dat hij/zij lekker aan het hupsen was. Ik hoop dat de combinatietest goed is volgende week en jullie weer een mooie echo krijgen. Harde buiken mogen volgens mij geen pijn doen? Het was ook niet echt een spanning.. Herkende het weer meer als die pijn die de vk aangaf als de rand van je baarmoeder. Ben in ieder geval blij dat het nu weer minder is, maandag heb ik weer controle en zal ik het nog even ter sprake brengen.
Nee kan niet naar huis, want ik heb wel gewoon gesprekken met cliënten. Maar tussendoor heb ik administratietijd, ik had iemand die had afgebeld (en dus weer 45 min leegte) en een uur lunchpauze maaarrr het systeem doet het weer . Misschien is het de kleine die tegen je maag ligt te duwen? Ik heb t ook al een paar weken dat ze vrij hoog ligt en dat ik minder eetlust heb, snel vol, met vlagen misselijk en als ik voorover ga zitten wat benauwd ben. Kan me voorstellen dat dit ook wat pijn kan doen. Eiffel, goed van je te horen! Blijft spannend he? Ik begrijp je jinx-angst wel, maar ik hoop van harte dat je dit los kunt gaan laten en meer kunt genieten, dat gun ik je echt! Misschien gaat t feit dat je t aan je dochtertje hebt verteld je hier wel bij helpen?? Rare gewaarwording: ik voel net wat tegen mn buik en hoor gemiauw, is er een kat uit de buurt hier naar binnen gesneakt om zich op mijn schoot te nestelen . Wel gezellig eigenlijk!
Hahaha lief van die poes! Eiffel ik begrijp dat je het superspannend vind en bang bent dat het mis gaat, het is ook een spannende periode. Probeer er op te vertrouwen dat de kans dat het goed gaat heel groot is, en dat er niets is wat je 'verkeerd' kunt doen om dat in negatieve zin om te draaien. Het is eng om op dat positieve te vertrouwen, maar probeer je angst echt los te laten want het levert niets op en belemmert alleen maar. Wat superleuk dat je dochter enthousiast is en uitkijkt naar een broertje/zusje, ik hoop dat haar enthousiasme je goed zal doen Zo hier chillmodus aan. Morgen een lange bruiloft in Zuid Limburg dus nu lezen en lunchen op een terras
oh wauw ITP.. lukt het nog steeds die bruiloften? Zijn zulke lange, zware dagen.. gisteren heb ik een drukke dag gehad.. lange boswandeling en dierentuin bezoek en savonds voelde ik het echt.. mijn buik deed wat pijn en was kapot.. om 9 u naar bed gegaan.. Hoe hou jij het vol?
De laatste was een maand geleden dus ik vind het ook wel spannend hoe de komende weken gaan. Maar tot nu toe was het best goed te doen (wel zwaar als het 30 graden was). De dag ervoor moet ik wel rust nemen en de dag erna kan ik niks Maar als ik er eenmaal ben dan wíl ik gewoon goede foto's maken dus dan lukt het me ook wel mezelf te pushen ofzo als ik moe ben. En ik werk nu met second shooters, zodat ik af en toe kan zitten en vooral mezelf wat minder druk op leg dat ik het móet hebben. Ik heb de laatste bruiloft eind september en de komende weken elke week 1, dus ik hoop dat het goed vol te houden is, maar ik vind het wel spannend!
Ik spring weer in vanaf hier! Vakantie was echt heeerlijk! Ook zijn we inmiddels weer naar het cb geweest en hebben de heren hun 3de prikjes weer gehad. Ook zijn we bij de kinderortopeed geweest voor hun heupjes ivm stuitligging. Alles zag er top uit! Ik las hier allemaal goede berichten.. Oa Eiffel met de goede echo's! Kan me voorstellen dat het angstig blijft, maar het kan bijna niet meer misgaan toch! Het is je super gegund! Probeer ook te genieten. Stom van je blaadontsteking weer ITP. Probeer met de licht verstreken bmm toch rustig aan te doen. Zo begon het bij mij ook. Ook al zaten er bij mij 2 in. Te lang staan en lopen zijn funest voor een verweking van de bmm. Dus doe voorzichtig met die bruiloften. Misschien is het een hoofd in je bovenbuik. Voelde bij mij ook super vreemd , butterfly. Hier lekker een middag voor mezelf gehad. Lekker naar de kapper geweest en blij met mn nieuwe kapsel! Morgen hebben we een bruiloft en gaan de boys bij opa en oma logeren (uitslapen!!!!!!!😎
Ik zag vluchtig iets voorbij komen op IG, ziet er goed uit dame Veel plezier morgen op de bruiloft, prachtige dag wordt het volgens mij. Hoop dat jullie inderdaad kunnen uitslapen En wat het was geen idee, het is in ieder geval een druk meisje haha. Af en toe vraag ik me echt af wat ze allemaal aan het doen is. Wel leuk hoor Fijn dat jullie zo´n leuke vakantie hebben gehad. En dat alles in orde is. Goede berichten! Die horen we graag. Ik ga weekend vieren dames, wens jullie allemaal een mooi en zonnig weekend.
Lieve Eiffel het is ook allemaal ontzettend spannend. Ben blij dat alles goed is met het beebje. Mij gaf het vertellen aan zl juist meer vertrouwen, doordat hij zo mooi op zijn kinder manier kon vragen en knuffelen met mijn buik. Dat gaf juist veel positiviteit. Misschien dat jou dochter je dat ook juist kan geven nu. Daantjuh wat fijn dat alles goed gaat en jullie vakantie lekker was Wat vervelend die pijn butterfly! Misschien weer een flinke groeispurt? Of dat je bovenbuik tegen je ribben aanduwt? ITP leuk hoor die bruiloften fotograferen! Maar pas idd ook op jezelf wat Daan al zei. Spruw word nog niet echt beter althans de plekken zijn nog hetzelfde maar ze lijkt gelukkig wel minder last ervan te hebben dus dat is fijn
Ik haak hier weer even in zijn weer terug na 2 heerlijke dagen weg , echt super om nog even samen weg te zijn. Konden we fijn praten over de namen-crisis het is echt een drama.. de twijfel is bij ons beiden toegeslagen en inmiddels is er niks meer over van de oorspronkelijke opties... zucht zijn er nog steeds niet uit maar komt vast goed De babydump komt trouwens 11 sept de spulletjes brengen, prima een maand voor de UD. Net de decoratie voor in het kamertje geverfd buiten op het balkon. Zie er nu als kermit en was wel iets teveel van het goede in de volle zon maar dan kan VL het morgen mooi ophangen zijn morgen lekker ook nog vrij! Sun, knuffel nog. zal wel een moeilijke dag zijn geweest ITP, hoe is de bruiloft gegaan? Butterfly, fijn dat de commode in zicht is! Naa, fijn dat het beter gaat Eiffel, fijn ook dat het bij jou nog steeds goed gaat! Dit wordt 'm gewoon hoor Daantje, welkom terug! hoe was de bruiloft en het uitslapen vandaag ? Sorry als ik iets/ iemand vergeten ben
Zo, ik dacht even uitgebreid er voor te gaan zitten om bij te lezen, maar dat was snel gepiept Lianne, fijn dat jullie zo genoten hebben! Jullie hadden perfect strandweer! Jammer vd namen-twijfel, denk je er uit te zijn... Misschien iets teveel over nagedacht? En als je t een paar dagen laat rusten dat je eerste opties dan toch nog leuk zijn? Naa, balen dat de spruw niet minder wordt, maar als ze er minder last van heeft scheelt al wel. Hier een gefrustreerde middag met t in elkaar zetten vd commode. Wat een onlogica en wat een prutding. Ik denk dat we er 4 uur over gedaan hebben of zo en we zijn toch echt niet dom. Maar spleten aan de achterkant (wie maakt de achterkant dan ook uit 3 stukken ipv 1 ) en schroeven voor een imbus meegeleverd die niet diep genoeg zijn en die imbussleutel dus niet in past :x. En hierdoor zit t pootje niet goed vast, wel een belangrijk onderdeel lijkt mij. Vl gaat er morgen over bellen, hou mn hart vast voor de kast. Ledikantje is wel super! Gelukkig raak ik helemaal niet in tijd-stress
Haha Sun.. Ik moet lachen om je "we zijn toch niet echt niet dom" wel balen hopelijk kunnen ze een goede oplossing verzinnen Zijn inmiddels weer terug op de oorspronkelijke naam.. Die vinden we toch het leukst haha 😂 Linky, morgen gelijk maandag eerste werkdag? Spannend wel, of niet? Gaat jullie kleine naar t kdv? Of red je het met opa en oma's?
Irritant is dat Sun, als die dingen niet kloppen! Maar jullie komen er net een belletje vast wel uit Naa gebruik je naast nystatine nog iets anders tegen de spruw? Het is niet echt fantastisch spul. Ik heb uiteindelijk de myconazol vaker opgesmeerd, en dan een uurtje voor de voeding, zodat ze het "eraf kon drinken". Toen was het snel gedaan met de spruw. Lianne lastig he, die namen! Je hoort vaker dat stellen uiteindelijk weer naar de eerst bedachte naam terug keren (die hebben wij bewaard voor een volgende over tig jaar ofzo) Fijn dat je weekend zo goed bevallen is! Ik begin dinsdag met werken. Morgen al de overdracht. J. gaat naar oma, maar wel officieel via het gastouderbureau Ze is al negen jaar gastouder, ik heb er alle vertrouwen in! En het is maar voor 4 uren per week.
Lianne wat fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad! Nog even wat tijd samen is ook heel belangrijk Dat moet warm geweest zijn in de zon die decoratie verven! Lianne namen uitkiezen is ook ontzettend moeilijk, gelukkig zijn jullie er nu wel uit toch? Sun wat rot dat die commode zo moeilijk in elkaar ging en ! Hopelijk dat kast idd makkelijker Wat fijn dat je niet zoveel oppas nodig hebt linky! Spannend hoor dinsdag weer werken. Heb helaas niks anders naast nystatine, miconazol wil ze echt pas vanaf 4 maanden geven. En helaas drinkt dl niet aan borst meer dus kan het haar er ook niet af laten drinken. Dus we zijn maar weer aan het tobben met die waardeloze nystatine...
Hoii! Ik ben er ook weer! Linky, spannende week! Het normale leven gaat weer beginnen Wat fijn dat je maar 4 uurtjes opvang nodig hebt! Hoe heb je het voor de andere dagen geregeld? Sun, haha..je maakt me aan het lachen met het commode-verhaal. Al is het voor jou minder grappig Hopelijk snel opgelost! En een beetje laat nog, maar ook van mij nog een knuffel Naa, wat een gerommel met die medicatie. Erg vervelend! Het is natuurlijk wel fijn dat dl er geen last/pijn meer van heeft, maar het zou fijn zijn als de spruw helemaal verdwijnt. Lianne, fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad Daantje, welkom terug vakantieganger! ITP, hoe is het gegaan zaterdag? Want het was behoorlijk warm! Erikatje, met jou alles goed?
Paaseieren kletsclubje! ♡ Zwanger worden > Logan - NOD onbekend > Cosy - NOD onbekend > Mamayo - NOD onbekend Zwanger! ♡ > Erikatje - 7 september 2015 - it's a surprise! ♡ > LianneE - 12 oktober 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Sun123 - 15 oktober 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > ButterflyNova - 5 november 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Itakepictures - 2 december 2015 - it's a surprise! ♡ > Bakegirl - 11 december 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Mandy3 - 19 januari 2016 - ♂ It's a Boy Geboren! > Op 9 april 2015: ♡ Q. en D. ♡ 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85! > Op 13 mei 2015: ♡ ♀ Dochter van XmoonlightX! > Op 29 mei 2015: ♡ J.F. 2990 gram. Dochter van Linky! > Op 19 juni 2015: ♡ ♀ 2400 gram (36+2). Dochter van Elf84! > Op 5 juli 2015: ♡ M. 3360 gram. Dochter van Naa! > Op 22 juli 2015: ♡ ♂ 4315 gram. (39+4) Zoon van MissJuul! > Op 28 juli 2015: ♡ ♂ Zoon van Wensje88! > Op 5 augustus 2015: ♡ ♂ Zoon en ♡ ♀ Dochter van Liana84! We have 6 boys, 9 girls, 2 surprises & 2 twins! * XmoonlightX * Daantjuh85 * Linky * Naa * Liana84 * Erikatje * Sun123 * ButterflyNova * itakepictures * Mandy3 * steunen Moeders voor Moeders Afspraken > ButterflyNova - controle vk - 24 augustus > Cosy - belafspraak vruchtbaarheidspoli - 24 augustus > Cosy - voetreflex therapie - 25 augustus > Sun123- controle vk thuis - 25 augustus > Mandy3- 20 weken echo - 25 augustus > Mandy3- controle vk - 31 augustus > Itakepictures - controle vk - 3 september > LianneE - controle vk + liggingsecho - 4 september > ButterflyNova - intake kraamzorg - 4 september > Sun123- liggingsecho - 17 september > LianneE - controle vk - 18 september > LianneE - controle vk - 23 september > Itakepictures -groeiecho- 23 september > LianneE - controle vk - 30 september > LianneE - controle vk - 7 oktober > LianneE - controle vk - 14 oktober > Itakepictures -groeiecho- 28 oktober Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden
Sun super frustrerend die onlogische bouwpaketten... Maak je wel een foto van het kamertje als het af is? Linky spannend weer werken! En 4 uur opvang is echt relaxed! je vriend werkte vooral 's avonds toch? Lianne wat heerlijk nog even samen weg! Bruiloft was wel pittig zaterdag, ceremonie was buiten in de volle zon en duurde ruim een uur, dat was echt niet fijn. Maar de rest van de dag was heerlijk, was in een supermooie hoeve in Limburg en heeeel leuke mensen Was gister echt super moe, maar we hebben nog een bureau gekocht, een nieuwe werkplek voor mij gemaakt in huis en een beetje opgeruimd in wat de babykamer moet worden. Moest 's avonds wel echt stoppen met rondlopen en opruimen vanwege harde buiken, maar wel blij met wat we in huis hebben kunnen doen