Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedemorgen dames,

Ik spring hier ook weer in, van het weekend iets te druk geweest ;) Zal zo meer vertellen in de club hierover.

Linky, spannend meis! Inderdaad fijn dat je maar 4 uurtjes opvang nodig hebt, dat is in mijn ogen heel weinig ;) Ben ook benieuwd hoe je het de andere dagen regelt.

Sun, zo te lezen moet ik blij zijn dat onze commode in elkaar gezet wordt. Wel balen zeg, hoop ook dat het snel opgelost wordt.

Naa wat vervelend dat jullie aan het tobben zijn. Hopelijk gaat het snel beter!

Lianne, fijn zo'n weekend en moest stiekem een beetje lachen dat jullie uiteindelijk toch hebben besloten om bij de eerste naam te blijven.

Hoe was het weekend van de andere dames?

Ik mag vanavond weer naar de vk voor controle :)

2. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames!

Iedereen weer van de partij zo te lezen :)

Linky, spannend morgen weer aan het werk! Zal wel weer even wennen zijn. Scheelt dat je de kleine niet naar een onbekende hoeft te brengen, lijkt mij net iets minder grote stap. En 4 uurtjes maar! Hoe doen jullie t de overige tijd?

Naa, balen vd spruw zeg, die medicatie klinkt trouwens ook niet echt je van het..

Butterfly, succes vast vanavond! Zag er leuk uit op fb dat uitje! Goed geregeld hoor.

ITP, pittig die bruiloft in de zon. Je lijf geeft vanzelf aan dat je rust moet nemen. En goed dat je minder bruiloften gaat doen, heb je ook meer herstel tijd en kun je je tijd en rust makkelijker zelf indelen!

Lianne, hahaha zei het toch, even wachten en dan komt vanzelf de eerste naam weer terug! ;)

@klussen, ga denk ik maar voorstellen dat ze als tegenprestatie die kast in elkaar mogen zetten (en een nieuwe commode zonder spleten), nu nog in praktijk brengen. Dat aan de tel standvastig overbrengen is niet mijn sterkste kant..

We hebben trouwens ook wel gelachen, door de hormonen ben ik zooooo onhandig. Heb ik altijd al gehad, vroeger voordat ik ongesteld werd liet ik ook al alles uit mijn handen vallen. En hoeveel ik gisteren wel niet zomaar heb gedropt ongelooflijk. Vl keek me aan alsof ik een grapje maakte :)

3. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Laat ik ook maar weer eens wat van mezelf horen.

Vervelend sun, een commode met spleten. Hopelijk kan het opgelost worden.

Eiffel, fijn dat de echo goed was en je dochtertje zo enthousiast reageerde. Hopelijk krijg je er nu zelf ook steeds meer vertrouwen in. Bij mij begon dat met 12 weken en het feit dat we het aan de familie gingen vertellen, maar soms nog wat dipjes tot de 20 weken echo. Nu ga ik de kleine steeds meer en beter voelen en zit het vertrouwen wel goed.

Naa, vervelend dat de spuw niet echt weg lijkt te gaan met de medicatie.

Ik ben niet veel op laptop te vinden, maar probeer wel mee te lezen, reageer alleen niet zo veel. Ik zit nog steeds bij me ouders. De ruimte voor de badkamer begint nu wel duidelijk te worden. Hopelijk gaat het nu snel opschieten.

4. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ha meiden even een berichtje van mij :)

Lianne, je babymoon zag er heerlijk chill uit! en ik ben heel nieuwsgierig naar jullie naam!

Linky, spannend je eerste werkdag/ week :)

bakegirl, fijn dat er schot in de zaak zit!

Sun, wel proberen hoor! zij zetten dat ding vast supersnel in elkaar en dan hoeven jullie niet nog meer te klungelen.

Butterfly, succes bij de vk :)

Hier: Vanmorgen eindelijk een levende ziel (wel weer een digibeet) in het centrum aan de telefoon gekregen, was weer een heel gedoe maar ml en ik zijn gekoppeld in het systeem en ik kan in de loop van de week een vragenlijst en inlogcode verwachten.
    Daarna komt er dus een afspraak.
    Verder ben ik nog steeds niet ongesteld, daar ik geen echte piek op de testjes heb gehad neem ik aan dat ik van de leg ben (toch handig die uitdrukking in deze context :D) en ik nog geen eisprong heb gehad. Zwanger ben ik ook niet want ben twee negatieve testen verder.
    Ik heb geen zin om me er druk over te maken, ik heb deze hele situatie totaal niet in de hand en ik zie wel wanneer en wat er gebeurt ;)

Mijn weekend was trouwens wel nuttig en leuk. We zijn het hele weekend thuis gebleven en ik heb zaterdag een hordeur in elkaar gezet. Kostte letterlijk bloed zweet en tranen maar hij is heel mooi geworden :) gisteren lekker in de tuin gelummeld.
    Dit weekend hebben we ons Sjefke ook "vrij" gelaten, beide dagen is hij een tijdje de hort op geweest en na een paar uur weer thuisgekomen, dus dat was erg fijn en leuk. Gister lag hij voor pampus, was duidelijk moe van al het vlinders vangen en ontdekken:cool:.

5. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Niks aan, Naa, irritant dat de spruw niet weg wil :(
    Miconazol is trouwens wel zonder recept te verkrijgen, maar ik weet niet of je dat aandurft...

Butterfly succes vanavond!

Cosy fijn dat je eindelijk iemand te pakken hebt gekregen! Wel een gedoe zeg, met al die aanmeldcodes en slechte bereikbaarheid. Een soort eerste selectie ronde? ;)

Voor iedereen die zich afvraagt hoe we dat doen met maar 4 uur oppas: vl werkt ma, di, wo en ik dinsdag en donderdag. We wisselen elkaar af en alleen dinsdag middag zijn we beiden weg. Mijn werk wordt in de loop van de maanden wel weer drukker, dus dan zullen weer meer oppas nodig hebben.

De timing van dl is trouwens echt fantastisch weer. Ze heeft besloten om nu te beginnen met zowel het 12 weken sprongetje als de 3 maanden regeldagen.

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Itp , niet aanvallend bedoeld maar volgens mij moet jij echt een stap terug doen. Harde buiken bij 25 wk is niet normaal , helemaal in combinatie met je licht verweekte bmm. Meid je moet het zelf weten, maar ik had echt een stap terug gedaan. Een bruiloft okay, maar dan savonds echt je rust pakken en dan niet ook nog van alles gaan doen.
    Nogmaals goed bedoeld

7. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linky vind lastig met die miconazol.. In principe als je maar heel dun laagje aanbrengt zou het geen kwaad moeten kunnen. Maar aan de andere kant straks gaat het wel mis... Denk dat ik het nog 2 potjes nystatine aan kijk en dan weer terug ga. Meisje heeft ook weer meer krampen had ze vorige keer bij nystatine ook. :(

Cosy wat een gedoe allemaal zeg.. Gelukkig dat je iemand te pakken hebt gehad maar verder is het maar een getob allemaal voor je. Dapper hoe je je staande houd meid. Knuffel hoor!

Heerlijk toch linky niet zoveel oppas nodig. Wij hebben die luxe ook van maar 1 dag in de week oppas en dan nog 1 ochtend 2 uurtjes. :)

ITP ook hier goed bedoeld maar wat Moonlight zegt neem dat echt aan meid. Ik ben hier helaas het levende voorbeeld van door blijven lopen met harde buiken en lag met 29 weken met beginnende weeen in zkh. Iets wat ik jou graag wil besparen. Echt luister naar je lichaam! Ook vanuit mij alleen maar goed bedoeld :)

8. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

He Moonlight, ik begrijp je bezorgdheid maar een harde buik bij 25 weken is echt niet abnormaal :) ze zijn niet pijnlijk en het zijn er ook niet meerdere per uur oid. Gisteravond toevallig een paar over een paar uur verspreid (en ben ik ook gaan liggen, want ik was gewoon moe), maar de rest van de week niets en die week daarvoor misschien 1. Ik volg het advies van m'n VK op en van haar mocht ik alles doen, maar alleen bellen als ik merk dat ik echt pijnlijke buikkrampen krijg (en dan meerdere per uur) of bloed verlies oid, maar dat is allemaal niet aan de orde. Die baarmoedermond is ws. veroorzaakt door de blaasontsteking die een tijdje in mn lijf gesluimerd heeft (en eindelijk weg is hoorde ik vandaag) en niet door een te drukke levensstijl oid. Op de bruiloftdagen na heb ik een zeer relaxte thuiswerkdagen dus ik heb het idee dat het zo wel goed gaat komen :)

9. XmoonlightX

mijn ervaring hier op zp is dat al die meiden met lichte verweking bmm meer rust moeten nemen. En het wil niet zeggen dat omdat het bij jou door een blaasontsteking veroorzaakt is dat het niet door andere factoren nog meer weker kan worden.

Ik begrijp zeker dat je het advies volgt van je vk, tenslotte heeft zij je in behandeling.

Maar als je de rest vd dagen rustiger hebt, dan begrijp ik niet dat je de andere activiteiten niet op die dagen plant..
    Want sorry , harde buiken ( ook al doen ze niet pijn) heb je liever niet al bij 25 weken, tenslotte prikkelt dat toch de baarmoeder

10. itakepictures

Moonlight ik begrijp je standpunt, maar ik vertrouw er op dat mijn verloskundige die mij zelf gezien, onderzocht en gesproken heeft prima in staat is om een advies uit te brengen waar ik op kan vertrouwen en wat het beste is voor mijn gezondheid. Ik denk dat iedere zwangere wel een keer haar grens tegenkomt en ik denk dat het ook niet nodig is om verder toe te lichten hoe en waarom wij onze week in delen. En zo te lezen zijn wij niet het enige huishouden waarbij babyklusjes op het weekend aankomen ;)

11. XmoonlightX

tuurlijk dat moet je ook doen , maar als je hier wat plaatst kan je een reactie verwachten die niet je eigen standpunt deelt..

Ik duik weer onder mn steen, merk toch dat ik bij heel veel punten op een andere denkvlak zit.

12. itakepictures

Een andere mening vind ik ook niet erg, maar als ik aangeef 'mijn verloskundige zegt A' en jij zegt 'ik vind B' kan ik daar verder ook weinig mee. Je mag er vanuit gaan dat ik het beste wil en doe voor m'n baby :)

13. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Moonlight wat mij betreft hoef je echt niet onder je steen hoor.
    Ze zeggen altijd zo veel mensen, zo veel meningen :) en jullie hebben gewoon een verschillende. Zoals hier altijd gezegd wordt: ieder moet uiteindelijk doen waar hij/ zij zich goed bij voelt ;)

Hier even een persoonlijke update: ik heb mail! En de vragenlijst ingevuld :D morgen dus maar weer bellen en hopelijk een datum krijgen :)

14. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Goed nieuws Cosy!!! Hopelijk kun je snel terecht :)

*mengt zich bewust niet in andere gesprek*

15. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ja he Elf, heel blij dat ik eindelijk een mini stapje vooruit heb kunnen zetten :)
    Hoe ist met mini elf? Doet ze het goed op je nieuwe schema?

16. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Linky, ik val giga door de mand wbt baby kennis maar die opmerking over timing houdt toch in dat het eigenlijk niet goed uitkomt toch? Dat ze beide 'momenten' in je eerste werkweek heeft?

17. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Kan ik me helemaal voorstellen! Heel fijn :)
    Het gaat goed. Ze is veel blijer en tevredener (? is dat een woord?) sinds de flessen, want ze krijgt nu gewoon voldoende binnen. Ook lekker bolle wangetjes aan het krijgen. Schema is even in de war geschopt omdat ze vannacht 8u heeft geslapen :)
    Ik heb de bv trouwens al helemaal afgebouwd. Ging lekker snel, zonder echte klachten gelukkig.

Hoe is het met de tuin en de kat en zn oor (toch?)?

18. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Handig geregeld Linky die dagen!

Hmm.. niet de beste timing idd! Hopelijk zijn die regeldagen zo voorbij...
    Veel succes morgen!!

19. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Hey lieve meisjes! Ik houdt me ook even bewust op de achtergrond, dan valt het niet zo op als ik "weg" ben.. :p
    Maar deze week nog niet hoor! Tenzij uk net als mini Elf zich bedenkt dattie zich niet wil laten plannen. Haha. ;)

Maar het is nog rustig hier! Na vorige week geen last meer gehad van die krampen gelukkig! Ben benieuwd of de volle maan nog wat op uk uit doet. Hihi!

Fijn dat je iig reactie hebt Cosy! En ook dat de vragenlijst al binnen is! Hopelijk binnenkort meer duidelijkheid!!

Sun, wat stom van de commode! Ik zie je ook staan stuntelen.. Sorry! ;)
    En snap best dat het een rare dag was vorige week.. Knuffel! Jullie zijn die dag wel goed doorgekomen??

En ik vergeet nu weer de helft.. Sorry!

20. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Hmm dat is echt niet handig Linky! Hopelijk is ze er dan ook sneller doorheen en hebben jullie er niet te veel last van!!

Naa, wat vervelend dat ze nog steeds zo'n last heeft van de spruw.. :( Hopelijk gaat dat gekke spul toch nog snel werken!!

Deel Deze Pagina