Wat fijn zeg, maar je was er mentaal ook wel klaar voor he? 8 uur slapen klinkt heerlijk! Met de tuin is het goed hoor (afgezien van debuxusmot :x) ik oogst dagelijks tomaatjes en een paar keer per week een courgette en komkommer Sjef zijn oor ziet er weer goed uit, morgen mogen we stoppen met zijn AB kuur en overgaan op 2x per week preventief spoelen.
Hihi goed dat je iets post Erikatje, ik wilde net een opsporingsbericht laten uitgaan . Ben jij al helemaal klaar voor de kleine? En aan het uitkijken naar de datum? Wensje en Missjuul, hoe is het met jullie en de mannen?
ITP niet omdat ik een discussie wil creëeren maar wil er toch nog wat over zeggen. Ik begrijp dat je naar je vk luisterd mbt tot haar advies maar met een deels verweekte baarmoedermond zou ik toch echt wat beter naar je lichaam luisteren. Ik heb zelf twee zwangerschappen achter de rug waarbij ik ook twee premature kindjes had kunnen krijgen als ik niet naar mijn lichaam had geluisterd. Een harde buik is inderdaad niet zo erg maar een harde buik krijgen na een drukke dag mét daarbij wetende dat je een deels verweekte baarmoedermond hebt zou voor mij meer dan genoeg reden zijn om een stapje terug te doen. En dan hoeft het er nu misschien maar een harde buik te zijn dat kunnen er morgen meerdere zijn. En wat het advies van je vk dan ook mag zijn, ik had toch wel even rustiger aan gedaan met een deels verweekte baarmoedermond. Wat je ermee doet is verder aan jou het is inderdaad jou baby en jou lichaam maar ik wilde het je wel even meegeven.
Haha, dat voelde ik aan.. Dacht gauw iets plaatsen. Hihi! Geintje natuurlijk!! Wij zijn er helemaal klaar voor!! Mag van mij ook best morgen al komen.. Maar moeten nog even geduld hebben ben ik bang. De uk ligt helemaal bovenin, dus krijg weinig lucht.. Das iets minder.. Fijn dat het weer goed gaat met jullie kattenkop!! Vind hem zo leuk!!
Hmm dat klinkt benauwd, slaap je nog wel goed? Enneh wat betreft Sjef: dat is hij ook, we zijn echt zwaar verliefd op m
Cosy, ben benieuwd wat er uit gaat komen!! Ahh ze leeft .. Wel slim om je wat minder te laten zien erikatje
Ja dat gelukkig wel Cosy! Alleen met draaien nog even wakker, maar niet echt aanwezig! En soms een x plassen, maar als ik al moet is dat ook maar 1 x in de nacht.. Ben echt een bofkont wat dat betreft! En snap dat je verliefd op hem bent! Er is iets met rode katers... Ik weet niet wat.. Maar ze zijn zoo leuk!! Jaa, ik leef gelukkig nog Moonlight! Hihi, allemaal met voorbedachte rade!
Linky, klinkt idd als een geweldige timing van dl.... Ik denk dat ze t 'expres' doet in de hoop dat jij nog even bij haar blijft ipv te gaan werken. Of ze wil je helpen en je een excuus geven, zodat je nog even niet aan t werk hoeft Elf, klinkt alsof je een stuk relaxter bent nu de bv is afgebouwd en mini elf ook zo veel happy-er (haha nog zo'n non-woord ) is. Cosy, yeaah, het moet niet gekker worden: een levende ziel aan de telefoon en een digibeet die een vragenlijst weet te versturen. En dat op 1dag!! Hopen dat dit snel nog meer goed nieuws betekent! En jullie kat heeft t zo getroffen met jullie! Ik heb ook nooit een seconde spijt gehad van die beestjes Erikatje, spannend!! Tja hoog liggen heeft ook voordelen, hoef je er s nachts idd niet zo vaak uit, en als t toch een ks wordt maakt t ook niet uit dat ie niet indaalt. Voordelen maar blijven benadrukken Hier ligt de mini al een paar dagen in dezelfde houding, tenminste aan de vorm van mijn scheve buik te beoordelen (krijg t met geen mogelijkheid op de foto). Ben benieuwd of ze nog steeds zo diep in t bekken ligt, zal t morgen horen. Ik denk het wel, aangezien ik ongeveer om het half uur moet plassen (en 's nachts minstens 5-8x) . Geloof dat ik de term 'laatste lootjes' steeds meer ga snappen
Cosy, ik was er idd helemaal klaar mee. Denk dat dat ook wel een rol speelt in het afbouwen Fijn van tuin en kat! Erikatje, aftellen Spannend hoor!! En het valt niet op hier Op facebook daarentegen.... hihi *inspector elf is watching you* Sun, jammer dat de foto niet lukt! Scheve buiken zijn leuk. Wel irritant dat vele plassen 's nachts.... Nog maar even!
Hihi, idd Sun! Dat is de juiste instelling!! Zal me daaraan vasthouden!! Raar is dat hè! Zo'n scheve buik!! Ben benieuwd wat ze er morgen van zeggen bij je!! Hoop dat ze mooi ingedaald ligt! Ook al moet je dan vaker naar de wc! En die term gaat steeds duidelijker worden hoor!! Geloof me!! En idd Elf, zal me daar ook een beetje gereisd proberen te houden. Hehe. Als het goed is heb ik mn eigen fb nu wel zo ingesteld dat iemand anders er niet wat op kan zetten.
Sun jammer dat niet lukt om een foto te maken! Veel plassen is irritant en laatste loodjes... Best pittig soms.
goedemorgen dames, Even een ego-vraagje: ik heb nu al een paar nachten op rij dat ik 's nachts wakker word met ontzettende buikpijn. Hopen dat ik het kan uitleggen: het lijken wel harde buiken, waarbij de bovenkant vd buik geen pijn doet (alleen gespannen voelt), maar de onderkant wel. Een soort combi van menstruatiekrampen, drukkend gevoel op blaas en darmen, steken die uitstralen richting liezen en ook naar onderkant rug/bekken. Ik dacht eerst dat dit kwam doordat blaas/darmen vol zijn en als ik dan naar t toilet ging zakte het af. Maar ik moet nu echt wachten tot de pijn zakt voordat ik fatsoenlijk kan opstaan (anders schieten die steken overal heen). Het duurt niet heel lang (minder dan een minuut) en vannacht hielp een warme kruik wel ter verlichting. Maar vannacht had ik dit dus ongeveer 5 keer en Dr. Google is dan niet mijn beste vriend Klinkt het iemand bekend in de oren? Ik zie vanmiddag de vk dus dan kan ik het sowieso navragen maar daarvoor nog genoeg beren-op-de-weg-gaan-zien-tijd
Klinkt mij echt als harde buiken, maar kan ook dat kleine is gaan indalen. Gewoon vanmiddag even bespreken. Gezien je termijn is het niet raar dat je er wat meer last van kan krijgen.
Goed omdat je een heel verhaal hebt geschreven ga ik er toch nog even op in (negeren voelt ook zo onaardig). Ik begrijp wat je zegt, en ben het er mee eens. Er zit echter een verschil tussen continue druk zijn, en een zeer rustige werk&leeftempo hebben met één keer pieken en dan toevallig een keer tegen je grens aan lopen (en dat hier delen). Ik trek het niet zo goed als er dan meteen 'gemoederd' (met de beste bedoeling hoor) word over dat ik nu toch eens echt rustiger aan moet doen en te druk ben, terwijl daar echt totaal geen sprake van is. Ik heb meerdere malen overleg gehad verloskundige over hoe mijn week er uit ziet en wat ik daar in moet aanpassen, en die vind dat ik het prima doe en er geen reden is tot zorg of verdere aanpassing van mijn leven. Als ik tegen haar advies in nu plat ging liggen heeft er ongetwijfeld ook iemand een mening over dat ik overbezorgd of wat dan ook, wat dat betreft kun je het nooit voor iedereen goed doen Voor mij is het nu klaar en mogen we het weer over andere dingen gaan hebben
Goedemorgen dames! ik ben ook weer boven water. Weer op het werk na een heerlijk lang weekend en nu nog 2 x 4 dagen werken gisteren de decoratie in de babykamer opgehangen en de andere gordijnen. Toch maar besloten het blad van de commode te verven en dat dus geschuurd. Nu hopen dat VL het binnenkort kan verven want ik word wat onrustig, wil eigenlijk alles wat ik niet zelf kan z.s.m. af zodat ik de tut-dingetjes kan gaan doen in mijn verlof Cosy, wat fijn dat er iets gebeurd! Hopelijk snel een afspraak. Wel raar dat je nog niet ongesteld bent Elf, fijn dat het goed is gegaan het afbouwen en prima toch als je klaar mee bent. Sun, ik moest ook gelijk aan indalen denken. Had vannacht ook wat rare steken en krampen maar niet zo heftig als jij beschrijft. Erikatje, spannend!! maar als het goed is dus wel in september beeb
Prima dan toch wat ik al zei luister naar je lichaam en je zegt dat te doen dus prima dan. En wat betreft het bemoederen mijn gehele vorige reactie heb ik geschreven in wat ik zou doen in jou situatie. Niet wat jij moet doen. Verder ga ik er inderdaad ook over ophouden, voortaan laat ik het wel langs me heen gaan