Goedemorgen dames! Cosy wat fijn dat er schot in lijkt te zitten meis! Sun, ik durf er niets zinnigs over te zeggen. Hopelijk heeft je vk een verklaring. Gisteren was onze controle bij de vk weer goed Baarmoeder meet 28 cm en de kleine dame lag al deels in de bekken, zou ze zo blijven liggen? Mooi weer het hartje gehoord, bloeddruk gemeten (was netjes) en HB geprikt, ook dat was netjes met 8,5. Ook hebben we nu tot na de uitgerekende datum al afspraken staan, best gek Volgende afspraak is 16 september, zal zo de lijst even bijwerken.
Wat vervelend Sun! Zo pijnlijk waren mijn harde buiken door volle blaas nooit. Kunnen het voorweeen zijn? Ik heb daar zelf geen ervaring mee, maar wellicht de andere dames wel. Sowieso bespreken vanmiddag en hopelijk kan de vk je geruststellen! Niet meer googlen
Paaseieren kletsclubje! ♡ Zwanger worden > Logan - NOD onbekend > Cosy - NOD onbekend > Mamayo - NOD onbekend Zwanger! ♡ > Erikatje - 7 september 2015 - it's a surprise! ♡ > LianneE - 12 oktober 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Sun123 - 15 oktober 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > ButterflyNova - 5 november 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Itakepictures - 2 december 2015 - it's a surprise! ♡ > Bakegirl - 11 december 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Mandy3 - 19 januari 2016 - ♂ It's a Boy Geboren! > Op 9 april 2015: ♡ Q. en D. ♡ 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85! > Op 13 mei 2015: ♡ ♀ Dochter van XmoonlightX! > Op 29 mei 2015: ♡ J.F. 2990 gram. Dochter van Linky! > Op 19 juni 2015: ♡ ♀ 2400 gram (36+2). Dochter van Elf84! > Op 5 juli 2015: ♡ M. 3360 gram. Dochter van Naa! > Op 22 juli 2015: ♡ ♂ 4315 gram. (39+4) Zoon van MissJuul! > Op 28 juli 2015: ♡ ♂ Zoon van Wensje88! > Op 5 augustus 2015: ♡ ♂ Zoon en ♡ ♀ Dochter van Liana84! We have 6 boys, 9 girls, 2 surprises & 2 twins! * XmoonlightX * Daantjuh85 * Linky * Naa * Liana84 * Erikatje * Sun123 * ButterflyNova * itakepictures * Mandy3 * steunen Moeders voor Moeders Afspraken > ButterflyNova - controle vk - 24 augustus > Cosy - belafspraak vruchtbaarheidspoli - 24 augustus > Cosy - voetreflex therapie - 25 augustus > Sun123- controle vk thuis - 25 augustus > Mandy3- 20 weken echo - 25 augustus > Mandy3- controle vk - 31 augustus > Itakepictures - controle vk - 3 september > LianneE - controle vk + liggingsecho - 4 september > ButterflyNova - intake kraamzorg - 4 september > ButterflyNova - controle vk - 16 september > Sun123- liggingsecho - 17 september > LianneE - controle vk - 18 september > LianneE - controle vk - 23 september > Itakepictures -groeiecho- 23 september > LianneE - controle vk - 30 september > LianneE - controle vk - 7 oktober > ButterflyNova - liggingsecho - 7 oktober > LianneE - controle vk - 14 oktober > Itakepictures -groeiecho- 28 oktober Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden
Het zou wel jammer zijn als we elkaar geen advies meer mogen geven (of ervaringen delen) omdat het verkeerd wordt opgevat Ik vind/vond het juist prettig hoor Naa! Butterfly, fijn dat alles goed was! Hoop dat de kleine meid zo blijft liggen ja. De stuitligger-marathon mag eindigen wat mij betreft Lianne, leuk van het kamertje! Die wasjes enzo zijn ook best rustgevend en gewoon leuk om in je verlof te doen.
Dank je! Butterfly fijn dat alles goed was met jullie kleintje! Sun het kunnen idd ook voorweeen zijn. Al vond ik die wel echt op weeen lijken alleen dan minder pijnlijk. En zoals jij omschrijft herken ik ze niet als voorweeen maar als echt vervelende harde buiken. Maar goed iedereen ervaart de pijn ook weer anders van een harde buik/ voorweeen In ieder geval voorwee of harde buik het is niet gek met jou termijn
Over weeën gesproken, we kregen een boekje mee over 'De Bevalling' van de vk. Dus vl pakte dat gisteren, ik zeg wil je het misschien voorlezen? Dan krijg ik het ook gelijk mee. Kwamen we bij het stukje de weeën, hij kijkt me op een gegeven moment ietwat verschrikt aan? 'Dus dan kan het zijn dat je 20 minuten per uur weeën en pijn hebt'
Sun dat klinkt als indalingsweeen! Klinkt in ieder geval herkenbaar! Ik antwoord straks op mijn werk wel weer verder, juffrouw regel wil drinken.
Klinkt mij ook als indalingsweeen sun! Ben benieuwd wat de vk zal zeggen Woh butterfly , was het maar 20 min per uur pijn 😂 Hier een uur zonder pauzes weeen gehad
Lianne heerlijk dat babyfrummelen, kan me goed voorstellen dat je er zin in hebt. Moet je nog veel spullen kopen of heb je alles al in huis? En al bijna verlof, lekker! Butterfly er was vorige week omtrent dat verlengde vaderschapsverlof een gyneacoloog op tv die een wee vergeleek met in je ballen getrapt worden. Ik zei ook tegen manlief: en stel je voor dat dat dus urenlang om de zoveel minuten gebeurd Linky hoe is het eigenlijk met moedermelk doneren? Is dat gelukt/gaat dat door? Succes met werken vandaag!
thanx dames! Indalingsweeen...hmmm...dat klinkt toch wel eng dichtbij Ik kwam zelf idd op voorweeen, maar dat vond ik toch wat verontrustend op deze termijn. Nou ja, laat het nu maar even los, vanmiddag bestook ik de vk wel met de vragen Lianne, heerlijk lekker tutten! En aftellen tot je verlof! Hoe gaat t trouwens met je bekken/rug? Doe je nog steeds braaf zoveel oefeningen? Ik kijk er ook echt naar uit dat getut, begint hier ook te kriebelen. Daarom ook extra irritant met die commode en we kunnen ook niet echt verder, want ik wil even afwachten wat ze met de klacht doen voordat ik me ga wagen aan die kast (moest hele formulieren toko invullen met foto's etc, wat een gedoe..). En het lezen over voorweeen en de rotzooi in de babykamer was helemaal geen fijne combi Butterfly, fijn dat alles weer goed was! En een mooi Hb zeg! Laat de kleine maar mooi liggen zo! Linky, hoe bevalt je eerste werkdag? Naa, hoe is het jouw mini? Al spruw vorderingen? Moonlight, stom maar wat ik me van de week opeens afvroeg: heb je je navel al weer terug?
Nou ik heb het echt geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar op mijn mobiel. Die heeft namelijk de neiging om steeds in de tekst te verspringen en stukken tekst op te eten :x. Anyway, als ik bij een PC ben zal ik het aanpassen maar tot die tijd houd ik het bij een bananen dansje want..... Ik heb een afspraak met een datum Heel benieuwd wat het inhoud, iemand enig idee? Ik moet nodig de website gaan uitpluizen.... Heb nog even want 16 september is nog even weg
Yeeh cosy wat fijn! Ik dans met je mee Butterfly wat een slimme bevinding van vl haha, alleen kan het in de praktijk nog iets beroerder uitpakken 😂 Sun voorweeen met jou termijn ook echt niet gek hoor! Lief dat je er naar vraagt, spruw lijkt heel iets minder te worden naar net zoals vorige keer met nystatine heeft meisje erg krampen erdoor. Gisteren van 16.00-21.30 alleen maar gehuild. Erg zielig Linky succes met werken vandaag, vervelend zeg die regeldagen!
Butterfly fijn dat alles weer goed was! Gaat volgens mij best voorspoedig met jouw zwangerschap Naa wat vervelend dat je meisje zo heftig reageert met krampjes. Zo sneu voor die kleintjes Cosy Yes! Wat fijn dat je een datum hebt! ook al is het voor iets onbekends... misschien eerst een soort van intake? Itp over het doneren, ik wacht nog op info die ik van de vk krijg. Waarschijnlijk kom ik gewoon in een database te staan en krijg ik een oproep als er iemand in de buurt is die het nodig heeft. Dan mag ik bepalen of ik melk aan hen wil doneren of niet (stel dat ik liever aan iemand geef die het om een medische reden nodig heeft, mag ik ook weigeren). En er kan gevraagd worden of ik een bloedtest wil ondergaan. De kosten van die test zijn dan voor de aanvrager. Het werken gaat goed, veel nieuwe gezichten. Ik heb net 150 ml gekolfd in de pauze, vond ik ook wel heel aardig . Straks nog een kolfpauze en dan door tot 20:00. Tijd gaat snel!
Haha ja Naa dat heb ik nog maar niet gezegd, hij keek al zo verschrikt Gelukkig wel Linky, mag ook wel na al die ellende die we hiervoor hebben gehad Nu hopelijk nog een voorspoedige bevalling. Wat fijn dat de tijd zo snel gaat en dat je ook nog 150 ml hebt kunnen kolven!
Bekken en rug gaan oke. Heb gisteren nieuwe oefeningen gekregen omdat op mijn rug liggen echt niet chill is. Versterkt de maagzuur-ellende (gisteren een turbo-pak rennies gehaald ) Maar doe ze dus nog wel. En tja voor de rest in mijn vrije tijd gewoon weinig doen en veel rust nemen.. dan gaat het goed. Ik moet nog wel wat dingen kopen.. aankleedkussen, rompertjes, hydrofielen etc. wat kleine dingen die je gewoon bij de Hema op hoek kan halen dus . Baby-dump komt 11 sept de resterende spullen brengen (Maxi-Cosi, isofix-ding, Joolz, Babyfoon etc.). Butterfly, fijn dat alles goed was bij de controle! Naa, wat zielig voor je meisje. Wel weer een supermooie foto op facebook Linky, fijn dat het goed gaat op je 1e dag! Cosy, super!! denk ook een soort intake? maar geen idee!
Gelukkig Lianne, gedwongen rust voor jou Welke Babyfoon heb je besteld? Heb gisteren bij Wehkamp een met camera besteld om te testen. Hoop stiekem dat tijdens de Mama mazzeldagen bij Prenatal deze in de aanbieding komt Dan weten we in ieder geval wat we kopen.
Een alecto dbx 20. Alecto DBX-20 Digitale Babyfoon | Babyfoons | Baby-Dump gewoon een simpel apparaat waarmee ik haar kan horen. ik vind camera eerlijk gezegd zo'n enorme onzin. als ze huilt, ga je erheen en kijkt wat er is. bedoel het niet onaardig ofzo en iedereen moet gewoon kopen wat ie fijn vindt maar voor mij hoeft het niet wat zijn je overwegingen om het wel te kopen als ik vragen mag? ik ben ook wel benieuwd wanneer die befaamde mama mazzeldagen zijn.. staat nog niet online helaas. we hebben trouwens via marktplaats een 2e hands tripptrapp gehaald voor 50 euro, wel het oude model dus niet geschikt voor de newborn-set maar had toch eigenlijk al besloten dat ik die niet wil nu hoef ik alleen nog maar de kussentjes en tuigje. zo absurd.. als je die nieuw koopt ben je gewoon bijna 300 kwijt voor een stuk hout
Ohja dat maagzuur als je op je rug ligt is wel echt kak :S Ik had vorige week een fles vers sinaasappelsap gehaald maar dat was ook niet zo'n strak plan Helpt het om dan iets hoger te gaan liggen met een tweede kussen oid? Maar superfijn dat je over 2 weken gewoon veel rust kan nemen en nesteldrangen enzo
Ik lig gewoon niet op mijn rug haha, slapen doe ik mijn zij met voedingskussen en oefeningen zijn nu vervangen. En voor de nare momenten heb ik rennies. Sinaasappelsap.. ik krijg al een naar gevoel als ik er aan denk nu haha in de supermarkt heb je toch tegenwoordig vaak van die apparaten staan waar je dan zo'n verse fles kan tappen. die geur als ik er langsloop