Hier ook geen babyfoon met camera (Philips Avent). Ik vind terugpraten, muziekjes aanzetten, thermometerfunctie en nachtlampje voldoende, maar vrienden van mij kunnen niet zonder de camerafunctie. Het is dus maar net wat je prettig vindt
Sinaasappelsap hmm daar was ik tijdens m'n zwangerschap erg dol op. 150 ml gekolfd wat goed zeg linky. Gewoon je eerste werkdag vandaag, wat gaat de tijd toch snel. Cosy wat fijn een datum! Vandaag de voet reflextherapie gehad toch? Hoe ging dat? Je nod was rond de 18de toch? Maar nog niet ongesteld dus? Fijn dat alles goed was bij de vk butterfly. Hoe laat heb jij de afspraak met de vk sun? Is het nog gelukt een deal te maken mbt de commode? Hoe bevallen gaan de nieuwe oefeningen tot nu toe lianne? Leuk een tripp Trapp en voor niet al te veel knaken, helemaal fijn. Wil d'r ook 1 aanschaffen die Dingen zijn inderdaad errug duur Naa wat zielig voor je meisje. En wat naar dat de spruw nog niet weg is. @ babyfoon, wij hebben er wel voor gekozen om er 1 met camera te nemen. Vooral Vl wou het heel erg graag. Maar ben er stiekem heel erg blij mee. Zo fijn dat ik af en toe even kan gluren en als ik hem hoor of gewoon tussendoor.
Oh linky, je eerste dag alweer bijna voorbij! En een mooie melk productie Lianne, gelukkig helpen de oefeningen, beetje jammer vh maagzuur alleen. Vanille vla schijnt ook nog wel eens te helpen? Wij hebben ook een babyfoon zonder camera maar wel met die andere dingen die genoemd zijn. Was vooral aantrekkelijk ding omdat ie met 50% korting was Volgende week komt er een servicemonteur voor de commode, maar wat die komt doen weet ik ook niet (meenemen, nieuwe brengen, alleen beoordelen??). Heb zo'n vermoeden dat t teveel tijd gaat kosten voor mijn hormonen De mama mazzeldagen: o jee over hou de hormonen in bedwang gesproken Ik zie ons al liggen in onze slaapzak Missjuul, hoe is het met jou en je bink? Vk is net geweest, eigenlijk best raar om in je eigen bed de controles te krijgen . Zij wist niet goed waar die pijnklachten v waren, kan ook v t bekken komen. Ze adviseerde om t te vragen aan bekkenfysio of die er iets mee kon. Mini was al wel wat ingedaald (was de vorige keer ook al zo) en de kans op een stuit is daardoor heeeeeeel klein ze zei dat t geen super groot kindje zal zijn (maar dat ben ik ook niet), dus dat rechtvaardigt mijn impuls aankoop van nog een pakje maat 50 weer en ze geloofde niet dat mn bloeddruk zo laag was, dus die moest nog een keer gecheckt
O ja, Cosy fijn dat er een datum staat! Ik denk ook een intake, veel vragen beantwoorden, misschien inwendig onderzoek (kunnen ze zien of er pcos is oid) en bloedonderzoek? Tenminste, zo ging t destijds bij mij...
Ik vind zo'n babyfoon waarbij je alleen moet luisteren helemaal niks haha. Ik zie graag wat er gebeurt, vl ook. Dat wanneer ze huilt we ook kunnen zien wat er aan de hand is of gewoon af en toe even kunnen spieken. We hebben dit besloten na al die keren oppassen waarbij een babyfoon zonder camera aanwezig was. Hebben bij vrienden gezien hoe fijn het is met die camera. Ieder zijn keuze natuurlijk En wat mooi voor 50 euro! Ik heb een kussentje laatst via Marktplaats opgehaald hier in de buurt, scheelde ook weer zo'n 35 euro met een nieuwe.
Ja daarom je moet gewoon lekker kopen wat jij/jullie fijn vinden nou scheelt het dat wij in een 3 kamer appartement wonen en jij in een echt huis-huis volgens mij je kan trouwens het ding ook bij de babydump halen, die heeft laagste prijs garantie tot de geboorte dus als de prenatal dan eronder duikt bel je op en krijg je geld terug (heb ik al gedaan met matrasje). en zou dus in theorie ook zo kunnen zijn dat je m voor de wehkampprijs kan bestellen. Absurd he wat ze durven vragen voor een kussentje.. haal ik t.z.t. indd ook wel via marktplaats, ze kan er toch nog niet in voorlopig
Heeft ze nog opheldering gegeven waarom ze eigenlijk bij je thuis kwam? ben wel nieuwsgierig fijn dat de mini head down ligt. doet die van mij ook heel braaf tot nu toe fijn dat alles goed is! enne ga je dan ook naar de fysio? of ben je daar al geweest? ben benieuwd naar je service mannetje. onze commode heeft trouwens ook 3 achterplaten en een wat onduidelijk systeem maar dat was uitgelegd door de mensen waar we 'm ophaalden. waar heb je m eigenlijk gekocht?
Welke accessoires hebben jullie trouwens allemaal bij de tripptrapp? Ook het tafelblad/tray? Schrok ook een beetje van de prijs van alles bij elkaar bij een nieuwe, heb de aanschaf iig nog even uitgesteld. Sun, fijn dat alles goed is! Hoop voor je dat het een of andere gekke eenmalige error is je vannacht beter slaapt
Dat tafelblad heb je niet nodig over het algemeen. Je kan de beeb gewoon aan tafel laten 'aanschuiven'. Wat je nodig hebt: stokkestoel (150), 0 - 6 maanden: newborn set (90), hoes voor newbornset (30-40) babyset (50 in de aanbieding), kussentjes (30) en riempje (50). Newborn twijfelde ik over.. 2e hands nauwelijks te krijgen en vrij durig voor iets wat je 6 maanden gebruikt. toen kwam ik dit tegen en dacht ik nee toch maar niet: http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCEQFjAAahUKEwjtuamowsTHAhWxbtsKHS2lAdk&url=http%3A%2F%2Fwww.inbakeren.nl%2Fblog%2Ftripp-trapp-newborn-set-niet-voor-babytjes%2F&ei=kIXcVe2xJ7Hd7QatyobIDQ&usg=AFQjCNE9orGvjrfbPPF83u_mbOfdtLCv5Q&sig2=M55d4o2qyyKVc14HJA3VSw als de baby onrustig is zet ik denk ik gewoon het wipstoeltje op tafel en als ik het echt enoooooooooooorm mis kan ik altijd nog voor nr 2 alsnog kopen en de prenatal heeft ook een meegroeistoel.. voor 60 euro.. de Ikea kinderstoel is 10 euro. het zijn mooie stoelen hoor daar niet van maar zo mega duur. vandaar de 2e hands
Die newbornset leek me idd ook wel te vervangen door een draagdoek of wipstoel op tafel. Zag ook dat Kidsmill een stoel heeft die erg op de tripptrapp lijkt, die was ook een stuk goedkoper maar geen idee wat de kwaliteit is. Die Ikea stoel is helemaal goedkoop idd maar ik wil dan liever toch wel iets mooiers in m'n interieur
Haha ja ik snap dat. Ik kreeg de tip om er wel een te kopen om gewoon in je auto te kieperen voor als je ergens komt waar geen stoel is en dat het ook zeer handig is je beeb in te zetten als je wil koken en hij/zij al kan kruipen en je alleen bent en je dan dus niet steeds je stoel hoeft te verslepen.
Hier zit de kleine wel af en toe in de bloomstoel omdat ze erg graag zit. Overdag ligt ze alleen maar op het boxkleed of speelkleed dus eventjes in de stoel lijkt mij niet heel erg. Maar haar een dutje erin laten doen? Nee dat doe ik niet
Klopt is ook niet erg denk ik.. jij had de bloom 2e hands toch? Ik vind het gewoon eigenlijk een te duur ding dat is mijn belangrijkste reden om 'm niet te kopen
Ja, de Zwarte en die is nog duurder. Ik wilde hem perse, net zoals itp een interieurs kwestie 😂 Maar op mp stukken goedkoper