Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Wij gebruiken helemaal geen babyfoon :$
    Ze slaapt gewoon met de deur op een kier. We hebben een open trap in de kamer dus het is nog niet echt nodig geweest :)

Die bloomstoel is wel echt een super ding, dan kunnen ze er ook even bijzitten ipv de hele dag liggen.
    J. Wil nu al steeds rechtop en blijft keurig zitten, maar dat doen we niet te lang (1 minuutje max), want dat mag nog niet met 3 maanden.

Nog een uurtje en dan zit mijn eerste werkdag er weer op!

(en geen zorgen over je navel hoor, die komt echt heel snel weer terug!)

Edit: Nooohhhh Mandy dat had ik nog helemaal niet gezien! Hoe is het gegaan meid??

2. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik doe nog even mee met de synchroniciteit Lianne, ik ga toevallig (?) morgen een tripp trapp ophalen via mp ook voor 50 euro :D. Sz had een newbornset (gratis) voor ons, dus tja waarom ook niet? ;) (idd voor korte momenten aan tafel en niet om in te slapen).

Ik moet wel,lachen om de 'interieur-matching' dingetjes :D heb er zelf niet zoveel mee, maar kan t me wel voorstellen (en heb zelf genoeg andere eigenaardigheden ;))

Moonlight: jeaah return of the navel :D en die buik..ach..kwestie van tijd.

Vk kwam thuis voor t geval het een thuisbevalling wordt. Ze willen dan v tevoren zien waar je woont, zodat ze niet midden in de nacht hoeven te zoeken naar een goed verstopt huis ;)

Commode trouwens gekocht bij baby en tiener in sliedrecht.

Elf, wat alert van je wb 20 weken echo van Mandy. :) Ben ook heeeeel benieuwd!!

3. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Ben ook benieuwd!!

Wij hebben niet eens een babyfoon.. En heb ook nog niet de neiging om er 1 aan te schaffen... :p wij zetten 2 deuren open en horen uk dan wel.. Voor dat kleine stukje heb ik geen zin om er 1 aan te schaffen. Beide ook nog begane grond.

Hihi, LianneE, ik heb mijn navel nog steeds. :) Ik ben wel een tijger... Das dan weer jammer..

Fijn Butterfly dat alles in orde was!! :)

En Eiffel, ik snap dat je bang bent om het uit te spreken. Maar je kunt niets zeggen waardoor het mis gaat! Echt niet! We duimen allemaal voor je dat het goed komt!!

Misjuul, hoe bevalt jou leventje zo met je kleine bink erbij?!

Sun, dat lijkt me idd ook wel vreemd. ;) Maar wel fijn dat ze goed om ligt!! Die stuitjes zijn we nu wel zat, ik stem voor dat ik de laatste ben hier met een stuit! :)

4. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Ow en Sun.. Wat naar van vanacht! Ik herken het niet! Hoop dat je aankomende nacht wel lekker kunt slapen!!

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Misschien een rare vraag erikatje, maar ben je niet bang dat de kat dan de babykamer op gaat.
    Dat is bij ons de reden dat de deur altijd dicht is

Ze gaat er namelijk heen als ze ligt te huilen en ik wil dr echt niet op haar vinden. Safe for everything 😊

6. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

@Linky en Erika Goed om te lezen dat jullie geen babyfoon hebben, wij waren nl van plan om 'm in eerste instantie ook niet aan te schaffen. Wonen in een klein appartement (dus hoef niet steeds trap op en af oid) waar je alles heel goed hoort en slapen sowieso altijd met de deuren richting de babykamer open zodat de poes rond kan lopen/een tukkie op ons voeteneind kan doen. Dat de poes eventueel de babykamer in gaat maak ik me niet veel zorgen over, hij is niet zo heel dol op kinderen en dingen die onverwachte bewegingen maken (wat dat betreft maak ik me eerder zorgen of poeslief het wel leuk gaat vinden dat er een baby komt)

Sun ik zag laatst bij Loods 5 een te gekke design kinderstoel, maar die was bijna 400 euro en dat ging me ook te ver. Maar zou wel heeeeeeel mooi staan in ons huis :p

7. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha ik krijg nu een mail van baby en tiener, dat alle veiligheidsdingen in de aanbieding zijn, incl de babyfoons :D
    Ik voel me bespioneerd ;)

8. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de luvion grand elite. Ik kan niet meer zonder, ontzettend verwend geraakt met de kids kunnen zien. Vind erg fijn als meisje huilt, die ik overigens hoor zonder babyfoon want slaapkamerdeur staat altijd open, om te kijken waarom ze huilt. Ben al zo vaak voor niks gelopen want dan huilde ze gewoon in slaap, of ik dacht wat is het stil ze slaapt vast en lag ze hysterisch naar haar speen te zoeken.
    Dus idd maar net wat je fijn vind en ook wat je gewend bent denk ik. :)

Hier stokke tripp trapp, alleen babyset en verder niks, en de 2e voor dl ga ik denk ik van marktplaats halen.

Mandy ook heel benieuwd naar je meis!

Lianne heerlijk toch nog even bij de hema spulletjes kopen, vind ik nooit een straf ;)

Sun fijn dat alles goed was met de kleine!

Missjuul hoe is het met je kleine boef?

9. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Onze babyfoon is eigenlijk ook niet nodig hier thuis, we wonen zo klein.
    Wel erg handig als we ergens logeren (gebeurt geregeld) of als ik op het balkon zit. Veel lawaai hier door die Hema waar ik in woon ;)

10. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    O nee hoor absoluut niet. :) Ik sluit 's nachts de kat op, dus die kan dan niet eens in de buurt komen. En overdag is Vic buiten en 's avonds op dr bank houd ik hem wel in de gaten. Ik heb hem gelukkig redelijk afgericht. Hij komt niet op tafel/aanrecht/box/ledikant/bed/onze slaapkamer.. Hij heeft z'n eigen plekjes en dat weet hij. :)
    Dus ik denk dat dat goed moet komen! Maar snap wel wat je bedoelt hoor. Als hij 's nachts gewoon in de woonkamer oid zou zijn zou ik het niet vertrouwen.

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

Hahahaha Elf die omroepsters die roepen dat t gebak in de aanbieding is..

Babyfoon, in de winter zitten deuren dicht bij ons. Niet zozeer van de slaapkamer maar wel overdag is baby in bed ligt en ik in de woonkamer zit (dan zit de woonkamerdeur dicht anders tocht ik weg :D). Mss ter overweging voor mede-herfst/winter mama's. Dan nog steeds eigen keus maar ik werd moe van alle vriendinnen die zomerbabies hebben en riepen dat ik die eeeeeecht niet nodig had :p :D en wat Elf zegt, ook handig als je elders bent maar ach hij is ook zo besteld/gekocht evt ;)

12. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Haha, klinkt stom... Ik heb een redelijk afgerichte kat.. 😂

13. XmoonlightX

Hahaha..
    Die van ons kwam ook nooit in de box, totdat de baby na een paar weken ineens meer lawaai ging maken 😂

14. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Haha. Oke.. Ik ga hem nauwlettend in de gaten houden!! :) ;) Komt goed!

En wat LianneE al zei, je hebt er zo 1 gekocht op besteld. ;)

15. XmoonlightX

:$
    Hihi 😆

16. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Zie je het al voor je, ipv tv kijken de hele avond naar de kat kijken.... :D
    Ik denk nogal in plaatjes... :p

17. XmoonlightX

Haha. Of de box naast de tv 😉

18. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Goed punt! Staat hij ook bijna. Dat scheelt. :) Nu vol met schone was..... Hehe.. :p

19. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Hier ook hoor :D Poes luistert goed en komt niet op de slaapkamers, zelfs niet als de deuren open staan. En overdag is ze toch vooral buiten (Weer of geen weer)

20. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Ja, hier precies nog zo 1! Ik hoef ook alleen z'n naam maar met iets zwaardere stem te zeggen en hij kijkt al van... Nou zeg... Ik doe nog niks.. En gaat dan doen alsof hij zich ging wassen... Geniaal!

Deel Deze Pagina