Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    #4741 Linky, 26 aug 2015
    Laatst bewerkt: 26 aug 2015
    Wat mooi dat alles zo goed gaat moonlight! Ook leuk dat ze nu zo lekke actief is!

Erikatje succes bij je laatste afspraak! Ik ga zo ff je buikje bewonderen in de club.

Itp dat vroege wakker worden herken ik nog wel. Handig dat je alvast de tijd hebt gevuld,met werk, zodat je kunt slapen als je weer moe bent ;)

Sun helaas is de dementie niet meteen over na de bevalling ;)

Lianne bijzonder gevoel, zo dubbel...
    Maar wel fijn dat je je nu zo goed voelt en extra blij kunt zijn met de schopjes en bewegingen in je buik :)

Elf wat fijn dat je meisje ondanks de onrust toch goed slaapt!

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Haha nee idd linky, heb nog last van dementie... 9 mnd op 9 mnd af zeggen ze he? Heb vriendinnen die zeggen dat het nooit helemaal over is gegaan 😂

3. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wensje fijn dat alles goed gaat met jullie! Die speen ziet er erg leuk uit! :)

Succes erikatje, maar klinkt idd nog alsof kleine nog in stuit ligt. Maar je weet het nooit!

Lianne dat is wel even raar dan vandaag.. Maar gelukkig heb je nu klein beebje die je over niet zo heel lang lekker kan knuffelen.

Jeetje Moonlight en linky wat worden jullie meisjes al groot.

Linky fijn dat werken goed ging, wel vervelend zeg dat je kleine meid zo'n last heeft van het sprongetje!

Elf fijn dat je meisje uiteindelijk wel goed geslapen heeft. :)

Hier is mijn meisje echt niet zichzelf, slaapt heel weinig. En als ze slaapt gaat ze ineens heel hard huilen van de krampen. Ben er na 7 weken spruw echt beetje klaar mee :(

4. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt! Ik heb al ruim 3 jaar zwangerschapsdementie 😂

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja.. dat was de enige echte pleister op de wond. Het is nu ook wel prima hoor, ik denk er natuurlijk wel eens aan maar rationeel weet ik dat die mini nooit een mini was geworden omdat er iets niet goed mee was.

Ik kan trouwens het: "zijn het er geen 2" ook van de bingo kaart afstrepen.. door een klant nota bene :p maar was verder niet kwaad bedoelde, persoon in kwestie heb ik moeten beloven via mijn collega's een foto van de mini te sturen :) straks even overleg over hoe ik mijn overdracht ga doen en laatste dagen invul. het gaat nu opeens hard.

Linky en Moonlight, wat leuk die verhalen over jullie meisjes :) ik vind het ook zo bizar hard gaan bij de kindjes van vriendinnen, meesten zitten zo rond de bijna 1 echt heel leuk om te zien.

Naa, wat rot zeg :( knuffel!

Sun, ik kan je dan hand schudden qua plassen snachts. Ik ben vaak ook wat stijf in mijn spieren dus waggel als een oma naar de wc toe een aantal keer ;) fijn dat je geen pijn meer had.

TIP VAN DE DAG: bij de kruidvat XXL hydrofielen in de aanbieding voor 4 euro (normaal is het 20 euro). heb er net 2 gehaald :D een witte en 1 met printje. ook dingen voor oudere mini's: slaapzakjes, rompertjes en dingen als boxkleden.

6. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Er wordt hier zo een pakket bezorgd van het kruidvat. Ze hebben zooooveel handige dingen in de actie dat ik met een paar vriendinnen van de zwangerschapsclub hun hele online shop hebben leeggeroofd :D

Naa wat naar voor je meisje :(
    De ha bellen misschien toch een optie? Het verschilt trouwens per huisarts hoevaak ze nystatine meegeven en vanaf welke leeftijd ze een ander middel voorschrijven. Je zou voor iets anders misschien ook bij een huisartsenpost terecht kunnen. Ik hoop echt voor jullie dat dit het laatste kuurtje was!

7. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben vorige week woensdag bij huisarts geweest ervoor maar misschien nog maar eens bellen, ik ga sowieso langs reform winkel voor wat andere middeltjes als bosbessensap en pau d'arco thee.

8. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Kruidvat, nooit aan gedacht dat je daar natuurlijk ook online kunt shoppen :) weer wat geleerd vandaag ;)

Hema heeft trouwens ook een superleuke xl hydrofielen in de collectie, wel iets duurder dan de kruidvat-aanbieding (5,95) maar de printjes zijn zo leuk!
    *Link plakken werkt niet, even zoeken op hydrofiel in de online shop, is met wolkjes en soort denneboomprint*

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik bestel de voeding altijd online bij kv 😃

10. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik woon ook in een Kruidvat, dus kan het bijna niet maken om online te bestellen...Toch even kijken op de site :D
    Vind de site niet heul overzichtelijk ;)

Ik heb XL-hydrofielen van Prenatal (met sterretjes), zijn erg prettig en goede kwaliteit.

Naa, wat zielig voor je meisje.. hoop dat de andere middeltjes helpen en/of de huisarts iets anders meegeeft.

Linky en Moonlight, wat leuk wat jullie kleintjes al allemaal kunnen!! Kijk daar echt naar uit :D Weet niet zo goed wanneer ik het allemaal kan verwachten (ivm vroeggeboorte: corrigeren of niet?!).

En die dementie is hier ook nog volop aanwezig :)

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

Daar heb ik er ook 1 van maar dan met sterretjes :) maar de XXL van de HEMA zijn volgens mij 7,95? althans die ik heb dan.

ik heb deze gekocht: https://www.kruidvat.nl/bambino-hydrofieldoek-xl-met-snorren/p/3526601
    en een witte.

HEMA heeft trouwens 2+1 rompertje gratis (ja ja ik heb gisteren de foldertjes uit de brievenbus gelezen haha)

12. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Haha die is al uitverkocht Lianne! Ik heb de roze ;)
    Hij stinkt wel naar muffe magazijnlucht dus eerst maar ff wassen.

Elf jij woont in een heel winkelcentrum? Handig!
    Geen idee of -en hoeveel- je zou moeten corrigeren, maar het "baby" is er echt heel snel af! Tegen de drie maanden kunnen ze ineens zoveel meer!

13. itakepictures

Die met sterren is 2 euro duurder ja, die met wolkjes en dennebomen zijn 5,95(zie foto)

Die met snorren is ook leuk!

Hoeveel rompertjes heb je eigenlijk nodig? Ik heb er nu iets van 6 in maat 50 (H&M, lange mouw), volgens mij 8 in 50/56 (lange & korte mouw van Hema & Zeeman, vooral die van Zeeman zijn behoorlijk groot?). Is dat genoeg? En dan ook nog kiezen tussen korte en lange mouw... Vind die kleertjes-uitzet lastig...

Bijgevoegde bestanden:

14. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha, ik ben in mijn pauze naar een 'echte' winkel geweest dus niet online. Daar hadden ze de snorren en de witte en juist de roze niet. Nou ja had al een roze van een HEMA. 3 grote is wel genoeg toch?

Moet sowieso m'n wasjes nog doen.. tot nu toe goed kunnen beheersen haha!

15. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Het is idd heel handig :)
    Dat corrigeren ga ik vragen op het CB, want het is soms toch wel een beetje verwarrend.

Lijkt me genoeg ITP!

16. LianneE

LianneE Niet meer actief

Oh die is leuk! die heb ik nog niet gezien. Ik ga in ieder geval nog wat kleine inslaan.

@rompertjes: haha herkenbaar.. ik word helemaal gek van al die maten. Ik heb er 3 in maat 50-56 van de Prenatal (volgens de mevrouw passen ze dat in 90% van de gevallen bij de geboorte) en 2 van de Hema mouwloos (cadeautje... niet heel handig in de winter..). wil nog een paar overslag kopen dat leek VL erg handig (en mij ook wel). ik ga denk ik de liggingsecho afwachten en dan bepalen hoeveel 50 en 56 ik nog ga halen. heel eerlijk denk ik dat jij wel genoeg hebt om mee te beginnen? maar misschien hebben de mama's nog wijze woorden hierover!

17. itakepictures

Ik denk ook wel dat het genoeg is, heb veel gekregen en bij de H&M hadden ze een leuk 6-pak in maat 50 dus toen was ik meteen klaar :p En die cadeautjes zijn lief maar niet altijd heel handig inderdaad, ik heb ook een zomer-hemdje gekregen van m'n stagiair (wel heel schattig dat ze dat heeft gekocht) maar dat is maat 56 en ik gok zo dat die in december/januari niet heel veel gedragen gaat worden.

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha ja.. ik dacht ik kan het altijd nog ergens onder aan doen. ofzo. de H&M staat ook op mijn shoplijst.. en de hema.. en de zeeman.. tis dat ik al afspraken heb op mijn eerste verlofdag anders had er waarschijnlijk een bestorming plaatsgevonden :D

19. itakepictures

Ze hebben bij H&M een heel leuke set met roze rompertjes :) Product Detail | H&M NL

Ik heb die grijze met de vogels.

Verlofdag 2 sta jij dus voor openingstijd al voor de winkels? :p

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

haha ik denk het... :D verlofdag 1 is ook de liggingsecho dus dan beter even wachten. thanks voor de tip :)

Deel Deze Pagina