Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh naa.. zielig voor je meisje.. ik hoop dat ze snel opknapt..

Wat een rompertjes praat hihi .. heerlijk hoor!

Hier net de neplooimeting gehad.. uiteraard liep het uit (altijd fijn met een volle blaas).. We hadden nog gezegd dat we vrij zenuwachtig waren (ja nog steeds..) begint ze.. kijk dit is de blaas... wij echt zo van... laat het hartje nou zien hahaha .. maar thank god alles was goed.. ook de nekplooi.. en we hebben een druk hupsend kindje gezien *smelt*

2. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wat fijn, gefeliciteerd! Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?

3. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    super nieuws eiffel

Kleertjes, ook maar eens gaan winkelen. Nu in me hoofd nog te druk met badkamer en hele verhaal in de club zit me ook niet echt lekker.

babyfoon, wij willen er ook een met camera, maar ieder zijn eigen keuze natuurlijk (met alles eigenlijk). en ook wij hebben de tripptrapp met newbornset.

4. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh die kleertjes, ik kan er geen genoeg v krijgen :D
    Maar ben nu toch echt wel voorzien (helaas...). Ik vraag me dan weer af of rompertjes met lange mouwen handig zijn, als je daar dan iets met lange mouwen overheen doet is toch niet handig? Tenminste ik vind twee keer lange mouwen over elkaar ook niet lekker zitten ;)

Net tripp trapp opgehaald, zag er nog prachtig uit en de newbornset past er ook op :)
    Op de terugweg nog een box gehaald bij een vriendin en een wasje kleertjes gedaan ( je moet toch wat bij nesteldrang en een kamertje aar je niet in verder kunt :D).

Eiffel, fijn dat alles goed was! Vreselijk dat wachten dan he, elke minuut voelt als een uur! Weten jullie het geslacht ook?? Edit: o nee dat is een beetje vroeg...

Lianne, ik vind t griezelig worden met die 'gelijkheid' tussen ons... Ik heb ook op de eerste dag v mn verlof de liggingsecho... Iiieeeuuuww :D

5. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens .. na al dat rompertjes gepraat.. jullie zullen het waarschijnlijk niet nodig hebben , maar toen onze dochter was geboren woog ze 2700 gram en had ze dus maatje 48 geloof ik.. in ieder geval moesten we spontaan prematuur kleertjes kopen.. waarom ze zo klein was met bijna 40 weken mag joost weten maar ik had niet verwacht ineens prematuur kleertjes nodig te hebben. In ieder geval merk je dan dat alles gewoon goed komt.. oma haalt snel wat kleertjes en klaar! Maar ik schaf voor de zekerheid wat prematuur kleertjes aan :)

Als alles goed mag gaan ben ik 5 maart uitgerekend.. pfff kan het maar niet geloven.. maar wat een mijlpaal weer.. plus de misselijkheid en vermoeidheid zakken steeds meer dus ik voel me ook goed.. wat weer een gekke gewaarwording is..

6. LianneE

LianneE Niet meer actief

Oh Sun ik ga er ook vanuit dat wij op dezelfde dag bevallen :p
    fijn van de tripp trapp! lange mouwen lijken mij ook niet praktisch trouwens.. maar de een zweert erbij en de ander niet..

Eiffel, nu je safe in T2 zit.. althans dat denk ik? durf je al op de lijst dan :)

7. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) Lianne.. nee ... ohhh erg he.. ik vond het toen zo confronterend om eerst mijn naam met een harte te zien en daarna er af te zijn.. mag ik op deze manier een beetje mee praten.. ik wil er wel op wanneer ik bevallen ben hahaha

8. LianneE

LianneE Niet meer actief

Nou vooruit... ;) vind het in ieder geval leuk om te weten wanneer je UD is en hoe ver je nu bent haha.

9. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Jaaa!!! Wat fijn topper!!

10. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Eiffel, wat fijn!! :) wij blijven duimen hoor!! ;)

Hihi, al die rompertjes! Ik heb voornamelijk 56 rompertjes, vooral omdat m'n moeder ook al zei dat ze kleiner niet nodig heeft gehad.. En mochten we ze wel kleiner nodig hebben.. Dan mag ze die onderweg als ze komen kijken meenemen. Dat hebben we al afgesproken. ;) Hihi!

Onze uk ligt hoe verrassend, nog steeds in stuit.. ;) En ik heb vandaag alweer te veel gedaan... Heb m'n moeder geholpen met ramen wassen, die van ons en die van hen.. Nu wel moe.. :p

11. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Mandy... We zijn nog nieuwsgierig! Hoe was je 20 weken echo??

12. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja... Mandy hoe was het?

13. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Oh sorry meiden..
    Alles was goed :)!!

14. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Fijn Mandy!! :) En gewoon over de helft.. Gek idee he!!
    En al bijna trouwen!! :)

15. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Ik bedoelde natuurlijk, bijna op de helft! :p

Slaap lekker meisjes!!

16. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eiffel wat fijn dat alles goed was!

Mandy ook super dat je 20 weken echo goed was, en alweer bijna op de helft zeg. gaat echt hard:)

@rompertjes: hier zowel maat 50 als 56 en als je kleiner nodig hebt is het zo gekocht. Ik vind de stretch rompers van hema ideaal, gaan lekker lang mee :)

Gisteren nog de huisarts gebeld, heb daktarin gekregen (eindelijk) wat niet zonder slag of stoot ging. Nauwkeurig advies gekregen hoe we het moeten gebruiken en vl moest een verklaring ondertekenen dat we akkoord gaan met de risico's van gebruik onder de 4 maanden.
    Gelukkig zal het met de daktarin binnen paar dagen weg zijn.
    Gisterenavond heerlijk genoten van avondje weg met vriendin, uiteten en bios. Was een latertje nu om 03.00 nog maar uurtje geslapen maar ach heb het ervoor over. :)

17. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Naa. Wat fijn dat je eindelijk iets hebt wat wel gaat werken!! Snap best dat je er ba 7 weken klaar mee bent!! Nog maar een paar dagen! Hopelijk heeft ze dan ook geen last meer van krampjes!
    Welke film zijn jullie heen geweest? :)
    En... Morgen als iedereen het toelaat, miss even een middagdutje mee doen?? :)

Pff.. Ben even wezen plassen.. Maar kan daarna gewoon niet meteen weer slapen... Stom..

18. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Wat een nachtbrakertjes hier ;)

Fijn dat je eindelijk geholpen word Naa.. hopelijk helpt het heel goed en is kleine meisje snel weer zichzelf.. wat zou de daktarin kunnen doen dan bij kindjes onder de 4 maanden..?

Fijn mandy dat alles goed was!

Balen erika dat je niet meer kan slapen.. te hard geroepen dat slapen nog goed ging hihi ;)

Hier een beetje een chaos in ons ritme.. De 5 weken sprong onderweg? L is ineens savonds onrustig drinkt slecht en is dan snachts onrustig aan de borst.. Hij grijpt enorm met zen handjes maar nu slaapt hij weer dus ik ga het er ook nog maat even van nemen!

Trustee dames

19. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Ach op zich nog geen klagen hoor Wensje! Is pas sinds een weekje.. ;) en slaap verder gelukkig prima. ;) Dusja! :)
    Ah.. Das minder dat hij onrustig is.. Hopelijk heeft hij snel z'n ritme weer te pakken!!

Trusten!!

20. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik merk nu al ontzettend verschil qua krampen. Ze hebben bij daktarin een aantal meldingen gehad van verkeerd gebruik en daardoor bijna verstikking. Daktarin is dik spul en moet voorzichtig in kleine beetjes in de mond gesmeerd worden. Er zijn ouders geweest die grote klodders hebben aangebracht. Daardoor hebben ze de leeftijdsgrens aangepast.
    Ben naar magic Mike geweest... ;)

Vervelend zeg erikatje dat je niet meteen weer kan slapen!

Wensje zou best eens een sprongetje kunnen zijn of misschien regeldag?

Deel Deze Pagina