Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Oestradiol zegt waar je in je cyclus zit. Ik weet niet precies hoe het werkt. Vorig jaar had ik dat toen ook.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

blloempje, je echo al gehad?
    Itp fijn een goede echo voor jullie!! Gefeliciteerd!!
    Naa hopelijk gaat alles goed!
    Logan ben benieuwd wat er uit komt en welke acties ze gaan ondernemen

3. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    En hoe is het bij jou :D;)

4. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Pfff Logan dat schiet dus nog niet erg op..
    Is het zo erg dat de kans op een meerling groot is, dat ze je de medicatie liever niet geven? Vanwege een iets verhoogd risico?

Lieve Naa heb jij al meer duidelijkheid?

Liana leuk is anders, maar goed dat je toch gebeld hebt! Veel afscheiding.is trouwens wel heel normaal tijdens zwangerschap :)

@sterkte wensen: ik kreeg hier juist de opmerking "veel plezier met bevallen" van een moeder met twee kids. En advies dat ik rustig moet blijven van een man die nog nooit een vriendin gehad heeft :')

5. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Dat vind ik dan weer super attent en lief :)

6. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Dat is het ook :) zeker als je weet dat het om een autistische jongen/man gaat, die vaak heel verkeerd uit de hoek kan komen, maar het wel altijd goed bedoelt.

7. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Logan, hmmm...vaag weer. Ik vind dat argument van meerlingen toch een beetje raar eerlijk gezegd. ALs je de MMM start heb je toch altijd een verhoogde kans op een meerling, maar dat is toch geen reden om geen actie te ondernemen? Beter dan helemaal geen ei lijkt mij? Maar goed, ik ben ook geen arts natuurlijk. Hopelijk geeft de bloeduitslag wat meer duidelijkheid over je cyclus. Hoe is je gevoel over de afspraak?

Liana, ik kan me voorstellen dat het even lastig is zo met de beentjes wijd, maar je kunt het! Die inwendige echo's zijn ook goed gegaan!

Linky, aahhh wat lief van die jongen, vind t echt super schattig.

Naa, jij al meer duidelijkheid?

8. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Logan wat een gedoe weer zeg.. Gewoon een beetje duidelijkeid zou toch fijn wezen.

Liana wat goed dat je even langs de huisarts gaat maar snap dat je even drempel over moest ;)
    Maar wen er idd maar vast aan. Als je eens wist hoevaak mijn doos is bekeken de afgelopen 24 uur 😂

ITP wat fijn de echo! Maar wat rot de migraine, even je bed in nu!

Hihi linky wat lief zeg.!

Hier gaat het wel.. Baarmoederhals weer gemeten was 3,5cm wat prima is. Is niet verder verkort gelukkig. De pijn word wel minder gelukkig de frequentie nog niet.
    Misschien mag ik vanavond naar huis met strikte bedrust en regels wanneer ik direct moet bellen. En anders moet ik nog een nachtje blijven.. We gaan het zien..

9. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Spannend hoor Naa!!! Ik duim dat je lekker in eigen bed mag slapen vanacht!!

Ben benieuwd wat eruit komt Logan! En hoop dat ze je iets kunnen geven wat ook echt helpt!! Want dit geouwehoer wordt je ook niet goed van lijkt me! Knuffel!!

LianneE, wat balen van dat huis zeg.. Maar miss moet het zo zijn! En komt er nog een veeeeel mooier en beter huis op jullie pad! Ik hoop het voor jullie!

Liana, goed van je dat je toch even gaat! En idd voor jou is het zo genanter dan voor hem. Haha. :p komt allemaal goed meisje!!

10. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Itp, fijn dat het goed gaat met jullie mini! Maar.minder dat je je zo slecht voelt.. :( beterschap meid! Dat je maar snel van je migraine af bent!!

Linky, wat lief van hem!! :) en ik moest stiekem ook wel lachen om je bericht op fb! Hihi!

Ik zit nu met een vriendin vast in Hannover..... Dikke Zucht.... Nja gelukkig gratis WiFi bij de Starbucks!! :p nog een half uur en dan gaat onze trein! Maar wel dik 2 uur vertraging.... Bah!!!
    En dan vanavond ook nog voor het eerst zwangerfit! Ben benieuwd, want ben ook al bekaf! :p

11. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Logan ik hoop dat ze nu wel met een plan komen. Verhoogd risico op een meerling lijkt mij ook niet de reden om je zo te laten aanmodderen. Wat vind je er zelf van?

Naa wat fijn dat er iig geen bevalling op gang lijkt te zijn gekomen. Hoop dat je lekker naar huis mag, Bedrust lijkt me ook geen feest, maar als dat nodig is om dit tot een goed einde te brengen, so be it :)

Dames, vraagje. De echoscopiste zag vanmorgen dat de placenta nog voor de baarmoedermond ligt. 50% van de vrouwen heeft dit rond deze termijn en grote kans dat het alsnog bijtrekt, maar ze waarschuwde alvast wel dat ik flink bloedverlies kan krijgen. Heeft één van jullie dit ook gehad? En kwam er idd veel bloedverlies bij kijken?

12. Logan

Logan Niet meer actief

Tja, ik vind een meerling niet erg. Ik wil zo graag een gezin, of dat nu met 1 baby is of 2. En de uitspraak 'in langere cyclussen heb je vaak geen eisprong' stelt me niet echt gerust. Nu heb ik vaak een goede cyclus maar toch ga ik twijfelen. Aan de andere kant ben ik geen arts...

13. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Nee maar zelf weet je ook wel wat en als dan blijkt dat je al zo lang bezig bent zonder misschien een eisprong schiet dat ook niet op.. Wat is nu het plan, eerst die bloeduitslagen afwachten en dan een plan met evt medicatie maken of word het verder 'afwcahten'?

(Sorry als je dit al uitgelegd heb, ik ben echt uber suf en slaperig vandaag)

14. Logan

Logan Niet meer actief

Ja nou het zet me dus wel aan het denken. Stel nou dat alles er perfect uitziet maar er nooit een eitje springt. Of zelden dan, ik ben natuurlijk een aantal keer zwanger geweest.
    Ik wacht op het telefoontje zo en dan vraag ik naar de richtlijnen.

15. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    #475 Daantjuh85, 11 mei 2015
    Laatst bewerkt: 11 mei 2015
    Naa fijn! Vooral die niet verkorte bmh. Hopelijk worden de harde buiken ook minder.

Logan ik snap die dokter ook niet zo ? Ze kunnen toch iets geven en dit monitoren met echo's? En btw.. Een meerling is heeeeel leuk hoor :)
    *edit* gewoon vragen of ze je een hele cyclus monitoren, incl echo's en bloedwaarden, dan zie ze Iig of dat je een eisprong hebt gehad.

ITP aah wat fijn dat alles goed is! En zo lief van je vriend om zo reageren. Erg schattig. Mijn man is normaal ook niet zo emotioneel. Maar nu.. Wat een watje 😜

*edit* heb het niet gehad,maar kende wel iemand die het had, met indd flink bloedverlies. Maar verder gewoon goed gekomen..

liana goed dat je ff naar de Ha gaat. Ik had ook vreemde afscheiding op het laatst. Dacht dat normaal was. Bleek de slijmprop te zijn. Dacht dat daar altijd bloed bij moest zitten, hahaha niet dus :)
    Maar die zal het niet zijn bij jou hoor!

Moonlight spannend!! Ik ben echt benieuwd wat nou je datum is!! (Of ik heb hem even gemist ;))

Had ik al gezegd dat m'n pikkies woensdag thuiskomen? 😄

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

#476 XmoonlightX, 11 mei 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2015
    Ja best 😝
    Heb wel last vd warmte trouwens, ben blij dat ik niet hoogzwanger in de zomer ben!!
    Mijn datum?? Tja dat blijft uiteraard nog een verrassing :D

🎉🎉🎉🎉🎉🎉woehoe woensdag!!!!! Yehhhh🎉🎉🎉🎉🎉

ITP: wat ik hier op het forum lees, kunnen die bloedingen best heftig zijn!
    Misschien een topic bij zwangerschap openen?? Voor ervaringen?

17. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Naa, ik hoop dat je naar huis mag. Dat zou dan een goed teken zijn. Wel rot zeg deze situatie.

Erika, lekker zeg! Heeft dat met de treinstakingen te maken?
    Hopelijk heb je vanavond nog een sprankje energie.

Ik begin ook aardig in te kakken en moet vanavond nog naar Am*dam..

18. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Nee?! :$:D:D:D

Wat een GEWELDIG bericht!!

19. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook zo... Was echt wel even bang gisteren en vanmorgen. Het waren echt weeen dacht het zal me toch niet gebeuren..

Erikatje wat rot die vertraging zeg maar Starbucks wel echt heerlijk! :D

Daantjuh wat een super goed nieuws! Woensdag! :D

20. Logan

Logan Niet meer actief

Yeah Daantjuh wat top!! Ik geloof je gelijk, ik zou het zelf ook echt geen ramp vinden hoor. Stiekem eigenlijk wel leuk zelfs. :)

Deel Deze Pagina