Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Hahaha, een babydroon :D Ik zeg een gat in de markt :p
    Eentje die van links naar rechts en van boven naar beneden kan bewegen door dit aan te geven. En weet niet of ze er ook zijn met zoom functie? Vl heeft ervaring met een beveiligingscamera en vroeg of we niet zo iets konden doen ;)

Het is wel meer geworden, en soms van die dikke klodders (sorry dames) en dan een vochtige slipje dat ik snel wil wisselen. Maar echt leeglopen dat nog niet (gelukkig). Is het nog wel 'normaal' van kleur en geur Sun?

Haha, gelukkig kon je er om lachen Sun. Ik zie nu wel iets voor me van een Sun volledig ineengestrengeld op de grond :p

Mandy, leuk morgen je bruidskapsel! Weet je al wat je graag wilt?

Pff, wordt echt gek van mijn snothoofd.. Misschien straks toch maar even een zoutoplossing ofzo halen bij de drogist.

2. LianneE

LianneE Niet meer actief

oooooooh je bedoelt een beweegbare/ zoom camera haha nu snap ik het :D

die zoutoplossing kan je inderdaad prima halen. ben gelukkig sinds mijn zwangerschap nooit meer verkouden geweest behalve in het allereerste begin. beterschap!

3. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Het is idd niet supergoedkoop, maar wel een stuk goedkoper dan de sportschool waar ik nu train (dat is wel met personal trainer) dus financieel een vooruitgang :p En ik krijg volgens mij ook 50 euro terug ja (Zilveren kruis 2 sterren aanvullend, had jij ook toch?)

Mandy superleuk man, bijna trouwen :D Past je jurk nog een beetje met babybuik?

Hahaha Sun dat zal er wel lekker handig uitgezien hebben :p

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja die heb ik ook ja! Factuur gevraagd aan MiB, ingediend en binnen een week terug.

Je krijgt in principe een abonnement tot je UD dus in jouw geval nog een week of 16 dus 4 maanden. Zoiets heb ik ook en 1 maand dan terug en even geen contributie voor hockey dus per saldo viel het allemaal wel mee. En ik vind het actief, buiten en gezelligheidsaspect erg fijn. Ben ook zeker van plan na 6 weken Back in Shape te gaan doen als overgang naar weer 'normaal' sporten :) (en die dames van de Back in Shape na ons zien er altijd weer heel erg in shape uit :D)

5. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Het contact met andere zwangeren lijkt me ook wel heel leuk! En natuurlijk fijn dat de workout helemaal toegespitst is op zwangerschap. Nu draai ik met wat aanpassingen nog gewoon mee in het gewone trainingsschema, maar ik vind het toch wel heel lastig om in te schatten of ik het nou wel of niet goed doe. M'n trainer weet er wel wat vanaf (vooral met mn bekkengedoe kreeg ik echt goede tips van hem) maar is ook geen zwangerschapsexpert dus dat mis ik nu wel een beetje :)

6. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Ahh linky hopelijk geen ontploffende boobies 😂😂 horvaak komt uk normaal voor een voeding? En hoe is jullie ritme nu? (Of wat is je ideale ritme.. nu met der 12 weken regeldagjes zal het even overhoop zijn..) Hier slaapt uk en voor mij wordt het ook wel tijd dat hij wakker wordt voor een voeding :)

Ahh sun ik zie je helemaal liggen, balen van de kramp maar klinkt hilarisch haha pff afscheiding ik had op een gegeven moment ook echt heel veel maar dit was niet heel de tijd zo.. werd ook wel weer minder :)

Mib lijkt me ook leuk! Hier zwangrfit gedaan echt wel veel aan gehad!

Oh uk is wakker :) tijd voor een voeding en dan hopen op droog weer zodat we nog even (de zwangerschapskilos eraf) kunnen wandelen :D

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja dat is ook zeker leuk :) zijn er altijd wel een aantal even ver dus dan loop je mooi samen op. En ik ben ook al meerdere kennissen uit mijn studententijd tegengekomen haha.

8. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mandy, leuk proefdraaien met je kapsel! Ben heel benieuwd, maar je hebt zulk mooi haar daar kunnen ze vast veel mee. Fotootje maken voor nieuwsgierige eitjes????

Butterfly, kun je behoorlijk beroerd door voelen zo'n snothoofd. Helpt een zoutoplossing? Ik ben gelukkig vrijwel nooit verkouden maar vond zo'n zoutgedoe nooit zo ideaal (maar kan ook zijn dat ik het nooit echt goed gedaan heb ;)).

Afscheiding: kleur, geur etc is normaal, t is alleen de hoeveelheid. Bleeehh... volgens de vk waren t de hormonen en geen aanwijzingen voor schimmel gelukkig. Maar t voelt zo ongelukkig soms..

Lianne, doen ze vast expres die 'back in shape' groep na jullie, zodat jullie die ook gaan doen. ;) Maar zou bij mij ook wel aanlokkelijk werken. Lijkt me ook erg leuk MiB!

Gisteren kwam er een man om onze teak tafel te repareren, maar die zou tussen 9.00 en 10.00 komen. Ik was vroeg wakker dus was voor de tv aan t sporten. Ging om 8.20 de bel :$, hij had geen files dus was 'lekker vroeg'. Stond ik daar de hele tijd te stinken terwijl hij bezig was, was ook een ouwehoer en ik had geen idee hoe lang hij bezig was. Kon dus ook niet weglopen of zo. Over ongemakkelijk voelen....hahaha

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    ITP, om die reden ben ik ook gestopt bij de sportschool en gestart met ZwangerFit. Het contact met andere zwangeren vind ik ook leuk, we hebben een klein clubje en dat vind ik prettig. Waren het er nu meer dan 8 geweest dan had ik het misschien anders ervaren. Ben benieuwd wat je van de proefles vindt :)

Geen idee of het helpt haha, maar iets anders mag niet toch? Als die neus maar open gaat, ademt zo lastig nu ;) Gelukkig is de keelpijn al wel minder.

Wat die afscheiding betreft, voelt inderdaad ongelukkig. Ik voel het vaak gewoon lopen, ieeuww ;)

Oww om 8:20 al :$ Zo lekker dan! Hoe lang is hij uiteindelijk bezig geweest?

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Zoutoplossing is het enige wat mag en werkt prima :) het zorgt in ieder geval voor enige verlichting van de klachten.

11. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Af fijn, door werkzaamheden hier kom ik niet eenvoudig bij het winkelgebied van het station. Nou dan moet die zoutoplossing nog maar even wachten..

Heb trouwens een voedingskussen binnen dames! Handgemaakt met leuk motief. Vannacht met dit kussen in mijn rug geslapen, zodat ik op mijn zij bleef liggen :p Even wennen maar sliep best aardig. Tussen mijn knieën gebruik ik een gewoon kussentje. Met name het 'hangen' tegen dat kussen is best fijn :p

12. Logan

Logan Niet meer actief

Ja. Vandaag pregnyl gezet dus binnen 24 uur. :)

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Aan de slag dus ;)

14. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wat leuk Butterfly een zelfgemaakt voedingskussen!

Haha idd Logan, aan de slag :) maar ik neem aan dat er al een legertje klaar ligt ;)

Vandaag de kraamzorg maar even gemaild.. wilde even wat dingen uitprinten (zoals bevestiging kraamzorg enzo) nu ik nog toegang heb tot een printer op werk, las ik dat ze rond 32w contact opnamen. Bleek dat ik mijn telefoonnummer niet op het inschrijfformulier had gezet (wel later doorgegeven) dus dat ze me niet konden bellen voor een afspraak en ze eigenlijk aan het 'wachten' waren tot ik contact opnam. Nou ja toen MOEST het dus perse voor de 34+0 ivm kwaliteitsrichtlijnen blabla. Lang verhaal kort ze komen zondag langs en hopelijk is de rest beter geregeld haha (zal wel kregen goede recensies :))

15. LianneE

LianneE Niet meer actief

Paaseieren kletsclubje! ♡

Zwanger worden
    > Logan - 10 september
    > Cosy - NOD onbekend
    > Mamayo - NOD onbekend

Zwanger!
    ♡ > Erikatje - 7 september 2015 - it's a surprise!
    ♡ > LianneE - 12 oktober 2015 - ♀ it's a Girl!
    ♡ > Sun123 - 15 oktober 2015 - ♀ it's a Girl!
    ♡ > ButterflyNova - 5 november 2015 - ♀ it's a Girl!
    ♡ > Itakepictures - 2 december 2015 - it's a surprise!
    ♡ > Bakegirl - 11 december 2015 - ♀ it's a Girl!
    ♡ > Mandy3 - 19 januari 2016 - ♂
    It's a Boy

Geboren!
    > Op 9 april 2015: ♡ Q. en D. ♡ 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85!
    > Op 13 mei 2015: ♡ ♀ Dochter van XmoonlightX!
    > Op 29 mei 2015: ♡ J.F. 2990 gram. Dochter van Linky!
    > Op 19 juni 2015: ♡ ♀ 2400 gram (36+2). Dochter van Elf84!
    > Op 5 juli 2015: ♡ M. 3360 gram. Dochter van Naa!
    > Op 22 juli 2015: ♡ ♂ 4315 gram. (39+4) Zoon van MissJuul!
    > Op 28 juli 2015: ♡ ♂ Zoon van Wensje88!
    > Op 5 augustus 2015: ♡ ♂ Zoon en ♡ ♀ Dochter van Liana84!

We have 6 boys, 9 girls, 2 surprises & 2 twins!

* XmoonlightX * Daantjuh85 * Linky * Naa * Liana84 * Erikatje * Sun123 * ButterflyNova * itakepictures * Mandy3 * steunen Moeders voor Moeders

Afspraken
    > Mandy3- controle vk - 31 augustus
    > Itakepictures - controle vk - 3 september
    > LianneE - controle vk + liggingsecho - 4 september
    > ButterflyNova - intake kraamzorg - 4 september
    > Cosy - intake fertiliteitsarts - 16 september
    > ButterflyNova - controle vk - 16 september
    > Sun123- liggingsecho - 17 september
    > LianneE - controle vk - 18 september
    > LianneE - controle vk - 23 september
    > Itakepictures -groeiecho- 23 september
    > LianneE - controle vk - 30 september
    > LianneE - controle vk - 7 oktober
    > ButterflyNova - liggingsecho - 7 oktober
    > LianneE - controle vk - 14 oktober
    > Itakepictures -groeiecho- 28 oktober

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin*
    Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3)
    Oktober 2014, Liana84. (5+1)

Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden

16. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Oew spannend Logan! Wij duimen weer hoor! Heb je ook nog weer metingen??

Butterfly beterschap meid!! Onwijs irritant zo'n snotneus.. En ga er maar vanuit dat het allemaal iets langer duurt voor het over is.

Linky, jaa... Ik houd er rekening mee dat dat slapen niet meer zo gaat worden als dat het was. ;) :) Hihi, maar vervelend vond ik het wel!

En sorry, ik ben de rest even weer kwijt! :O Sorry..

Vanavond de laatste keer zwanger fit gehad! Was wel weer lekker! Nu maar douchen en dan zo naar bed! Kijken of ik langer slaap dan afgelopen nacht. Hihi. :p

17. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Goedemorgen! Ben ook weer aanwezig!

Logan, spannend :)

Butterfly beterschap!

Erikatje, laatste keer alweer?! Je gaat spannende dagen tegemoet; lekker genieten van je vrije tijd :D

Lekker geregeld die kraamzorg-intake, Lianne ;)

DL heeft me vanmorgen lekker gefopt. Ze is rond 21u gaan slapen, ik hoorde om 5u wat gerommel in haar kamertje. Dus ik flesje maken, kom ik terug..slaapt mevrouwtje gewoon weer. Ze is nog steeds aan het slapen, maar laatste voeding is nu al bijna 12u geleden. Dus ik vind het mooi geweest :p hihi

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

Bijdehandte tante die dochter Elf :)

Butterfly hoe is het met je snothoofd?

19. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Butterfly.. hoe is het met de verkoudheid.. dat is altijd knap vervelend.. hopelijk is het weer wat minder

Erikatje.. wow wat komt het lekker dichterbij en wat heb je prachtige mooie buik.. ben zo benieuwd wanneer we een dagje niks gaan horen

Logan.. spannend weer een eisprong.. nou moet het maar eens afgelopen zijn met dat wachten. Ik eis deze maand een positieve test! Nee zonder gein.. we duimen zo onwijs mee voor je.. ik denk dat heel paaseiland een gat in de lucht zal springen wanneer we dat nieuws lezen.. het is al zo vaak gezegd maar het is je zo onwijs hard gegund.. dikke knuffel! Zet hem op eitje lief!

Lianne.. wow goed dat je nog even had gebeld.. gelukkig net op tijd.. en ik moet nog steeds een beetje lachen wanneer ik steeds lees dat je weer doorweekt bent.. hihi de regen moet je wel hebben he!

Elf... ohhhh de herkenning.. snachts eruit strompelen, naar beneden gaan, fles maken, naar boven gaan, deur open en.. het slaapt.. hahahah Wel super dat ze zo lang geslapen heeft.

Sun.. haha die omschrijvingen altijd.. ik zie je dus ook rekken en strekken en dan.. BAM languit op de vloer.. schichtig kijkend naar de deur om er niet ineens een client binnen komt en dan in de slappe lach schieten! Maar serieus kuitkramp sucks.. Lag je niet in een plasje toen je viel? hehe

Bakegirl... badkamer bijna klaar!! en dan lekker de babykamer! Heerlijk een nieuw huis!! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Linky.. oe dat is vervelend dat je iets vergeet.. ik vraag me echt af hoe je dat dan zegt tegen je collegas.. beste collegas, mijn borsten staan op ontploffen en voordat we hier een serieuze overstroming hebben moet ik even naar huis hahaha..

Mandy.. leuk zo een proefkapsel! Ik hoop echt dat het wordt zoals je wilt.. nieuwsgierig vraagje.. heb je ook een trouwjurk? En is dat dan een speciale die je kan innemen of uitnemen zodat hij mooi om je buik valt.. of heb je nog een klein buikje en zie je het niet? Ik weet niet of het komt omdat het de 4e zwangerschap is maar ik heb nu dus al een enorme buik bij 13 weken.. ben ik heel blij mee hoor maar vraag me af waar het naar toe gaat haha

Naa.. ik hoop echt dat de spruw nu weg gaat... het heeft lang genoeg geduurd arm kleintje..

@ hier.. ik vind het wel raar.. volgens mij hebben we nu dus pas bij 20 weken weer een echo? Maar wellicht dat ik rond 16 weken een geslachts echo laat doen, denk je dat ze het dan al kunnen zien? Ik heb de behoefte om te weten of het een jongen of een meisje is. Dan kan ik het beter visualiseren en benoemen bij de naam zodat het meer gaat 'leven' zeg maar. Ik merk dat ik onbewust nog een kleine afstand hou. Ik praat er wel tegen hoor.. maar het is heel anders als bij mijn dochter. Ach alles is anders als toen haha. Morgen in ieder geval eerst een lekker weekendje naar Antwerpen met een vriendin!

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja hoor, ik heb ook een pret-echo laten doen met 16 weken en het was overduidelijk :D ik heb toen niks gezegd bij de 20W en toen nog een keer bevestigd gekregen dat het een meisje is ;)

veel plezier in Antwerpen!!

Deel Deze Pagina