Nog steeds aanwezig Ik heb wel het gevoel dat we de betere kant op gaan maar fijn is het nog steeds niet. Vannacht wel aardig goed kunnen slapen (gelukkig) we sliepen we pas tegen 00:30 uur, maar dat zorgt er wel voor dat ik beter aan een stuk door slaap. Hoesten klinkt ook vreselijk, menig zeehond zou er jaloers op zijn en doet pijn! Maar goed, rustig aan blijven ademen en hopen dat het snel wat beter wordt. Goed trouwens dat je zelf contact opgenomen hebt! Hadden ze ook geen mailadres ofzo? Ja volgens mij krijg je tussendoor geen echo meer als daar geen reden voor is. Je zou het wel met je vk kunnen overleggen maar je zou ook kunnen kiezen voor een geslachtsbepalingsecho. Zeker als je denkt dat het voor jullie dan meer gaat leven. Vrienden van ons hebben het beide rond de 16 weken laten doen en toen was het al goed te zien. Geniet van je weekendje Antwerpen! @Pretecho Wij hadden gisteren de 4D echo, maar onze dame lijkt nu al op haar ouders haha. Lekker eigenwijs De navelstreng lag deels voor haar gezichtje, toen weer een hand er voor en toen pakte ze ook nog haar voeten vast haha. Dus we mogen nog een keer terug komen! Wel heel leuk om weer te zien, ze gaapte ook nog een paar keer flink. Vond vl vooral mooi om te zien omdat dat voor hem iets (reflex) was dat echt bij het leven hoort. Net even iets anders dan het bewegen van armen en benen. Dame van het echobureau vroeg ook of we al uit de naam waren, de afgelopen weken hebben we het een beetje laten rusten maar bij thuiskomst ging vl toch weer actief aan het zoeken. Leuke is wel dat we telkens terug blijven komen op bepaalde namen en dat we nu 1 naam hebben die bij ons beiden op het 'lijstje' staat.. Benieuwd of dat dé naam gaat worden Liana, meis lees jij hier nog mee? Kan me voorstellen dat je nog even wat anders aan je mooie koppie hebt maar ben benieuwd hoe het gaat. Gisteren was toch eigenlijk je oorspronkelijk uitgerekende datum? Dan nog iets anders, ik merk af en toe dat wanneer ik op sta van de bank dat ik dan een soort van steek in de schaamstreek krijg. Valt dat onder bandenpijn?
Ja.. dat wel.. dus ik ga zondag wel even vragen aan die dame hoe dat nou zit. Ik denk hallo beetje pro-actief. Of ze dachten nou die neurotische zwangere dames bellen vanzelf wel leuk hoor 4D echo, heb je een foto? @bandenpijn: ik heb allerlei pijntjes als ik opsta.. 's nachts ben ik vaak helemaal stram en stijf en strompel als een 80 jarige naar de wc.
Nou inderdaad! Want wat nu als jij niet zelf had gebeld? Beetje makkelijk Heb 1 foto maar daar ligt madam heerlijk met haar hand voor haar gezicht, verder zie je echt nauwelijks iets. Ik hoop dus dat we in de herkansing een betere foto krijgen, die kan ik dan ook met jullie delen Haha dat strompelen herken ik wel, soms sta ik op en dan kan ik gewoon niet normaal lopen
Beterschap butterfly! Wat rot dat je zo'n snothoofd hebt Logan spannend! Duimen deze maand voor je Leuk mandy een proefkapsel Gek idee alweer laatste keer erikatje, komt nu echt dichtbij he? Linky hoe is het afgelopen met je boobies gisteren? Geen ontploffing gehad? En hoe is het met de sprong van de kleine meid? Haha handig die intake van kraamzorg lianne, gelukkig nu wel geregeld toch? Elf wat heerlijk meis dat je kleine meisje zo goed heeft geslapen. Wat zei je tegen haar vanmorgen? 'Ga zo door!' Eiffel herkenbaar hoor dat je buik sneller gaat uitzetten. Maar kan ook zomaar tijdje stil staan straks hoor. Spruw hier bijna weg.. Zo ben je 7 weken aan het tobben met nystatine. 3 dagen daktarin en het is zo goed als weg. Meisje ook weer haarzelf, veel slapen en vrolijk als ze wakker is en zo nu en dan wat krampjes. Maar weer helemaal zoals we haar kennen
Had ik maar collegas op locatie, dan kon iemand het overnemen... Ik werk alleen in een praktijk, dusals het echt heel beroerd uit komt moet ik klanten gaan afbellen. (die krijgen natuurlijk niet te horen dat mijn borsten op springen staan ) Met 16 weken kun je het geslacht in 99% van de gevallen goed zien. De meeste echobureau's doen de geslachtsecho ook vanaf dat termijn. Officieel staan er tussen 12 en 20 weken geen echo's gepland, maar je kunt het altijd vragen aan de vk, als een soort extra geruststelling. Veel plezier in Antwerpen! Leuk zo'n 4D echo! Heb je ook een filmpje me gekregen of doen jullie dat bij poging 2? Die steken, dat klinkt als bandenpijn. Zou ook niet weten wat het anders wezen kan.
Hihi butterfly ben je net naar Utrecht geweest ? Zeehond uit gracht Utrecht snel weer de zee in | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl flauw.. maar kon t niet laten! Naa, idd de kraamzorg is geregeld ik hoopte alleen dat ze voor de rest de administratie op orde hebben fijn dat de daktarin werkt!!!
Naa, wat fijn om te lezen dat het beter gaat met jullie meisje!!! En dan zit je eerst 7 weken met andere spul.. Pff.. Fijn dat ze weer zichzelf is! Butterfly, maar dat ligt ook zo lekker met je hand voor je gezicht! Hihi! wanneer mogen jullie voor de herkansing?? En je mag wel isla moos dat is ook fijn voor je keel en anders sabbelsnoepjes! Die van Vicks ofzo, dan slik je meer en gaat het sneller over! LianneE, goed van je dat je zelf even gebeld hebt! Wel beetje jammer.. Maargoed, das de intake en niet degene die je kont helpen straks!! Wat fijn Elf! Minder dat je dan net de fles klaar hebt snachts en ze dan weer slaapt.. Hihi. Alsof ze het expres doet! Idd Linky, hoe is het met je boobs afgelopen?? Geen lekvlekken gekregen?? Eiffel, als jij dat fijn vind kun je zeker een pretecho laten maken dan!! En volgens mij kunnen ze het dan ook al zien! Maar ik ben niet degene die daar alles van weet. Hihi. Het is zeker een gek idee! Echt kunnen aftellen.. Ik kruip vanaf maandag ook onder een steen! (ook op fb) Hihi! Ik kom tot de conclusie dat mijn telefoon steeds meer van die woorden herkent.. Haha, die je normaal nooit gebruikt! Hehe!
Whaha LianneE!! 😂 Ik heb trouwens vanacht heerlijk geslapen! 1 x wezen plassen maar toen sliep ik binnen een uur weer en ik denk verder 10 uur liggen pitten! heerlijk
Eiffel lief dat je het vraagt! Heb een prachtige jurk. Had deze al uitgezocht voor de zwangerschap. Geen speciale zwangerschaps jurk dus. Maar een echt prinsessen jurk vind ik haha! Maar groter besteld en bij de vorige passing was die nlg iets te groot. Buik groeit wel hard dus spannend. 7 september laatste pas en definitief afspelden! Kapsel is verplaatst naar volgende week, jammer maar komt me wel goed uit
Naa wat fijn dat de spruw bijna weg is! Zo zie maar weer dat het goed is dat je hebt volgehouden en dat je nu Daktarin mocht gebruiken. We hebben er ook een filmpje bij gekregen Linky, moet alleen het resultaat nog bekijken. PC speelde het bestand niet af De digitale foto's die we mee hebben gekregen laten weinig zien haha. Dus ben wel benieuwd naar het filmpje! Erika, we mogen 12 sept voor de herkansing. Mocht zelf een moment kiezen en aangezien we die dag naar de infodag in het ziekenhuis willen gaan we het combineren. Anders blijven we op en neer rijden Misschien helpt het dan ook dat we 's ochtends gaan?! Haha en een telefoon die woorden herkent, heel herkenbaar Ik ga je wel missen hoor vanaf maandag maar begrijp het helemaal. En wat fijn dat je vannacht beter geslapen hebt! It wasn't me Lianne Die zeehond moet een heel avontuur gehad hebben voordat ie in de Utrechtse grachten kwam. Spannend Mandy, maar ze kunnen je jurk vast prachtig maken ook met zwangere buik Geweldig dat jullie grootste wens straks er bij is tijdens jullie huwelijk!
Mandy je zal de eerste niet zijn denk ik met dit 'probleem' je zal er vast prachtig uit zien!! ik ben binnenkort nog getuige dus moet ook nog even wat vinden.. iemand tips? GEEN mamalicious daarin zie ik er uit als een worst op pootjes haha Butterfly maar inderdaad hoe komt seabert daar
Ik had vd week een heel bericht getypt, maar zie dat ie niet geplaatst is.. linky en hoe bevalt het werken? Ik mag er dinsdag weer aan geloven. Heb wel zin, maar ergens ook weer niet haha.. Gelukkig kolf ik niet meer.. Haha hopelijk is het allemaal goed afgelopen bij je. Elf WoW! Jullie hebben wel een lekker slaapkopje zeg! Jaloers. Hier slapen ze van 22:00 tot 7:00, mag ook niet klagen... Maar soms nog wel ff speentje geven. Eiffel 13 weken! Top zeg! Begin je er al langzaam in te geloven? Wij hebben een geslachtsbepaling laten doen met 17 wkn. De piemeltjes waren overduidelijk aanwezig! Mandy spannend zeg die laatste passing. Ben super benieuwd naar de foto's van jullie grote dag! Je bent Iig prachtig zwanger! Erika heerlijk dat je nog ff een nachtje heb kunnen slapen. Geniet er maar van duurt heel lang voor de volgende lange nacht Hahahahhahahahahahah flauw, maar ik pis bijna in m'n broek hahahah
Zit hier wellicht iets bij: Positiejurken als je zwanger bent online | Dresses Only Anders gewoon eens zoeken op zwangerschapsjurk en wie weet wat je tegen komt.
Lianne, Tiffany Rose heeft echte feestjurkjes (van gala tot iets meer casual-feestelijk), wel een beetje prijzig soms. En anders op asos.com kijken? Wat mij betreft mag Steps eindelijk eens een positiecollectie gaan maken Zo ik ben gaar, vanmorgen om 6:30 al begonnen met fotograferen op een bruiloft (5u uit bed... ik ben echt geen ochtendmens), was om 18:00 klaar. Wel een erg relaxte planning en had een fantastische tweede fotograaf mee dus was prima uit te houden. Morgen een soort sport & spel dag van het werk van manlief, ik zoek nog een reden om niet mee te gaan, iemand een tip? Zoooo geen zin in, wil gewoon lekker niksen morgen.
Plots opspelende zwangerschapskwaaltjes? Rugpijn/bekkenpijn (kun je ook niet sporten of lang staan dus aanmoedigen gaat ook niet), uhm...misschien dat je toch te veel gedaan hebt vandaag waardoor je echt moet rusten morgen (was dat een harde buik die je voelde?)
Hee volgens mij is het weer weekend hier Wij hebben vandaag voor het eerst gezwommen met de kleine meid. Ik was wel wat huiverig, want gisteren heeft ze de hele middag en avond gehuild. Maar het was super! Ik kan het iedereen aanraden! Ik heb geen baby gezien die het niet leuk vond, terwijl we met een grote, drukke groep van zeker 15 baby's + ieder twee ouders waren!
Klinkt heel leuk Linky!! Ik hou niet zo van zwemmen, maar het is misschien wel een keertje leuk om te proberen
Klinkt leuk Linky! Staat ook op mijn 'verlanglijstje' om te doen met de baby Inderdaad rustig! Ik heb de hele middag liggen slapen en ga om manlief een plezier te doen zon naar dat van zn werk zodat we daar kunnen eten
Spannend Daan weer werken! Linky klinkt heerlijk, wij gingen met zl ook geregeld zwemmen maar zit er over na te denken met dl babyzwemmen te gaan doen Waar we bij de nystatine kind hadden met krampen hebben we met de daktarin een kind dat erg misselijk is en geregeld uitgilt van het zuur dat omhoog komt. Nog 5 dagen doorbijten en dan stoppen ermee en hopelijk blijft het weg!