Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Vandaag weer met zen 4en voor een afspraak!

Naa fijn dat het rustig is en hopelijk mag je snel weer naar huis..

Bloempje wat fijn dat alles goed is!

Ahh lianne auw hier ook al 2 keer van de trap gelazerd :) niet zo handy haha

Vl is hier ook wisselend hoor, ene moment heel betrokken lief kusjes geven en kletsen en volgende moment dat ik denk Hallo ik ben zwangen beetje rekening mee houden... :)

Andere meiden ook veel succes met de afspraken en logan ik hoop dat de arts nu eindelijk iets voor je kan betekenen..!

2. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes met alle afspraken vandaag!

Lianne pas je op!! Straks breek je nog wat!

Elf wat super lief van je vriend zeg!

Mamayo wat rot die wisselende cyclussen, geen peil op te trekken voor je dan :(

Bedrust is ook helemaal niet leuk maarja het moet maar even,. Welzijn van kleine gaat voor. En daarnaast heb ik het al eerder gedaan vanaf 22 weken alleen nu heb ik ook een klein jongetje rondlopen en ondanks dat daar voor gezorgd word je wil zo graag ook zelf er voor hem zijn.. Gelukkig vind hij knuffelen op bed ook heel gezellig. :)

3. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes met de afspraken meiden.

Fijn dat het rustig bij je is Naa. Fijn dat Vl zorgverlof op kan nemen als je naar huis gaat.

Zo schattig elf, dat je vriend QT heeft met zijn dochter.

11 juni heb ik een groei echo, weet niet of je het nog kan wijzigen op de lijst.

Bloempje fijn dat alles goed was.

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Logan hoe is t lieverd?

5. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Bloempje gelukkig goed nieuws!!
    Volgende week weer?

Naa ik hoop dat je vandaag naar huis kunt! Lijkt me lastig om bedrust te houden met je kleine man thuis. Wel heel fijn dat je vriend wat kon regelen!

Lianne wel een beetje uitkijken! Je bent toch niet voorover gevallen?

Iedereen succes met de afspraken vandaag! Ik heb mijn echo om 11:00. (verder Missjuul diabetes poli, Logan belafspraak en... Nog iets, zo ff checken...)
    Edit: wensje! Jij ook succes!

Mandy had je nou ook alweer getest of stel je het nog een dag uit?

6. LianneE

LianneE Niet meer actief

Nee, ik ben niet op mijn buik gevallen oid. Ik ben soort van door mijn enkel heengestrompel-struikelt. zou wat zijn.. VL is gisteren uit het gips gegaan ;)

Succes met de afspraken vandaag meiden!

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dames succes vandaag met de afspraken!

Naa, fijn om te lezen dat de nacht aardig goed gegaan is. Ik hoop dat ze je snel mogen laten gaan. Fijn ook dat vl zorgverlof zou kunnen opnemen, zo kun jij echt rust houden :)

Lianne, oei dame! Hopelijk hou je er niet teveel pijn aan over.

Hier heb ik vanochtend een afspraak met de HA. Heb allemaal rode bultjes op mijn buik :$ Waarschijnlijk warmte bultje oid. maar wil het toch even laten nakijken.

8. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes met de afspraken allemaal, het zijn er weer een hele rits!

Lianne, zou wat zijn, vl uit het gips en jij erin ;)

Naa, wanneer hoor jij het plan vandaag?

Butterfly, hmm.. rode bultjes?? Goed om even te checken, kun je vandaag meteen terecht?

We gaan binnenkort een weekendje weg met het werk, we kregen vandaag de planning vd activiteiten door. Leuk op strand beach volleyballen en een zeskamp. Ik ben wel vh actief bezig zijn, maar moet maar kijken wat ik mee kan doen. Een volleybal in mijn buik lijkt me ook niet zo'n strak plan (nou kan ik toch totaal niet volleyballen, dus das mss wel een mooi excuus ;)).

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik kreeg gisteren ook opeens rare plekken van de zon. Had gelukkig factor 50 mee (naast 30) dus kon daarmee schade beperken. Goed dat je je bultjes laat nakijken Butterfly!

Joepie Sun.. Beach volleyballen.. inderdaad een mooi excuus voor dingen die je niet leuk vindt :D

10. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Er is iemand verdacht stil vandaag :D

11. Logan

Logan Niet meer actief

Tussen nu en 12 uur heb ik mijn afspraak. Laat het daarna gelijk weten ;)

12. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ja gelukkig wel! Ze hadden nog een plekje. Betere het zekere voor het onzekere :)

Zou goed bekijken wat je wel en niet kunt doen, kun jij mooi de punten telling bij houden ;)

Oei, in je gezicht of.. ? Mijn buik is niet in de zon geweest, zou alleen van niet goed ademende kleding kunnen komen of van de buikbalsem die ik er eergisteren op gesmeerd heb? We horen het zo!

13. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Haha ;) ze is vast aan t oefenen voor als het echt zo ver is :p

14. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja in mijn nek en gezicht. Maar is gelukkig weggetrokken dus zit er weer toonbaar bij op het werk ;) dat van die zalf zou het ook kunnen. zeker als je 'm net gebruikt kan het zijn dat je daar op reageert. ben benieuwd.

bleh mijn enkel doet toch wel pijn.. heb daarmee al een keer met verrekte banden in het gips gezeten en sindsdien mijn zwakke plek :(

15. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wat dat betreft kan je beter in het weekend bevallen, dan is het hier altijd stil en valt het niet zo op ;)

16. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Lekker hoog houden dan! Misschien nog even koelen voor de zekerheid?

17. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Vreemd butterfly!
    Kan best van de warmte komen.. Geen jeuk of last van?

Mandy haha ja opvallend... ;)

Idd een mooi excuus sun :D
    Al zou ik het toch wel jammer vinden..

Hier de afspraak alweer gehad. Was iets eerder aan de beurt. :$:D
    Groei gaat keurig, ze ligt helemaal vast in het bekken, maar hogere bloeddruk blijft een puntje. Ze willen me graag snel weer terug zien, dus maandag 18 mei controle gyn, als mijn bloeddruk hoog blijft willen ze me rond 38/39 weken inleiden. Alleen van die spanning zou ik alweer een hoge bloeddruk kunn krijgen...

18. Logan

Logan Niet meer actief

Ze geven me niks, pas als het vaker gebeurd. Eisprong is geweest zei ze en een cyclus binnen 6 weken is acceptabel. Dus... zoeken we het zelf maar weer uit.

19. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Linky, eerder aan de beurt? :(:$:D Moet niet gekker worden.
    Stomme vraag misschien, maar wat voor risico's heeft een hogere bloeddruk dan? Ik bedoel of met 39 weken ingeleid worden of afwachten tot het vanzelf komt met week 40-42 maakt dan blijkbaar toch veel uit?? Ik snap dat je van dat idee alleen al een hoge bloeddruk krijgt, 38 weken is opeens ook wel heeuul erg snel!

Logan, nou lekker dan zeg...
    Heb je wel al je vragen kunnen stellen en beantwoord gekregen?
    Je zou bijna hopen dat volgende maand ook een lange cyclus is (als het nu niet raak is), zodat er misschien wat actie komt! Hoe voel je je erbij?

20. Logan

Logan Niet meer actief

Jawel maar ze willen afwachten. Ik heb echt een eisprong gehad en dat is goed zei ze. We zien wel. Ben er een beetje klaar mee

Deel Deze Pagina