Potverdorie Logan, volgens mij zoeken jullie het al veel te lang zelf uit. Moet je op je kop gaan staan voordat er wat gebeurd? Linky, fijn dat ze je goed in de gaten houden.
Wat is het toch kut he.. En al die stomme regeltjes Mijn gyn wilde het eerst ook volgens de regels en toen dus geen hulp. Heb toen face to face met haar gesproken en dat heeft geholpen! Misschien een idee?
Tggg Logan balen weer! Alsof je nog niet lang genoeg gewacht hebt.:x Sun hoge bloeddruk kan ervoor zorgen dat de placenta en de navelstreng te weinig voedingsstoffen en zuurstof geven, wat heel gevaarlijk kan worden voor r kindje. Dus dan willen ze het liever halen voor het zover is. Met 38/39 weken is afhankelijk van hoe de bloeddruk de volgende keer is. En ik moet deze week elke dag zelf bijhouden.
hahaha Linky die reden om je bericht aan te passen Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden! Hoop dat je bloeddruk toch netjes binnen de grenzen blijft. Logan, wat balen... Toch nog even je NOD afwachten. Of heb je weer getest vanmorgen?
Reden: je kunt een kindje niet haken whahahaha, wordt deze reden automatisch geformuleerd of heb je dat zelf geschreven? On topic: oké dat met bloedtoevoer en zuurstof voor het kindje is inderdaad wel een goede reden om niet nog 1-2 weken te wachten . Dat je dat zelf mag bijhouden, of komt dat omdat je 'er verstand van hebt' zeg maar (heb even geen andere woorden...)
Je kan de reden zelf noemen voor wijzigen (ik laat m meestal leeg) maar deze is wel hilarisch spannend Linky, 38 is inderdaad dichtbij. Logan, balen zeg snap dat het heel frustrerend is voor jullie.
Ze willen me niet laten blijven alleen omdat de bloeddruk hoger is. Het is nog niet extreem. Daarom moet ik zelf de klachten in de gaten houden (misselijk, hoofdpijn, vocht vasthouden, druk op bovenbuik of sterretjes zien) en als een daarvan erger wordt: meteen naar het zkh. En dat ik het dan zelf kan meten vonden ze alleen maar mooi meegenomen
Face to face al vaak genoeg geweest. Ik begon zelfs een keer te huilen, echt gemeend niet om mijn zin te krijgen. Toen kreeg ik een zakdoek en ze ging verder met dr verhaal. Ik weet ook ff niet meer wat ik moet. @Elf, nee niet getest. Gister is geprikt op hcg ook en ik denk dat ze wel zouden zeggen als die iets verhoogd was. Ik wacht tot donderdah weer denk ik.
He Logan wat vreselijk irritant dat je nu alsnog zit. Is overstappen naar een ander ziekenhuis of een second opinion aanvragen geen goed idee? Want hier kom je ook niet verder :s Hoe lang moet het nog duren voordat ze écht gaan helpen?
Wat frustrerend zeg... snap dat je het even niet meer weet allemaal Ik ben geneigd om voor een second opinion te gaan (Duitsland of Belgie), maar weet niet hoe je daar tegenover staat.
Ik zou ook zeggen second opinion. Hoeft niet meteen de grens over maar gewoon een ander ziekenhuis in de regio?
Pff het is in deze situatie gewoon een 'nadeel' dat jullie jong & gezond zijn. Als je 30+ was hadden ze je nooit zo lang laten aanmodderen volgens mij. Is dat ook waarom ze bijv. IUI niet willen proberen, of je cyclus nauw volgen dmv echo's om te zien wat er allemaal gebeurd?
Pfff wat een ellende logan Ik heb iemand in mijn zwangerfit clubje met ongeveer het zelfde verhaal als dat jij hebt.. minder lang bezig maar uit eindelijk wel in aanmerking gekomen voor IUI.. zou je niet inderdaad opzoek kunnen naar een gyn die je wel wilt helpen (miss het ziekenhuis waar zij ook is geweest..?)
Dat is het ook hoor. Toen ik na mijn bbz vertelde aan de gyn in dtc dat we naar de fertiliteitsarts gingen zei ze nee hoor, zeg maar afm jullie zijn zo jong. De huisarts zei ook, hormonen krijg je niet op die leeftijd. Ik heb een second opion gevraagd bij het geertgen. Verhaal uitgelegd, miskramen, waarom ze niets willen doen... Als hun ook niks willen vrees ik dat ze gelijk hebben, zo wel dan rijden we wel een stukje verder.
Goed zo meis, ik word er gewoon boos van dat ze je telkens zo naar huis sturen. Ben bij de HA geweest en waarschijnlijk 'gewoon' soort van warmte bultjes. In ieder geval niets zorgelijks, gelukkig
Jeetje Logan wat een ellende.. Vind zo rot voor je meis Linky rustig aan dan meis en idd goed in de gaten houden! Snap dat het idee van inleiden dan ineens wel dichtbij komt. Ik ben weer thuis dus dat is heel fijn, komende week volledig bedrust en daarna rustig aan stapje voor stapje kijken of ik wat meer kan doen.
Wat fijn meis! Heerlijk weer in je eigen omgeving. Moeten we een stapel films / series en boekjes komen brengen? Ik hoop echt dat deze bedrust je goed gaat doen.
Wat een onzin zeg inderdaad. Ook als je jong bent is bijna 3 jaar bezig zijn zonder resultaat (al zullen ze dat vanwege de miskramen vast niet zo zien, je bent toch zwanger geweest) gewoon echt superlang. Hoe lang willen ze je dan zo door laten gaan, tot je 30 bent? Goed dat je een second opinion hebt aangevraagd, ik hoop dat ze je daar kunnen helpen!