Ik sta te stuiteren!! Hoe blij kan je zijn? Te debiel voor woorden, misschien gebeurt er alsnog niks... maar eindelijk gebeurd er wat!
Ohhh ik snap je zo! Eindelijk herkenning voot je problemen! Ik was ook blij met de mmm. Eindelijk stappen
Ja logisch toch. Ben super blij voor je dat er eindelijk actie word ondernomen Thanks nog het d'r opzetten van m'n afspraken.
Klinkt wel logisch dat je longen wat in elkaar gedrukt worden door je bm. Durf niet te zeggen of het een typische zwangerschapskwaal is, maar dat je, soms benauwd kan zijn volgens mij weer wel.
Mandy, super mooie test! Dit is vast je mooiste dag van 2015, kan niet beter! *haalt ook een tros bananen uit de kast voor een dansje* Logan, oh wat fijn dat ze jullie daar tenminste serieus nemen zeg! Ik hoop van harte dat er nu eindelijk actie komt! Ik ben zelf altijd een beetje sceptisch en denk dan 'eerst zien dan geloven', maar een beetje optimisme kan geen kwaad. En 1 juni is al bijna! Eigenlijk ook wel een bananen dansje waard, hoe gek ook Missjuul, nou jij had je ook wel een betere tijdsbesteding kunnen bedenken vandaag zeg. En eiwitten in je urine betekent waarschijnlijk... ???? Blaasontsteking? Of diabetes? Liana, wat vervelend zeg die benauwdheid. Ik heb het een paar keer gehad, op het werk, was ik iets aan het uitleggen en kreeg ook bijna geen lucht. Maar dat was binnen een minuut weer voorbij, dus eigenlijk geen idee...(waarom vertel ik dit eigenlijk, voegt niks toe ). Enne..herkenbaar met het woordje fijn Erikatje, heb je zwanger en fit overleefd gisteren of was het zwanger en futloos voor jou?
Hèhè! Eindelijk een ziekenhuis dat inziet dat je wel wat hulp kan gebruiken!!! Ben echt super blij voor je dat je weer een volgende stap kunt zetten!!! Ook lekker snel gehandeld van ze! Missjuul balen meid, het zit je niet echt mee... Hopen dat je morgen een beetje.betere uitslagen hebt, eiwitten in je urine is best wel serious business. Liana ik herken het benauwde wel, maar pas veel later in de zwschap. Dat kwam toen idd door de bm die in de weg begon te zitten. Misschien is het bij jou eerder omdat het met twee mini's wat meer ruimte inneemt?
Super Logan!!!!!! Hoop dat ze inderdaad echt wat voor je kunnen betekenen! En top dat ze zo snel terugbellen!! Hmm meiden het is weer dinsdag
Liana: Dat buiten adem zijn tijdens het praten herken ik wel. Heb ik al vanaf het begin van de zwangerschap Denk dat ik te oppervlakkig adem. Maar heb het nog niet gehad zoals jij beschrijft.. vervelend zeg! Sun, eiwitten in urine kan zwangerschapsvergiftiging betekenen Sterkte Missjuul morgen!! edit: Naa, superfijn dat je thuis bent!!!
*dropt even snel binnen* Gefeliciteerd Mandy! Echt zon mooie dag vandaag! Logan, wat fijn, eindelijk weer wat nieuwe hoop! Hier van 10-17.30 in mijn tuin en de schuur aan de slag geweest. Alle zaailingen staan in de tuin en de schuur heeft er in maanden niet zo netjes uitgezien. Ben er wel kapot van dus vandaar een heel summier bericht van mij
Mandy!!! Super gefeliciteerd 2x!! wat ben ik blij voor je! Logan ook een dansje voor jou, ik kan mij jou blijdschap zo goed voorstellen eindelijk iemand die wat voor jullie wil doen! Jeetje Missjuul we gaan toch niet gek doen? Ik duim voor je hoor! Liana wat vervelend die benauwdheid.. Ik ken het ook wel maar idd pas sinds paar weken en vooral als ik wat in elkaar gebogen zit. Lianne hoe is het met jou enkel?
Aauuw lianne, je hebt een beste smak gemaakt ijs er op en omhoog met dat been! Jullie bank lijkt trouwens op die van ons
Oeh lianne dat lijkt me een banden gevalletje.. Althans ik herken het van mijn vriend die al heel vaak banden verrekt en ingescheurd heeft. Heb je iets van tape of rekverband thuis voor ondersteuning van je enkel? Met mij gaat wel oke hoor.. Buik is relatief rustig vergeleken met afgelopen dagen maar wel stuk pijnlijker dan de afgelopen weken. Net ook even ontzettende huilbui gehad, mijn zoontje is ook erg van slag door de afgelopen dagen en bij mij moesten de spanningen er ook even uitgehuild worden denk ik..