Veel plezier Daan! Nee, Lianne... vandaag ongesteld rijmt met geen enkele ovu. Het is misschien maar goed dat deze cyclus voorbij is.
Echt k.u.t. Logan Wat raar dat het niet te rijmen valt met je ovulatietesten.. Daantje super blij voor jou!! Geniet van je mannetjes! Naa hoe is het met jou nu?
Logan, raar van die ovutesten, misschien was er wel een eitje mar niet gesprongen? Aftellen naar 1 juni! Knuffel
Daantje, jaaaahhh *hypert mee*, bijzondere dag voor jullie! Lekker met je pikkies naar huis!! Geniet er van!
Met mij gaat wel oke hoor. Buik vannacht wel weer even onrustig geweest nu weer rustig.. Alleen dat niks mogen Weet dat het heel belangrijk is om even niks te doen maar had toch graag gewoon bezig kunnen zijn met de dingetjes die iedere zwangere in de laatste weken nog wilt doen.. Nja er zijn ergere dingen maar soms vind ik mijzelf eventjes een beetje zielig 😜
Dat kan ik me best voorstellen, zo had je je het laatste trimester niet voorgesteld. Echt balen meis, best lastig om het te accepteren en zien als een goede daad ipv de dikke vette tegenvaller die het is. Knuf!
Ook van mij een succes, Sun! Naa, hartstikke begrijpelijk dat je jezelf soms even zielig vindt. Dat mag best. Zo had je je verlof gewoon niet voorgesteld. Hele dikke knuffel!
excuses voor alle losse posts, ben een beetje warrig vandaag . Komt vast omdat ik zo stijf was van het tuinieren dat ik zo ongeveer de hulp van een hijskraan nodig had om mijn bed uit te komen. En dan moet ik vanavond ook nog sporten met die pijnlijke benen en billen
Ik word net gebeld door de huisarts. Vanmorgen had ik ze gebeld vanwege die verwijzing. Ze zouden eerst een nieuwe maken maar nu wil de arts mij eerst zien. Er is een arts in opleiding dje ook op afdeling gynaecologie heeft gezeten en daar moet ik heen. Als ze me die verwijzing niet geven sla ik echt de hele boel kort en klein daar. :x
Nee niet zo eigenlijk.. Heel onwerkelijk! En vandaag voel ik ook amper wat, dus dat is "jammer".. Inderdaad wauw! Jouw doel! Topper ben je
Jemig, ook dat nog. :x Geertgen heeft toch al aangegeven je te willen helpen? Je moet gewoon die verwijzing krijgen!
Wauw cosy, je bent er bijna! Logan je hebt toch al een afspraak staan daar?? Dan kunnen ze de verwijzing toch moeilijk intrekken?? Naa je mag je best rot voelen, dit is niet hoe je je laatste trimester in wilt gaan