Logan ik begrijp heel goed wat je bedoelt maar je kunt niet altijd invullen hoe het voor een ander is. Het is niet zo dat zonder MvM onvruchtbare vrouwen NOOIT kans maken op een kind he, met de urine kan slechts 1 middel gemaakt worden dat kan helpen. Ik kan me heel goed voorstellen dat zeker in het prille begin veel mensen het spannend vind. Ik vond het vorig jaar ook ontzettend pijnlijk om in het verdriet van de miskraam ook nog MvM af te bellen. En niet iedereen heeft er iets mee/zin in
Maar dat is het hem juist. Je hebt er geen zin in... ik heb geen zin in de situatie waar ik in zit. Als ik mocht kiezen ging ik kannen vullen namelijk En dat het spannend is omdat je zelf nog pril bent is logisch, wat ik zei, ik ga me zelf ook pas weer aanmelden na een hartslag. Je kunt desnoods de laatste zes weken nog meedoen. En ja, het is een gedoe, dat snap ik. Maar gewoon geen zin vind ik een kul reden. Edit: ik zal niemand wat opdringen dus ik zal er over ophouden. Moge duidelijk zijn wat ik er van vind.
Het is echt voor iedereen anders. Een discussie hierover is zinloos; er is geen goed of fout. Of 1 waarheid. Jouw standpunt moet er kunnen zijn, net als dat van een ander.
Leuk butterfly veel plezier. Ittakesapicture klinkt erg gaaf die bruiloft. @ mvm iedereen moet inderdaad doen waar die zich goed bij voelt. Of dat wel of niet meedoen betekent is een persoonlijke keuze. Vriendlief is een hengeltje uit gaan gooien. De schat denkt dat hij nooit meer kan vissen als de baby eenmaal geboren is en ik ga gezellig naar Kijkduin lunchen en een drankje doen.
ITP dat klinkt als een onwijs leuke bruiloft. Erikatje hahaha zwanger en futloos Bloempje snap je angst hoor, ik vond het ook heel rot na miskraam te moeten afbellen. Maar kreeg daarna zo'n lieve mail van de consulente dat dat maakte dat ik toch weer mee wilde doen de keer erna. Maar ik twijfelde ook over starten voor of na echo. Anyway doe wat goed voor jou voelt dat is altijd het belangrijkste Hier vannacht buik rustig gebleven dus dat is heel fijn
zo lalalalala ik nergeer de discussie gewoon kijk das beter nieuws!! dat zijn de echte blaadjes, die eerste dat zijn de kiemblaadjes ITP: klinkt heel tof! was dit de bruiloft die misschien samen zou vallen met de begrafenis? Edit: Naa, wat fijn! hopelijk blijft het rustig op buikgebied Elf, schiet het kamertje op? mijn plan voor vandaag: ben naar de geraniummarkt geweest met mijn mams en heb daarna lekker koffie met iets lekkers genuttigd. Ze hadden alleen geen spruitkool en laat dat nu net het enige zijn wat ik zelf niet heb gezaaid dit jaar, zul je altijd zien . Nu mijn tuintje in om de aankopen te planten en verder straks eindelijk onze vakantie vastzetten/ boeken.
Dames, links onder in mijn rug zit een spier waarvan ik een pijnscheut krijg als ik mijn been verplaats (tijdens het zitten) of wanneer ik even anders op de bank wil hangen. Herkenbaar?
Niet bij mezelf butterfly, maar gisteren in de cursus twee keer hetzelfde gehoord. Er werd gezegd dat het normaal is. Heb je er nog steeds last van? En heb je het vaker? (ischias is trouwens ook nog mogelijk, klinkt eng, maar is het niet, alleen wel vervelend).
Toevallig nu de laatste dagen dat het opvalt. Alsof er een spier niet helemaal lekker zit daar. Ik hou het even in de gaten, dacht wellicht herkent iemand het. Vl en ik hebben zojuist een optie genomen op een kinderkamer en box. Wordt m waarschijnlijk wel maar aangezien we het cadeau krijgen willen we toch even overleggen
Hallo dames . Sja, wat mvm betreft, ieder zijn eigen keus. Zal niet de hele discussie weer oprakelen. Vind voor beide standpunten wat te zeggen, maar uiteindelijk is het ieders eigen keus. Ik ben blij dat ik mee heb gedaan. Naa, wat fijn dat het rustig is gebleven! Butterfly, is bij mij niet herkenbaar, die spier. Leuk dat jullie een optie genomen hebben op de box en kinderkamer. Ik hoor net dat wij ons kamertje van mijn schoonouders krijgen. Wij zijn vandaag naar een grote markt geweest ergens in een dorp een eindje verderop. Daarna zijn we verder gegaan met het inruimen van onze nieuwe inbouwkast. De kast die op de toekomstige babykamer staat kan nu uit elkaar gehaald worden en foetsie. Nog even en we kunnen beginnen met inrichten.
Mooi hoor!! En wat een verwennerij allemaal hier hebben we alle grote dingen zelf aangeschaft en hebben alleen een kussen cadeau gekregen tot nu toe Niet dat het me uitmaakt hoor.. is alleen maar leuk voor jullie bofkonten!
Lief dat jullie die kamertjes cadeau krijgen dames! Wij gaan zaterdag eens kijken wat er allemaal te krijgen is op babyvlak, vooral qua kinderwagens maar eens gaan kijken wat er is en wat het kost. Wil sowieso geen superdure dingen allemaal. Voor de babykamer heb ik wel wat ideeën, meubeltjes wil ik vooral vintage/retro (die babywinkelkamers zijn niet zo mijn smaak) dus dat word marktplaatsen.