Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Nou dan zijn we samen Remi :cool:, dat heeft ook wel wat haha.
    Wat flauw dat je afspraken niet gekomen zijn hadden zeker geen zin om hun bed uit te gaan...
    Hoe is je dag vandaag? weer wat beter?

2. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ahhh ik heb met jullie te doen. Ik heb de dag vrij genomen anders had ik ook op werk gezeten ;) sterkte vandaag!

Wij gaan zo met vrienden een weekendje naar center parcs dus weinig aanwezig hier. Eerst nog onze mini erkennen zo :)

Fijn weekend vast!

3. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja rustig he, de meeste zullen wel vrij zijn :)

Niet aardig dat je afspraken allebei niet op zijn komen dagen sun.

En gelukkig krijg jij zo iig gezelschap cosy.

Ik ga nu naar t zkh en daarna werken. Spreek jullie later!

4. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Slim Lianne, ml heeft ook vrij maar ik moest de schoonmakers binnenlaten dus dacht ik, ik maak er maar gewoon een heel dagje van. Veel plezier dit weekend :

En Miss Juul succes bij het zkh en op je werk!

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Aan het werk :( Mijn werkgever is me gezelschap komen houden. Al mijn collega's hebben vrij genomen vandaag. Persoonlijk vind ik dit best kwalijk. Twee collega's hadden vakantie deze week, helemaal prima! Maar dat andere collega's dan vrij gaan nemen en mij alleen laten zitten vind ik best kwalijk. Nu is mijn werkgever helemaal vanuit het westen van het land deze kant op gekomen omdat ik anders alleen zou zitten en ook geen pauze enz. kan houden.

Gaat een lange dag worden.. ;)

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Butterfly, wat een super mooi kamertje zeg!

Mandy, wat lief van je moeder! Leuke kleertjes. :)

Sun, knuffel voor jou! Hoop dat het vandaag beter is!

Lianne, veel plezier in Center Parcs!

@hier: wij zijn ook ontzettend gezegend met onze ouders. Besef me maar al te goed dat we best veel krijgen. :)
    Ik hoef vandaag niet op te passen, dus ben ook vrij. Ga zo wel naar die vriendin en haar dochtertje toe. Even hun nieuwe huis bewonderen en we gaan samen lunchen.
    Ben wel een beetje bezig geweest met werk, moet een herindicatie regelen voor 1 van mijn cliënten. Maar alles wordt per 1 juli anders, dus dat is ff ingewikkeld. Kan ik dat mensch ook nog eens niet te pakken krijgen wat daar over gaat. Zul je altijd zien.

Werkze voor de dames die aan het werk zijn!

7. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lianne, veel plezier in CP!

Missjuul, succes in het zh, hopelijk gaat je bezoekje dit keer wat korter duren dan de vorige keer! En werk ze daarna...

Het gaat hier wel weer wat beter hoor, alleen wat vrijdag-gerelateerde-geen-zin-en-beetje-chagrijnig restanten ;).
    Wel irritant als mensen niet komen opdagen, maar ach..ik verdien er niet minder om en gaat ook niet ten koste van mijn productiviteit. Maar was leuker als mijn collega er was vandaag, dan ging de tijd wat sneller ;)

8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Even iets heel anders dames, heb deze week een meegroei bh gekocht en deze voor het eerst aan vandaag. Wat een se ks loze dingen zeg :p

Ik draag normaal altijd beugel bh's en het liefst met een vulling. Dit voelt heel vreemd ;)

9. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel rustig hier zeg!

Wij net echo gehad, alles goed. Hartje zag er mooi uit, baarmoederhals ook. Buikje/hoofdje loopt 5 dagen achter en benen lopen een week voor. Ze schatten haar nu zo'n 1355gram.. Zal geen dikkertje worden maar prima. Foto in de club ☺️

Hahahaha butterfly die dingen zijn mega seksloos! Wacht maar straks met voedingsbh's 😂

10. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Naa, gelukkig dat alles er goed en rustig uit zag! Hopelijk blijft de kleine dame nog even zitten. Dus verder nu geen maatregelen, behalve de rust?
    Als verder alles goed is, is zo ieniemienie frummeltje wel extra schattig..

Butterfly, hahaha, ja die dingen hadden ze ook wel iets vrouwelijker kunnen maken ja ;). Ik heb er gelukkig wel 1 met beugel kunnen vinden, niet echt zo'n meegroei ding maar iets wat er op lijkt. Maar een extra sexy dingetje aan de onderkant aan ter compensatie?? :D

11. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ging net trouwens even berekenen wat het zou kosten als ik 1 dag per week ouderschapsverlof op zou gaan nemen. Schrok me echt de pleuris, zou er 650 euro netto (!) per maand op achteruit gaan :$.
    hmmm....we hebben weer iets om over na te denken ;)

12. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff zo veel!! Krijg je deels betaald of heb je die regeling niet op je werk?

13. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed was Naa.

Lianne veel plezier het weekend in cp.

Damn sun dat is wel even schrikken zeg, dat het zoveel scheelt voor 1 dag in de week.

Pff zit nog steeds in t zkh. Moet wachten op de verloskundige die de uitslag van de ctg komt bespreken. Maar daar wacht ik nu al gezellig bijna een uur op en ze zijn me urine kwijt die ik vanochtend in heb geleverd :x word je toch helemaal leip van :(

14. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Missjuul, jemig zeg! Wat een gedoe elke keer. Hoe zo, urine kwijt?? Grr......En je dan straks laten blijven omdat je bloeddruk hoog is, ra ra hoe zou dat nou komen?

Naa, of ik deels betaald krijg weet ik niet, maar mijn baas kennende zal dat wel niet..

15. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Nou inderdaad! Beugel was volgens de verkoopster niet goed voor de melkkliertjes, nou vooruit dan maar weer.

Haha ja dat moet dan maar :p Al heb ik van de week wel gelachen, 's nachts draag ik vaak een simpele hipster of string van katoen. Nu had ik echt de meest foute aan die er tussen zat terwijl het gezellig werd. Gelukkig maakte het vl niets uit :p Dus hopelijk kan hij deze charming bh's ook waarderen ;)

Missjuul, jeetje zeg. Daar wordt je inderdaad leip van :x

16. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha, nou ja het gaat toch uit, en nu misschien iets eerder dan anders :p:D
    Hier kan het mooi ter compensatie dienen voor de boxers met gaten die vl stug blijft dragen (volgens hem het ultieme teken dat hij niet vreemd gaat :D)

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

Hahahaah Sun!

Ik heb nog geen meegroei bh's.. Ze passen nog op de wijdste stand.. Maar wel met beugel.. Maar das niet goed dus? Hmm

Net ook de mini erkent wat een suffe bedoeling. Na 5 min weer buiten haha! Maar goed kan weer van de lijst :D

18. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

voor op de lijst

XMoonlightX 13 mei - bevallen van een meisje

19. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    :) zwanger zijn is zo sexy haha. Ik pas gewoon m'n eigen bh,s nog, snap d'r niks van :D

Eindelijk terug van het ziekenhuis. Zo nog even snel aan t werk. Zat daar ook lekker te stressen omdat ik m'n werktel niet bij me had en m'n cliënten dus niet op de hoogte kon brengen. Urine is terecht het stond dus gewoon nog in het kamertje waar ik het in moest leveren echt heel slordig. De zuster van de afdeling was met me gaan kijken beneden bij de afgiftebalie. Wat een air hebben die mensen ook. Het kon onmogelijk daar zijn we moesten maar naar het lab, want daar was het fout gegaan. Nou niet dus. En een sorry kan er dan ook geeneens vanaf. Ben voorlopig ff klaar met het ziekenhuis, heb deze week gekant een hele werkdag bij elkaar daar gezeten.

Fijn lianne dat jullie je mini hebben erkent. Kan inderdaad weer van het lijstje.

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Hahaha :p

Mooi Lianne, weer wat om af te strepen ;)

Jeetje MissJuul, als je zelf toch niet even er achter aan zit.

*Gaat de lijst even zoeken* :D

Deel Deze Pagina