Paaseieren kletsclubje! ♡ Zwanger worden - NODlijst > Cosy - 19 mei > Logan - 13 juni > Mamayo - geen datum Zwanger! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Missjuul - 25 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡ > Wensje88 - 31 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡♡ > Liana84 - 27 augustus 2015 - ♂ they're a Boy & ♀ a Girl! ♡ > Erikatje - 7 september 2015 - it's a surprise! ♡ > LianneE - 12 oktober 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Sun123 - 15 oktober 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > ButterflyNova - 5 november 2015 - ♂♀? ♡ > Itakepictures - 2 december - it's a surprise! ♡ > Bakegirl - 14 december 2015 - ♂♀? ♡ > Blloempje - 24 december 2015 - ♂♀? > Mandy3 - 22 januari 2016 - ♂♀? Geboren! > Op 9 april 2015: ♡ Quinn en Dex ♡ 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85! > Op 13 mei 2015: ♡ dochter voor XmoonlightX! We already have 5 boys, 8 girls, 2 surprises & 2 twins! ♡ De toppers die hun bijdrage leveren aan Moeders voor Moeders; * XmoonlightX * Daantjuh85 * Linky * Naa * Liana84 * Erikatje * Sun123 * ButterflyNova * itakepictures * Afspraken > Naa - echo gyn - 15 mei > Linky - 18 mei controle gyn - 18 mei > Elf84 - controle vk - 19 mei > ButterflyNova - echo bij echobureau - 19 mei > LianneE - 20 weken echo - 22 mei > Erikatje - 25 weken echo - 26 mei > Erikatje - lactatiekundige - 26 mei > Itakepictures - controle vk - 26 mei > Missjuul - diabetespoli - 26 mei > Bakegirl - termijnecho - 28 mei > Liana84 - controle en groeiecho - 28 mei > Sun123 - GUO - 29 mei > Logan - intake Geertgen kliniek - 1 juni > Wensje88 - GUO - 1 juni > ButterflyNova - controle vk - 1 juni > Elf84 - controle vk - 2 juni > Mandy3 - Eerste echo - 5 juni > LianneE - controle vk - 8 juni > Missjuul - groeiecho - 11 juni > Sun123 - controle vk - 11 juni > Elf84 - controle + liggingsecho vk - 16 juni > Itakepictures - pretecho - 17 juni > ButterflyNova - 20 weken echo - 17 juni > Liana84 - psych POP poli - 23 juni > Elf84 - controle vk - 24 juni Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Januari 2015, Blloempje. (10+2) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden
Miss Juul, uiteraard, het was erg genoeg dat jij gelijk had! enneh wat suf!! ik zie nu pas dat onze banners in de basis hetzelfde zijn Butterfly, ist nog te doen met zijn tweetjes daar? Sun, das wel ff slikken zeg, dat bedrag Naa, mooi dat alles goed was! Lianne ✔, die is dan ook mooi weer van de lijst!
wil je mijn afspraak dan ook nog op het lijstje zetten (als je je toch verveelt ): 11 juni controle vk thanx!
Hmm ik zie dat mijn afspraken en UD er niet meer opstaan.. Dus butterfly (a), als je je nog steeds verveeld: UD 22 januari Eerste echo - 5 juni
Stonden die er eerder wel op? Heb de laatste lijst gebruikt. Heb het in ieder geval netjes aangepast. Klopt het zo weer dames?
Ze waren vergeten de foldertjes te mailen, ik bellen, stuurt ze ze allemaal op behalve het poepfoldertje! En nu zijn ze dicht tot na t weekend dus nog even geduld dames, ik hoop dat we het tot die tijd op kunnen houden
Butterfly, dat zijn inderdaad van die seksloze dingen. Ik heb een aantal bh's te leen van een vriendin met grotere boobies. Maar dat is wel met beugel en dat is dus niet goed begrijp ik? Sun, jemig dat is een behoorlijk bedrag zeg, wat je dan achteruit gaat! Lianne, mooi dat die erkenning ook weer geregeld is! Missjuul, wat een narigheid zo lang moeten wachten en dan zijn ze je sappie ook nog eens kwijt. Naa, wat fijn dat de metingen goed zijn! Laat de kleine meid mooi nog maar even bij je zitten! @hier, ik werd gebeld door de assistente van de ha. Uitslag van de kweek is negatief, dus dat is goed. Maar nu moet ik dus alsnog een SOA test doen. Ik zei dat ik dat echt onzin vind. Maar dat hoort kennelijk bij de diagnostische riedel. Net een heel doe-het-zelf pakket opgehaald. Dat wordt dit weekend even roeren .
Volgens mij hebben ze bij bepaalde controles bepaalde foldertjes die ze standaard opsturen. Maar omdat ik nu pas bij de vk ben, hoorde de poepinfo waarschijnlijk bij een eerdere termijn. En de assistente heeft denk ik de standaard riedel gestuurd...er stond wel een zin in de mail 'veranderingen in bekkenbodem zijn besproken'. Niks bespreken, wij willen plaatjes zien!
Het verdorie Sun Volgens de verkoopster niet, zou slecht zijn voor de ontwikkeling van de melkklieren? Vind vooral vervelend dat er geen vulling in zit, bij een strak shirt vallen je tepels dan zo op Nou succes dit weekend, fijn dat je het zelf mag doen.
Haha, dat vind ik dus ook echt een nadeel ja!! Liana, lekker roeren! Nu ik erover nadenk is dat met die foldertjes toch wel een beetje een domme dozen actie. Ik belde voor een foldertje over houdingen en bekkenbodem en ik krijg er 3, over lekker slapen, veilige meubeltjes en erkenning Nja, voor haar ook vrijdag middag
Zo ik ben ook weer op aarde geland Mooi kamertje butterfly! En ik zag ook de foto van Naa, ziet er ook heel mooi uit! En volgens mij heeft de halve pasgeboren wereld straks die truitjes aan met poezensnoet :3. (Ik heb m ook met een donkerblauw broekje) Naa fijn dat je echo goed was, een paar dagen achter klinkt toch niet echt als extreem veel, al kom je dan meestal net onder de P5 uit. Aan het einde van je zwangerschap is de foutmarge van de meting hoger, waardoor je zo ineens in P10-30 terecht kunt komen en dan is het ineens wel goed.. Verder alles een beetje rustig? Iedereen die moet werken: Veel succes nog, volgens mij zit de dag er bijna op! (zeker nu ik dit bericht al 4x getypt heb)
Haha Sun inderdaad lekker bezig.. Liana succes dan duurt het trouwens niet eeuwen voordat je de uitslagen van een thuistest binnen hebt?
Haha Sun, inderaad best wel een domme dozen actie . Laten we het er maar op houden dat het voor haar ook vrijdag middag is. Butterfly, dat is ook de reden waarom ik dat meegroei ding niet meer aan wil. Heb eigenlijk altijd strakke shirts/hemdjes aan . Linky, ik weet niet of dat langer duurt. Het wordt wel naar het ziekenhuis opgestuurd. Ik lever het maandag gewoon bij de ha in voor 14u en dan kan het met de bode mee naar het zkh. We zullen wel zien.
Oh nooo zijn ze het poepfoldertje gewoon vergeten Die mogen ze ons niet onthouden hoor Fijn liana dat je dat dan ook nog moet doen. Zijn dit andere testjes dan? Ergens in het begin van de zwangerschap testen ze je toch ook dmv bloedonderzoek? Linky hoe bevalt je verlof tot nu toe? Heb je nog iets leuks gedaan? Vanavond hebben we een bruiloft, ceremonie is ook in de avond. Als ik ooit ga trouwen dan lijkt mij dat ook wel wat. Fijne avond meiden.
Ha zei dinsdag dat ze het erbij kon doen, maar vond dat onnodig. Kan bij mijn weten geen soa hebben. Vooral omdat ik het soa onderzoek ws zelf moet betalen, heb ik het afgeslagen. Was er ook wel een beetje vanuit gegaan dat er wat uit de kweek zou komen. Maar niet dus en nu moet ik alsnog die soa test doen. Nou goed, het is niet anders .