Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Veel plezier bij de bruiloft trouwens. :)

2. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Het bevalt me prima Missjuul :)
    Eindelijk tijd om de laatste dingen te regelen/af te maken. En elke dag wel wat leuks te doen: gisteren hier thuis spelletjes middag met (stief)broers/zussen, vandaag lunchen met een vriendin in de stad enonze nagels laten doen, morgen en overmorgen twee optredens van vl, zwager verhuist terug naar dit dorp, dus ook nog een housewarming volgende week...

Jij veel plezier bij de ceremonie!

Liana stom dat ze je die toch nog laten doen (en ja, daar zal je dan zelf voor moeten betalen...).

3. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liana wat irritant zeg dat het alsnog moet.. Snap wel dat ze als je zwanger bent geen risicos willen nemen maar toch. Als je zelf al zeker weet dat dat het niet kan zijn..

Haha poepfoldertje,. Blijf het leuk vinden!

Missjuul veel plezier!

Fijn linky dat je zo lekker van je verlof aan het genieten bent!

Linky ja idd vaak uiteindelijk valt dan de groei allemaal wel mee. Ik maak mij er ook niet druk om. Zoontje zat ook telkens op p5 en bij geboorte op p16 dus viel uiteindelijk allemaal wel mee.
    Zolang ze maar in haar eigen tempo doorgroeit is het fijn :)

4. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ja, ach laat ze die soa ook maar uitsluiten.

Naa, trek jij het heel rustig aan doen een beetje?

5. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet zeggen dat ik mij wel stierlijk verveel maar word goed verzorgd door mijn mannen. Maandag mag ik van de vk rustig aan wat meer gaan doen, beetje rommelen in huis en blokje om en als dat goed gaat steeds wat meer uitbreiden. Zou toch wel heel fijn zijn als ik tot de 37 weken wel het een en ander gewoon mag doen. Dus we gaan het zien :)

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Kan me voorstellen dat je je stierlijk verveelt ja. Hoop zo dat het goed blijft gaan en dat je wat meer mag gaan doen straks!

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedemorgen dames!

Naa dat zou fijn zijn. Ik duim voor je

MissJuul hoe was de bruiloft?

8. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    +1

Pff, wat een treurig weer is het zeg! Kan ik me zo lekker nat laten regenen op het korfbalveld. ;).

9. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Zo dames, ben er ook weer!
    Leuk dagje gehad gister (museum, etentje) en was gisteravond zo moe dat ik nog wel heb gelezen maar halverwege in slaap viel :)

Hoop dat iedereen inmiddels weekend heeft ;)
    Over de enige op kantoor zijn: Wij hadden dat probleem ook altijd, maar degene die de vakanties goedkeurt let daar nu veel beter op. Ik vond het ook niet terecht dat ik de tent draaiende moest houden, zonder dat ik leidinggevende bevoegdheden heb.

Missjuul hoe was de bruiloft?

Hier ook nog een paar eigen beha's aan. Heb al wel een voedingsbeha gekocht. Met beugels en een laagje tegen zichtbare tepels :p waarom zouden beugels niet goed zijn? Heeft het niet eerder met comfort te maken?

Naa, fijn dat alles goed was op de echo. Hoop dat het ook goed blijft gaan als je wat meer gaat ondernemen.

Wij gaan vandaag verder met het kamertje. Heb ook een heleboel boeken opgehaald bij de drukker om te oriënteren op geboortekaartjes. Genoeg te doen dus :)

10. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Korfbalveld? Wat ga je daar doen dan? :$

11. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik geef elke zaterdag ochtend drie kwartier training aan de kleintjes.

12. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Oh ja! Heb maandag intake kraamzorg dus ik ga ook even kijken wat ik allemaal al in huis heb aan spulletjes ;)

13. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Niet gevaarlijk met je buik?:)

14. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Goeiemorgen!

Klinkt gezellig, elf! Volgens mij is het dragen van een bh met beugel iets van comfort. Er wordt wel eens gezegd dat die verkeerde ondersteuning bieden, maar volgens mij is dat verschillend per persoon. Ik heb beide en die met beugel zit véél comfortabeler.

Naa kan me goed voorstellen dat je je verveeld. Fijn dat je maandags wat meer mag doen! Zo liggen en zitten de hele tijd kun je zo lamlendig van worden.

Missjuul leuke bruiloft gehad?

Ik ga vandaag in dit sombere weer lekker helemaal niks doen (ja 1 wasje opvouwen en dat soort rommeltjes). Vannacht heb ik volgens mij voorweeën gehad, maar heel onregelmatig en het zette niet door. Nu alleen een wat zeurend gevoel alsof ik over een dag of twee ongesteld moet worden.
    Oja en ik ga natuurlijk een klein feestje vieren ;)
    *begint vurig de 37 weken-wals te dansen*

15. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt als een leuke dag elf! Veel plezier vandaag met rommelen in het kamertje.

Liana succes met de training, is er idd geen weer voor.

Linky dan kunnen we elkaar de hand schudden.. Heb er ook een zeurend gevoel aan overgehouden.
    En ik dans met je mee! 37 weken! :D *maakt wave bewegingen vanaf de bank*

16. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Yes lieve Linky! 37 weken!!!

17. Elf84

Elf84 Niet meer actief

37 weken!!! Jippie!! :D

18. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Linky, jeeaah 37 weken *doet alsnog een wave beweging mee*. Nu komt het wel heeeeeel dichtbij! Beginnen de zenuwen al toe te slaan?

Naa, gelukkig is het bij jou nog rustig. Heeft blijkbaar wel geholpen (toch geruststellend), en hopen dat je maandag iets meer mag doen dan liggen en liggen. Daar word je op een gegeven moment ook lamlendig van.

Missjuul, klinkt als een leuk feestje! Heb je nog leuke ideetjes opgedaan en die vl 'subtiel' ingefluisterd? ;)

Liana, veel plezier op t korfbalveld, of moet ik zeggen succes in die druilregen?

Ik heb ook een rustig dagje. Vanavond met vl eten bij een collega/vriendin en haar man en tot die tijd vrij weinig (behalve boodschappen enzo). Ga me maar eens verdiepen in zwangerschapscursussen enzo, ben al aan de late kant en t wordt tijd dat er wat vh to do lijstje gestreept gaat worden ;)

19. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Morgen meiden:D

Bruiloft was heel mooi en heel leuk, moest ff een traantje wegpinken bij hun binnenkomst en de openingsdans:D. Heb het gewoon tot het einde volgehouden, de muziek stond wel echt loei hard. En ik zat best dicht bij de box. Dus het kan zijn dat mijn mini met z,n vingers in z,n oren ter wereld komt. Of dat ik hem alleen maar kan troosten met keiharde muziek:p

Linky ik doe mee met de 37 weken wave, whoehoe wat ontzettend fijn dat je zo van je verlof geniet.

Succes elf met het kamertje en het oriënteren op de geboortekaartjes.

Naa wat ontzettend fijn, dat je ietsjes meer mag gaan proberen te toen vanaf maandag.

Ben benieuwd op wat voor cursus je uitkomt sun.

Hoe oud zijn die kleintjes waar je training aan geeft liana? Lijkt me zo schattig.

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

#840 Elf84, 16 mei 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2015
    Missjuul, merkte je meer of minder activiteit door die muziek? Hier wordt er druk meegedanst op hardere muziek ;)
    Zie het al voor me hoor: met z'n vingers in z'n oren geboren worden :D

Sun, welke cursus heb je gekozen? Veel plezier vanavond!

Wij hebben een kaartje gekozen :) Verder heb ik voornamelijk op de bank gelegen. Denk dat gister toch iets te vermoeiend was ;) Maar wel relaxed dagje zo. Ml heeft de kast afgemaakt in de babykamer. En nu samen een avondje chillen (chips, ben&jerry's en maltesers in huis; moet goedkomen :p).

Oh ja, Linky! Spannend die voorweeen :) Ben benieuwd wanneer jouw meisje zich meldt!

Deel Deze Pagina