Paasei-kletsclubje - DEEL 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Jeetje, moet er niet aan denken. Ik kan sowieso niet echt stil zitten dus wiebel van de ene op de andere kant :p Wil nu alleen wat meer gaan bewegen.

Het is meer omdat we twee zware zakken moeten sjouwen en ik het nogal een vies ding vind waar het in moet ;)

Naa wat fijn, ik duim voor je dat het goed blijft gaan.

Wat vreselijk zeg :(:(

2. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou hier is ie dan, t poepfoldertje...
    Niet zo spectaculair als de vk deed voorkomen, maar toch wel grappig. Ik hoop dat jullie niet alleen de houding vh poppetje aannemen, maar ook net zo kijken :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14 KB
      Weergaven:
      4
  3. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Missjuul, zie pas je berichtje na t plaatsen van mijn poepgedoe..
    Sorry, wilde niet ongepast overkomen :)
    Is echt een vreselijk verdrietig verhaal :(
    Had vanochtend een bijeenkomst van een oncologie groepje waar ik in zit, blijft heftig die verhalen..

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha, nou als ik ergens ben waar ik het niet vertrouw en nodig moet dan hang ik wel even hoor :p

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

HAHAHAHAHA :D maar wat gebeurt er als je het verkeerd doet.. rept de folder daar nog over ;)?

6. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, dat kan natuurlijk niet he?! :p

Lianne, folder zegt er niks over.. De vk had t er wel over dat de ontlasting er anders niet langs kan. Dus misschien ontstaat er een poepophoping en krijg je niet alleen een dikke buik maar ook een bult op je rug? :D

7. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Whaha dames, zitten weer mooie verhalen tussen: poephoudingen, radio actieve bananen, katten die elkaars gat likken en een door poep rollende Lianne :D :p

Mandy, knuffel voor jou lieverd! Je zit in een super spannende periode nu. Is niet niks. Lekker van je af typen hier, als je daar behoefte aan hebt.

Naa, wat fijn dat het rustig is gebleven in je buikje! :)

Linky, oeh spannend. Nu echt de laatste loodjes voor jou! Ben super benieuwd wanneer de kleine komt.

Missjuul, jeetje wat ontzettend heftig zeg. :( Word altijd zo naar van dat soort verhalen.

Cosy, hoe is het bij jou?

Lieve Logan en Mamayo, hoe gaat het met jullie?

@hier: ik ben chagrijnig ;). 1 juni gaan vl en ik geregistreerd partnerschap aan en het wordt toch nog een groter feestje dan we van te voren ingepland hadden. Dat is hartstikke leuk, maar ik wil nou natuurlijk ook een mooi jurkje. Moeder en zusje waren ook al wezen shoppen, haha. Heb ik een vet mooi jurkje gezien op Zalando, is ie niet meer in mijn maat. In geen enkele kleur. Was met kant. Hebben jullie een idee via welke website ze nog meer van dat soort jurkjes verkopen?

8. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Liana, van welk merk is het jurkje? je kunt ook in andere webshops kijken of ze 'm nog hebben :)

9. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Liana, ik zou ook even googlen op het merk.. Balen is dat he als net die ene niet in jouw maat is!

ITP, wil jij nog even aan mijn verzoekje voldoen aub? :)

Logan en Mamayo, hoe is het met jullie?

10. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

#930 itakepictures, 18 mei 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2015
    Wat is je verzoek?

Edit: Oooooooh ik weet het alweer, gedaan :D

11. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Top! Fijn he, zwangerschapsdementie :p

12. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Weet ik toch, soms mis ik ook stukken uit een bericht. Of ben je bezig met wat te typen dan is er in de tussentijd ineens een aantal berichten gepost.

@ poepfolder:D doe het nog vaak fout zo te zien:) bij vreemde of bij bepaalde cliënten hang ik altijd haha.

Bij de Bijenkorf misschien liana, heb daar ooit eens een heel mooi kanten jurkje gescoord. Wanneer houden jullie dat feestje ook op 1 juni of op n andere dag? Altijd leuk een feestje.

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Liana, inderdaad even op merk en jurk naam Googelen. Zo heb ik vanmiddag nog een paar schoenen besteld ;)

14. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Das wel een goede tip dames. Ga ik ff proberen.

15. LianneE

LianneE Niet meer actief

Maarre ben wel benieuwd naar de jurk :)

Awkward moment net in de appie. Denken dat je 2 mannen ziet lopen, de ene man kijkt naar mn buik, lacht ik kijk terug en zie dat de man een zwangere vrouw is :D

16. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Even een snel berichtje van mij voor ik weer de zeehond op mijn matje mag gaan doen. Zal morgen bij lezen en wat uitgebreider reageren ;)
    Anyway: de kust is nog veilig, alleen wat gekleurde afscheiding en vage buikpijn. Niet dat ik dat erg hoopvol vind hoor ;) zal wel de stilte voor de storm zijn.
    Lief dat jullie er naar vragen meiden! :)

17. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Hahaha :D

Cosy, spannend zeg. Wanneer was nou ook alweer je NOD?

18. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
  19. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Tomorrow tomorrow *ah crap nou zit dat Annie liedje in mijn hoofd*
    Heb je je jurkje al gegoogled? :)

20. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Liana, ohhh Dorothy Perkins, das een Engelse keten. Als je hem heel graag wil kunt je m misschien wel gewoon rechtstreeks in hun eigen webshop bestellen?

Deel Deze Pagina