Goedemorgen meisjes! Liana voel je je vandaag wat beter? Mandy ook jij kan dit meis! Je moet maar zo proberen te denken het is een wondertje die dit veroorzaakt en het is een fase, het word echt beter en soms mag je je best even heel rot voelen!
Sterkte met werken Mandy, die misselijkheid is geen feestje. Hoop dat het een beetje weg zakt vandaag!
Lieve Mandy, wat fijn dat ze zo met je meeleven! Die misselijkheid lijkt me inderdaad ontzettend naar (zelf gelukkig niet echt ervaring mee). Hoop dat je de dag een beetje doorkomt. Naa, voel me nog steeds niet helemaal happy. Erg down en het lijkt alsof ik op elk moment in huilen kan uitbarsten. Ik geef de hormonen gewoon de schuld . Hoe gaat het bij jou?
Wat rot meis.. Zullen best hormonen zijn. Soms heb je van die dagen dat je denkt wat bezielt me echt... Knuff. Met mij goed hoor. Ben zo blij weer wat te kunnen doen zonder heel veel last te krijgen. Dus fingers crossed dat het zo blijft tot aan bevalling ITP idd bijna 12 weken dansje! Wat fijn!
Hier even snel, ik lees wel mee met een iets Franse slag. Ik ben afstand aan het nemen, op het moment vind ik alles wat zwanger te maken heeft erg confronterend. Maar ik zag dat een aantal van jullie naar me vroegen, dus ik zwaai even
Klinkt goed Naa!! Het zal inderdaad wel weer een fase zijn, zoals ik die geregeld heb . Gaat vast vanzelf weer over.
Cosy, hoe is het daar? Liana, balen van dat jurkje (vind m erg leuk trouwens). Hoop dat je m toch nog vindt online. En ook dat je je snel weer beter voelt! Grappig dat je kids boven elkaar liggen in je buik, mijn brein maakt van een tweelingbuik altijd netjes een links-rechts verdeling. Dan snap ik ook waarom je baarmoeder wel zo hoog zit al, maar nog geen toeter vormt Mandy, lieve reacties! Die misselijkheid... tjsa... het wordt beter, echt! Heb je nog opnieuw getest? Missjuul, wat erg zeg van die vriendin... wat jong sterkte ook voor jou! Fijn dat je bloeddruk weer goed was. Zonder medicatie is altijd fijner. ITP, bijna 12 weken! Jippie!! Het gaat toch snel he... vind ik bij iedereen... schrik af en toe van die getallen op de banners. @ nieuwe schoenen: hier ook maar instappers gekocht (Toms). Kan echt geen veters meer strikken met dat hoofdje tegen mn ribben Blloempje mooi echo! *zwaait terug naar Logan * Gister is mijn vervanger gestart. Ben helemaal gesloopt van mn werkdag (ook al was die maar half). Lig nu dus op bed bij te komen.... Om 11.45u controle bij vk.
Ik waai even snel langs (altijd stress week voor vakantie). mandy, het gaat over, hang in there.. ik ben het alweer vergeten een soort van. ITP, is jouw misselijkheid al over eigenlijk? Cosy, ben ook benieuwd Elf, succes met je afspraak!! Ik las iets over hormonen en je down voelen. Herkenbaar.. ik heb ook als ik teveel heb gedaan of moe ben of wat dan ook dat ik soms echt compleet kan instorten en ontroostbaar ben. Arme VL die snapt er niks van. "maar wat IS er dan" hier: beetje gespannen al voor de 20 weken echo vrijdag fijne dag meiden!!
Begrijpelijk Logan! Knuffel! Elf rustig aan dan vandaag en succes bij vk. Ik heb vanmiddag om 15.45 afspraak voor controle.
Goedemorgen dames! Zwaait even terug naar Logan ❤️ Mandy, wat rot die misselijkheid. Het zou een goed teken moeten zijn maar leuk is het niet Hier weer wat steekjes, ergens fijn dat ik weer wat voel maar ook toch weer beangstigend. Zal in de club even verder uitweiden.
Mijn zoontje met 39 weken dus hartstikke keurig. Maar bij hem heb ik vanaf 22-37 weken echt niks mogen doen. Ik heb wel sterk het vermoeden dat deze dame echt eerder komt dan mijn zoontje. Maarja het is maar een gevoel