Echt zo gaaf! Ondanks dat ik er al geweest ben en ik over een maand die kant op ga borrelt er toch wat gezonde jaloezie Haha we hadden net een brandoefening, we zitten op de 13e etage dus of we even vanaf daar alle trappen naar beneden wilde nemen. Gelukkig scheen het zonnetje want we moesten zo'n half uur buiten blijven staan Nu maar weer aan het werk Had ik trouwens verteld dat we morgen naar Babypark gaan? Schoonouders gaan mee, ben benieuwd of we bij onze eerste keuze blijven.
Ahhh superleuk! Dat gaat echt een mooie reis worden! Ik vond SF echt geweldig, Vegas wel oké (leuk voor 1 dag en grappig om gezien te hebben, maar het is zo'n circus... Bezoekje aan de schietbaan was wel leuk ) GC echt prachtig (als je nog een leuke slaapplek zoekt voor GC, wij hebben via Airbnb in Flagstaff (tof plaatsje) geslapen bij Martin, was erg leuke vent + heerlijk ontbijt). NY zou ik ook nog eens heen willen. Echt superleuk Ahhh nu wil ik ook weer naar de VS
ja ook zoveel zin in, west coast heb ik in 2000 met mn ouders nog gedaan maar das toch wel anders vind ik altijd. NY in 2012 geweest maar voor VL is t de eerste keer VS Leuk Butterfly Babypark, wij gaan na de vakantie een keer.. Heb nog niks qua uitzet behalve tummytub
Lianne klinkt als harde buik, rustig aan dame! Butterfly wat leuk naar babypark, is vast zat te vinden Haha linky wat een droom weer! Rust houden lukt redelijk, scheelt dat ik gewoon weer wat kan doen Kijkt iemand dat programma 'kerels met een kleintje?' Ik kijk het nu terug maar wat een programma zeg... Haha
Daantje, dat meen je niet. Wat een brutaliteit. Volgens mij heb je dat met een tweeling nog meer. Ben benieuwd wat me te wachten staat straks, haha. Lianne, nog even en je laatste werkdagje zit er weer op. Ik ben jaloers, Amerika lijkt me echt fantastisch. Linky, haha inderdaad een bizarre droom . Naa, zo fijn dat alles nog steeds rustig is! @hier: ik bedacht me een paar dagen geleden: ik hoop dat ik snel een koortslip krijg, heb ik die maar weer gehad. (heb er meestal 1, hooguit 2 per jaar). Zul je net zien dat ik er 1 krijg als mijn kindjes er net zijn. Gisterenochtend werd ik wakker met - jawel - een koortsblaar .
Lianne, VS klinkt echt supergaaf. *strenge modus aan* las je ook wat rust momenten in, want het klinkt als een vreselijk druk programma *strenge modus uit* Butterfly, zo 13 verdiepingen is niet niks, loop al te hijgen bij het idee. Maar half uurtje in de zon is niet verkeerd (beter dan werken lijkt me). Liana, moest stiekem wel lachen om je koortslip verhaal (behalve de koortslip zelf dan, dat lijkt me echt vreselijk irritant)..
Ik moest er zelf eigenlijk ook wel om lachen. Ik heb er gelukkig nooit heel erg last van. Ja, het is irritant en af en toe wat pijnlijk, maar gelukkig blijven ze bij mij vrij klein en redelijk onopvallend.
Wauw dat klinkt echt fantastisch Lianne!! Ik hoop dat je het allemaal volhoudt met je buikje! Maar dat komt vast wel goed, je kunt natuurlijk op de momenten dat je een paar dagen blijft ook waar rustmomenten inplannen. Het lijkt me zo gaaf om een keer naar de VS te gaan, alleen vl is er nooit voor te porren geweest. Misschien ooit, we zetten het op de bucketlist.. (en mini Linky is er ook nog wel als je terug komt ) Liana bleeh vervelend een koortslip! Ik heb ze heel vaak gehad, behalve nu tijdens de zwangerschap. Hopelijk blijft het bij jou en lange tijd weg na je bevalling! Ik verwacht ze weer te krijgen vanaf de eerste keer ongesteld (en daarna zal het wel weer elke maand feest zijn). Je moet zooo voorzichtig zijn met die krengen, ik heb het virus als baby gekregen en inmiddels immuun voor alle middeltjes. Naa dat programma ken ik niet! Maar ik heb vanavond het rijk alleen, dus ga er eens voor zitten Is het hier misschien zo stil omdat we een paar paaseitjes missen? Of lijkt dat maar zo..
Naa, ik heb vorige week volgens mij even gekeken naar dat programma. Zit volgens mij ook een jongen in die ik van gezicht ken van hier uit de buurt. Dus waarschijnlijk ga ik nog wel vaker kijken Nee dat was een aardige work out Was aangename onderbreking haha. Liana, hopelijk is de koortslip na deze week even een paar maanden verleden tijd.
Dames ik ben er ook weer lijk weer redelijk op te knappen maar men bekken kwamen ook nog even om de hoek kijken.. Me voor vandaag iig ziekgemeld had dinsdag gewoon gewerkt maar was niet zo slim.. eindelijk komen er rustige weken aan qua diensten en de afrondingsdingen kan ik ook op men gemak vanuit huis doen Lianne heel gaaf je reis ik heb hem vorig jaar anders om gedaan Volgens mij is mini gedraaid en ligt hij nu niet meer in stuit heb ineens een zere linker rib en alsof er iets tussen men bekken zit.. ook meer bekkenpijn dus miss wel Door het hoofdje Naa fijn dat het goed met je gaat ik heb het programma ook gezien ik vond het wel hilarisch hoor vooral dat stel welke allebei ondernemer zijn en hij absoluut niet bij de bevalling wil zijn..: dat is ongeveer hetzelfde als je favoriete kroeg zien afbranden 😂
Whahahaha precies die opmerking. Ik pieste zowat in mijn broek van het lachen. 'Ik ga de bevalling niet zien, dat wil ik ook niet zien. Dat is alsof ik mijn favoriete kroeg zie afbranden' 😂 Fijn dat met jou wat beter gaat en slim dat je even ziek hebt gemeld. Linky heerlijk even het rijk alleen Liana 'fijn' dat je nu je koortsblaar krijgt en idd niet als de kleintjes er zijn. Dat zou echt een hele beroerde timing zijn!
Daantje wat een brutaliteit zeg bah. Soms ben je zo overrompeld, dat je haast niet geloofd dat t echt gebeurd Ik heb vorige week volgens mij een stuk van dat programma gezien Naa. Vond die twee zo irritant, vooral die man dan. Liana gelukkig krijg je nu je koorstlip ja en niet wanneer je mini,s net geboren worden. Lijkt me zwaar irritant. Afkloppen heb t gelukkig nog nooit gehad. Fijn wensje dat je aan het opknappen bent. Goed voor jezelf zorgen he meis. Pff 13 verdiepingen, ik werd al moe toen ik het las gelukkig lekker een half uurtje van het zonnetje kunnen genieten. Naar de vs wil ik ook wel weer een keer naar toe. Vl is er ook niet echt voor te porren. Hij heeft een hekel aan vliegen en een hekel aan de vs waarom? Geen idee, volgens mij weet ie t zelf geeneens Hier vandaag het kamertje afgeleverd. Toevallig gisteren n sms gekregen dat de gordijnen en de vitrage ook klaar waren, dus ook gelijk opgehaald. Vanavond een begon maken want ik kan niet meer wachten. Ik wil de kleertjes gaan wassen, en alles lekker uitstallen. Dan heb ik een beter idee van wat ik nog moet hebben en welke accessoires ik nog erbij wil.
Ik blijf even in de egoposts: ik verdwijn voorlopig ook even naar de achtergrond en ben van plan om zp t/m mijn vakantie ff links te laten liggen. Niet omdat ik jullie niet leuk meer vind maar heb deze maand geen zin in gedachtekronkels over zwanger worden en zijn. Dikke knuf / bananendans voor eenieder die het nodig/ verdiend heeft, fijne vakantie (s?) en tot later
Zo even wat dingen geregeld vandaag, ingeschreven voor zwangerschapscursus en de kraamzorg (gister bang gemaakt door een vriendin dat de kraamzorg al snel moet, ik dacht dat we nog wel even hadden maar valt blijkbaar tegen). Dit weekend eens even in kinderopvang gaan verdiepen
Begrijpelijk! Ik duim voor je dat je je snel weer meld met goed nieuws. En juist een dikke knuf voor jou!
Linky, bah dan heb jij er wel heel erg last van zeg. Ik heb ze gelukkig maar 1a2 keer per jaar. Gelukkig helpen de middeltjes van de drogist wel bij mij. Ik ben als klein kind besmet geraakt. Volgens mijn moeder door mijn oma. Die was ervan overtuigd dat die dingen niet besmettelijk zijn. Mijn moeder heeft er ook wel eens last van, maar die heeft dan gelijk de hele onderlip vol zitten en bij haar zijn ze flink pijnlijk. Cosy, heel begrijpelijk lieverd. Je moet goed aan jezelf denken! Hele dikke knuffel voor jou! Missjuul, wat fijn dat het kamertje afgeleverd is! Ik begin nu ook ontzettend de kriebels te krijgen dat ik alles klaar wil hebben. Heb gewoon de ziekenhuistas voor de beebs al bijna klaar. Moet alleen de kleertjes die erin zitten nog wassen.